|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitus1989
Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:43, 29 Lis 2016 Temat postu: Zwiększenie mocy w EXC 250 4T z 2005 r |
|
|
Witam, forumowiczów
chciałbym podnieść moc w swoim KTM ponieważ ma 11 KM więc to taki trochę mułek , słyszałem , że można moduł odblokować bądź kupić odblokowany jest możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:47, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
a skąd takie info że ma 11 KM ? małe szanse ze uchował sie w jakis sposób zablokowany... zwykle przy zakupie juz odblokowują moto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitus1989
Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:00, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
przede wszystkim z dokumentów tak wynika ,że ma 11 KM, dwa żeby poszedł na koło to trzeba się naszarpać aż chęci odchodzą i nawet ostatnio miałem robiony serwis ogólny i mechanicy się dziwili ,że taki słaby jak na 250 ... więc co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:06, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ten excf 250 na silniku rfs jest strasznym mułem. Trzeba kręcić jak 125 2T żeby jechał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 22:07, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
heheheh, o kurde ładne jaja, pierwsze słysze, żeby miał 11km... faktycznie jakiś kombinowany, co może być hmmm, z pewnością moduł, wydech i gaźnik, chyba tylko na tych 3ech rzeczach można cos pokombinować..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:31, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
nie patrz na dokumeny bo w papierach moj exc 525 wazył ponad 150 kilo!
te silniki to tak jak kolega napisał - nie były zbyt mocne, wiec porównując do nowszych modeli to beda muły i nic z tym nie zrobisz. a na blokadach to by jexdził jak skuterek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitus1989
Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:45, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tragedii aż takiej nie ma , ale jak by był mocniejszy to bym z pewnością nie narzekał. sprawdzę go na hamowni i będę wiedział ile w nim tak konkretnie jest. Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 23:14, 29 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Dodam ze nawet jak wyjdzie kiepsko to cudow nie oczekuj. Szkoda kasy pchac w tuning. Leoiej sprzedac dołożyć pare groszy i kuoic nowsze moto - duzo lepiej bedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:30, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
tak z ciekawości, który bieg musisz mieć żeby wstawić na koło z gazu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 18:48, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Pierwszy i gwałtownie gazu. Zdaj relacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:55, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
tak myślałem sobie mając 520 ja z 4 to 250 z 2 biegu powinien XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:17, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ja tam swojego nawet z 4 z gazu podnoszę, fakt że trzeba szarpnąć Ale z 1 to tylko jak mam nogi na chłodnicy 2 i spokojnie daje radę.
A co do twoich blokad to obstawiam że może to być wina wydechu. Ja miałem taką sytuacje, że raz pożyczyłem od kumpla oryginalny wydech to motocykl jechał bo jechał ale taki muł, że żadnych podjazdów nie szło zaliczać. A jak założyłem ten co wcześniej miałem to widoczna różnica. Mam taką ultra krótką puszkę, może z 20 cm z dużo większym otworem wylotowym niż oryginał (jakiś stary wydech od huski), fakt że dość głośny ale się sprawdza. Może warto coś z tym pokombinować jak już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 23:14, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zmieniłeś wydech i zostawiłeś gaźnik tak jak był, to nie powinieneś spodziewać się, że moc wzrośnie
I właśnie sprawdzenie świecy proponowałbym koledze zakładającemu temat.
[link widoczny dla zalogowanych] - Polecam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitus1989
Dołączył: 29 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:20, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Z drugiego biegu i strzał ze sprzęgła . Co do wydechu to pusty w środku. A świeca hmm tego nie sprawdzałem, a jaką byście Panowie proponowali?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitus1989 dnia Śro 23:22, 30 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 23:59, 30 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Co to znaczy pusty w środku? Nie ma waty?
Wata powinna być, jej brak też obniży moc i bezsensownie zwiekszy hałas.
Jeżeli chodzi o rodzaj świecy to możesz sobie wejść na [link widoczny dla zalogowanych] i znaleźć w schematach pod Twój sprzęt, najlepsza będzie irydowa.
Bardzo ważny jest kolor świecy, świadczy o prawidłowości wyregulowania gaźnika. Wykręć starą, porównaj ze zdjęciami z mojego linku i oceń. Wymiana też jest wskazana, jeżeli nie wiesz ile ma nalatane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|