Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmiana łancucha rozrządu ktm 350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 21:15, 06 Wrz 2016    Temat postu: zmiana łancucha rozrządu ktm 350

Witam przerabiał ktoś temat zmiany bez rozbierania pokrywy sprzęgła.
Myślę czy go nie rozkuć i przeciągnąć nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:47, 06 Wrz 2016    Temat postu:

wszystkie opcje dozwolone Very Happy chociaz osobiscie bym wolał zakładac fabrycznie zakuty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 7:31, 07 Wrz 2016    Temat postu:

Myślę że rozkuje go. Nie widzę w tym nic złego, w serwisowej od 525 sie rozkuwało i hulało to. To tak samo jak bym miał nie rozkuwać łańcucha od napędu, który to dopiero przenosi obciążenia. Serwisówka naciąga aby tylko sie narobić i nakupić nowych uszczelek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:57, 07 Wrz 2016    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to do płytkowych łańcuszków niema oryginalnych zakuwek (przynajmniej nie można jej kupić w serwisie) a raz rozkuty nie może być ponownie zakuty na starych częściach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 20:03, 07 Wrz 2016    Temat postu:

do starszych też nie było zakuwek, tylko się bolca wprasowywało i wprasowywało i tyle i wszystko grało. Myślę że to wszystko to naciąganie bo taki teraz jest system aby zdoić na motorze a potem na serwisie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 20:42, 07 Wrz 2016    Temat postu:

w 525 była zapinka, a w nowszych tak samo sie zakładało od góry. słuchaj twoja sprawa - mozesz sobie zakuwac i rozkuwać ile chcesz Very Happy twoje ryzyko. ogólnie według sztuki takich rzeczy sie nie robi. ale jak dobrze zakujesz nie powinno sie nic dziać.

przy okazji wymiany łancuszka, powinno sie sprawdzic inne rzeczy - stan kosza, wału łozysk, pompy wody, żeby nie było niespodzianek, wiec to nie do konca naciąganie... po prostu czynnosci serwisowe takie są i już. póki maszyna swieza pojeździ... ale potem takie zaniedbania prowadza do wybuchów własnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:24, 07 Wrz 2016    Temat postu:

wyprasowujac oryginalny bolec bez zeszlifowania jego koncówki, uszkadzasz płytki przez które on przechodzi. zeszlifowujac go, nie da się go ponownie uzyc wiec rozkucie i zakucie łancuszka bez oryginalnej zakówki jest bardzo ryzykowne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin