|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiziol23
Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:49, 25 Lut 2020 Temat postu: zestaw napędowy exc 400 2007 |
|
|
jaki zestaw napędowy polecacie do exc 400 - ile zębów na przód/tył, jaki łańcuch, jakie konkretnie firmy?
czy jest sens inwestować w supersproxa stealth na tył pod kątem żywotności? moje dotychczasowe doświadczenia z tą zębatką, co prawda w ciężkim enduro, wskazywałoby, że nie koniecznie, ale ciekaw jestem Waszych opinii w lekkich sprzętach?
jakby co to pytam pod kątem jazdy enduro, pola, lasy, żwirownie, niestety w wlkp o góry jest ciężko
starałem się znaleźć odpowiedzi przez wyszukiwarkę, ale przez to, że jest 600 stronnicowy temat 'krótkie pytania, szybkie odp' to nie bardzo można coś znaleźć w ten sposób
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kiziol23 dnia Wto 10:50, 25 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 11:08, 25 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
kazdy zestaw jest ok, to zalezy od tego gdzie i jak jeździsz, jak raczej przeloty to 14/50 bedzie moim zdaniem rozsądną opcją
polecam koło na tył ZF, to producent supersproxa, a sporo tanszy - jak cos mam takie dostepne
łancuch x ringowy np did VX3 najtanza opcja dobrego łancucha, lepszy bedzie VT2, zebatka na przód polecam oryginał ( tez mam tanie jak cos )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:27, 25 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Ja w 400 używałem 13/52 i było OK - ilosci ogniw nie pamietam did vx3, rk xring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pm2z
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Wto 21:56, 25 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze dopytam. U siebie w EXC450'11 mam przełożenia 13/52, a w zapasie jeszcze 15/45. Jakie są montowane fabrycznie?
Niby mi ten układ pasuje (jeżdżę po technicznych torach enduro), ale wydaje mi się, że są dosyć mocno ustawione na moment.
Jest to dobry wybór?
Pytam, bo mam małe doświadczenie i może zwyczajnie powinienem spróbować czegoś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:03, 25 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Przełożenia to kwestia indywidualna - jak i gdzie jeździsz.
Ale pomiędzy 13/52 a 15/45 - jest kolosalna różnica
Możesz np zmienić przód na 14 jak ci za wolno.
Generalnie jeden ząb z przodu daje taką różnice jak ok. 3 z tylnej zębatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:18, 25 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Fabrycznie zwykle 13/50 próbuj zawsze to inne odczucie z jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiziol23
Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:47, 05 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pm2z
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Czw 18:07, 05 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
kiziol23 napisał: | dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok |
łancucha się nie docina, chyba że to łańcuch dla krowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiziol23
Dołączył: 19 Mar 2019
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 10:10, 06 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
dlaczego Twoim zdaniem się nie docina łańcucha?
żeby była jasność, nie mówimy o sytuacji starego wyciągniętego łańcucha gdzie już brakuje wahacza do regulacji, tylko o nowej sztuce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 12:56, 06 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Pewnie było to doczepienie się słowa "docięcie" a nie skrócenie.
Niby to samo ale nie do końca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|