|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:09, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
zupełnie inaczej oddaje moc, brak hamowania silnikiem i kilka innych "przypadłości", po 450 będziesz miał wrażenie, że jeździsz motocyklem bez silnika
niektórzy potrafią się przestawić szybko - miesiąc inni (np. ja) 4 miesiące, ale uważam, że każdy powinien spróbować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:12, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
aha po jednej przejażdżce tylko się zniechęcisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:19, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
moze trudno przestawic się na 2T z duzego 4t, 250 4t tez trzeba krecic zeby jechało,
a co do zakupu to te nowe motki wszystkie są świetne i będziesz zadowolony z każdego,
jesli duzo ganiasz to 2T wyjdzie trochę taniej na dłuższą metę jesli idzie o serwis, mniejsza waga powoduje tez ze wolniej tracisz siły, przy niedzielnym drapaniu nie ma to znaczenia ale na zawodach owszem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 13:44, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nie no póki co, nie chcę 2suwa, czy znajdzie przypadłości tych modeli 2012 450tek? w porównaniu do modelu 2014-2015?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:58, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kolega pawel kiedyś, na Cafe Husqy, wymieniał, te różnice. Jak poprosisz to może tutaj tez je przytoczy.
Z tego co pamiętam to na 100% sprzęgło (DDS).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 14:52, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak jest jeszcze inaczej, czy to jest rok modelowy 2013?
[/img][link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli tak, to czy nie ma jakichś wad modelowych w 2013?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:40, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Tak to jest rok modelowy 2013 w wersji six days. Ten rocznik ma już trochę rzeczy poprawionych w stosunku do 2012. Ma także inne sprzęgło. Można spokojnie kupować ten rocznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:31, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
jezeli chodzi o 4t modele, od 2011 do 2013 nie miały zadnych powaznych zmian konstrukcyjnych, co do srzegla to zmieniono tylko sam wkład czyli tarcze i przekładki, reszta czesci ma te same numery.
W 2t bya zmiana bo modele 2012 miały jeszcz tradycyjne sprzegła a od modelu 2013 wprowadzono juz sprzegło dss ze sprężyną talerzowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 13:51, 24 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:42, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | od modelu 2013 wprowadzono juz sprzegło dss ze sprężyną talerzowa. |
Sprzęgła DDS wprowadzono od modeli 2014( rok prod 2013 ), do 450/500 i 250/350. OD 14' w 450/500 jest zmieniony wał z panewkami, zawory i inne jest też łożysko balansera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:21, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
450 i 500 od poczatku ma to sprzegło róznice sa tylko w samym wsadzie (tarcze, przekładki). w 2t i to nie wszystkich jest od rocznika 2013.
łozysko balansera w 450/500 było juz zmienione w 2013r, tak samo jak złaczka przewodu paliwowego i przeniesienie mikrofiltra w inne miejsce.
Więc poza zaworami i wałem w wiekszych 4t miedzy rocznikami nie było wiekszych rewolucji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak sie ma masa raidera do mocy motocykla. Wszyscy pisza ze 450 za mocna za ciezka, że 350 ok ze 250 moze byc słaba tylko czy np.taka 450-tka bedzie tak samo agresywna dla kierowcy 110 kg v 65 kg? Z autopsji: dla mnie 200 exc mogła by być troche mocniejsza(100 kg żywej masy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemes dnia Czw 23:02, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:46, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Masa kierowcy ma spore znaczenie. Sam ważę 95 kg i dla mnie 450 jest w sam raz
Gdybym ważył 65:kg to na 100% śmigałbym na 250.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 12:49, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
W enduro większe znaczenie od mocy, przy dużej masie, ma moment obrotowy i jego charakterystyka a nie moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:20, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tyle tylko że te dwie wartości (moc/moment) w wypadku silników jednocylindrowych, czterosuwowych są od siebie współzależne.
Nie słyszałem o hard-enduro, które to miałoby wysoki moment przy niskiej mocy. Jedno wynika z drugiego.
Jeśli ktoś chce jeżdzić "momentem" to na ogół decyduje się na większy silnik, który to ma, z zasady, wyższą moc.
Obecnie chyba jedynie modele spod znaku FREERIDE cechują się redukcją mocy na korzyść momentu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 14:25, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak piszesz ale charakterystyki EXC i SX różnią się właśnie "rozłożeniem" momentu i mocy na charakterystyce. W enduro jest pożądane żeby obie te wielkości były położone bardziej na dole natomiast w crossie u góry charakterystyki. Nie wiem czy pisze w jasny sposób bo przeważnie komplikuję swoje wypowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 14:28, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|