Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zawory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz202




Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 23 Sty 2018    Temat postu: zawory

witam wszystkich moje pytanie jakie zawory stalowe czy tytanowe są montowane fabrycznie w exc 450 six days 2014

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makiGS




Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lesko

PostWysłany: Wto 21:40, 23 Sty 2018    Temat postu:

tytan

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 14:46, 24 Sty 2018    Temat postu:

Nieprawda. Ssące tytan, wydechowe stal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz202




Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:15, 24 Sty 2018    Temat postu:

To jest sens zakładać ssące i wydechowe tytany proxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 18:49, 24 Sty 2018    Temat postu:

Panuje opinia, ze jeśli i chodzi o zawory to zdecydowanie oryginał. Oryginał komplet do tego modelu, 1500zł bez rabatu. Dużo, ale na pewno warto, bo to inwestycja na długo. U mnie po 100mth, żadnych śladów zużycia zaworów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 19:37, 24 Sty 2018    Temat postu:

nie bardzo jest sens - chyba ze robisz moto na handel Very Happy jak chcesz nim jeździc zakładasz oryginały, dobrze jak ktos ci zrobi gniazda ( obróbka pod zawory) to zakładasz i o nich zapominasz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz202




Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:05, 24 Sty 2018    Temat postu:

200 motogodzin 1 tlok wymieniać na oryginały i spać spokojnie ? Moto dla siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Śro 20:08, 24 Sty 2018    Temat postu:

A czy zawory wyglądają na zużyte? Jak wyglądają gniazda? Jak często musiałeś regulować zawory?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:11, 24 Sty 2018    Temat postu:

nikt wrózką nie jest Very Happy trzeba pomierzyc posprawdzac i wtedy oceniac. w takich motocyklach o ile sie powiedzmy ze dba - rozgrzewa odpowiednio moto, leje dobry w miare olej, dba o filtr, to taki tłok nie ma prawa praktycznie strzelic - prędzej sie zuzyje ( wytrze siebie i wszystko dookoła) i bedzie brał wiecej oleju niz paliwa Very Happy także tutaj sie czego bać nie ma - ale chodzi o szczelnosc silnika, i nadmierne zuzycie - dlatego warto pomierzyc to,

to samo zawory mało kiedy sie zdarza ze cos sie urwie tak do konca bez przyczyny a ja chyba takiego przypadku na oczy nie widziałem Very Happy zawsze jest " coś" np nowy zawór a stare spręzyny, albo zawór ostro wyklepany ( ogromny przebieg) i jakos to bedzie Very Happy albo zuzyte prowadnice....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz202




Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:36, 24 Sty 2018    Temat postu:

Tłok pomierzony wymiana na nowy zawory idealne tylko czy wytrzymają następne np. 200 motogodzin wg. serwisówki co ile wymiana?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:43, 24 Sty 2018    Temat postu:

serwisówka pewnie nie podaje co ile wymiana

tylko co ile kontrola - i ewentualnie wtedy wymiana, ciezko to wróżyć, wystarczy np pojechac w kilka osób na piaskownie, niedomknac filtra powietrza, troche piachu zassie i zawory w 10 minut zuzyją sie jak po 10gidzinach pracy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rdr




Dołączył: 22 Gru 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:14, 24 Sty 2018    Temat postu:

W instrukcjach obsługi od 2014 do 2016 na 100% jest podane żeby co 135 godzin wymienić zawory, sprężyny i nakładki albo co 70 godzin przy jeździe sportowej. Jeszcze ciekawe jest to, że w 2014 zalecają co 30 godzin wymieniać simmering pompy wodnej a od 2015 juz nie...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rdr dnia Śro 21:17, 24 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:03, 24 Sty 2018    Temat postu:

Wymień tylko tłok a zawory zostaw w spokoju. Jedynie regulacja jeśli tego wymagają. Głowica w tym silniku jest mocarna. Zawory wytrzymują po 500godz i więcej, w zależności od tego jak jest eksploatowany sprzęt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin