Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup exc-f 350/450/500
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:09, 22 Mar 2015    Temat postu:

zupełnie inaczej oddaje moc, brak hamowania silnikiem i kilka innych "przypadłości", po 450 będziesz miał wrażenie, że jeździsz motocyklem bez silnika Wink
niektórzy potrafią się przestawić szybko - miesiąc inni (np. ja) 4 miesiące, ale uważam, że każdy powinien spróbować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:12, 22 Mar 2015    Temat postu:

aha po jednej przejażdżce tylko się zniechęcisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:19, 22 Mar 2015    Temat postu:

moze trudno przestawic się na 2T z duzego 4t, 250 4t tez trzeba krecic zeby jechało,
a co do zakupu to te nowe motki wszystkie są świetne i będziesz zadowolony z każdego,
jesli duzo ganiasz to 2T wyjdzie trochę taniej na dłuższą metę jesli idzie o serwis, mniejsza waga powoduje tez ze wolniej tracisz siły, przy niedzielnym drapaniu nie ma to znaczenia ale na zawodach owszem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Pon 13:44, 23 Mar 2015    Temat postu:

Nie no póki co, nie chcę 2suwa, czy znajdzie przypadłości tych modeli 2012 450tek? w porównaniu do modelu 2014-2015?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:58, 23 Mar 2015    Temat postu:

Kolega pawel kiedyś, na Cafe Husqy, wymieniał, te różnice. Jak poprosisz to może tutaj tez je przytoczy.
Z tego co pamiętam to na 100% sprzęgło (DDS).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Pon 14:52, 23 Mar 2015    Temat postu:

Jednak jest jeszcze inaczej, czy to jest rok modelowy 2013?
[/img][link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli tak, to czy nie ma jakichś wad modelowych w 2013?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:40, 23 Mar 2015    Temat postu:

Tak to jest rok modelowy 2013 w wersji six days. Ten rocznik ma już trochę rzeczy poprawionych w stosunku do 2012. Ma także inne sprzęgło. Można spokojnie kupować ten rocznik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:31, 24 Mar 2015    Temat postu:

jezeli chodzi o 4t modele, od 2011 do 2013 nie miały zadnych powaznych zmian konstrukcyjnych, co do srzegla to zmieniono tylko sam wkład czyli tarcze i przekładki, reszta czesci ma te same numery.
W 2t bya zmiana bo modele 2012 miały jeszcz tradycyjne sprzegła a od modelu 2013 wprowadzono juz sprzegło dss ze sprężyną talerzowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 13:51, 24 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:42, 25 Mar 2015    Temat postu:

wójo napisał:
od modelu 2013 wprowadzono juz sprzegło dss ze sprężyną talerzowa.

Sprzęgła DDS wprowadzono od modeli 2014( rok prod 2013 ), do 450/500 i 250/350. OD 14' w 450/500 jest zmieniony wał z panewkami, zawory i inne jest też łożysko balansera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:21, 25 Mar 2015    Temat postu:

450 i 500 od poczatku ma to sprzegło róznice sa tylko w samym wsadzie (tarcze, przekładki). w 2t i to nie wszystkich jest od rocznika 2013.

łozysko balansera w 450/500 było juz zmienione w 2013r, tak samo jak złaczka przewodu paliwowego i przeniesienie mikrofiltra w inne miejsce.
Więc poza zaworami i wałem w wiekszych 4t miedzy rocznikami nie było wiekszych rewolucji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemes




Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 22:49, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Panowie a jak sie ma masa raidera do mocy motocykla. Wszyscy pisza ze 450 za mocna za ciezka, że 350 ok ze 250 moze byc słaba tylko czy np.taka 450-tka bedzie tak samo agresywna dla kierowcy 110 kg v 65 kg? Z autopsji: dla mnie 200 exc mogła by być troche mocniejsza(100 kg żywej masy).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemes dnia Czw 23:02, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:46, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Masa kierowcy ma spore znaczenie. Sam ważę 95 kg i dla mnie 450 jest w sam raz Wink
Gdybym ważył 65:kg to na 100% śmigałbym na 250.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 12:49, 03 Kwi 2015    Temat postu:

W enduro większe znaczenie od mocy, przy dużej masie, ma moment obrotowy i jego charakterystyka a nie moc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:20, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Tyle tylko że te dwie wartości (moc/moment) w wypadku silników jednocylindrowych, czterosuwowych są od siebie współzależne.
Nie słyszałem o hard-enduro, które to miałoby wysoki moment przy niskiej mocy. Jedno wynika z drugiego.
Jeśli ktoś chce jeżdzić "momentem" to na ogół decyduje się na większy silnik, który to ma, z zasady, wyższą moc.
Obecnie chyba jedynie modele spod znaku FREERIDE cechują się redukcją mocy na korzyść momentu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 14:25, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Dokładnie tak jak piszesz ale charakterystyki EXC i SX różnią się właśnie "rozłożeniem" momentu i mocy na charakterystyce. W enduro jest pożądane żeby obie te wielkości były położone bardziej na dole natomiast w crossie u góry charakterystyki. Nie wiem czy pisze w jasny sposób bo przeważnie komplikuję swoje wypowiedzi Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 14:28, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin