Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Beta RR 300 2014 rekluse
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Czw 17:54, 29 Paź 2015    Temat postu: Beta RR 300 2014 rekluse

moja beta, przymierzam się do 2016, nie zależy mi kompletnie na sprzedaży bo sprzęt w pełni przygotowany ale fundusz na nowy by się znalazł po sprzedaży więc czemu nie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Czw 19:22, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:57, 30 Paź 2015    Temat postu:

jak na tańszą alternatywę to jednak sporo, no ale powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 8:10, 30 Paź 2015    Temat postu:

Bez rekluse można zawsze taniej Smile w każdym razie moto po wymianie tłoka, łożysk etc dlatego też cena nie okazyjna a adekwatna do stanu, na sprzedaży mi nie zależy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:21, 30 Paź 2015    Temat postu:

z ciekawości jak wygląda cylinder po tych 70mth? jaka selekcja tłoka poszła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 9:05, 30 Paź 2015    Temat postu:

Hehe, że KTM "drogi" to fakt ale zaraz "przereklamowany"!? Wink)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 10:57, 30 Paź 2015    Temat postu:

Spidi wg mnie przereklamowany ale to tylko moje zdanie, po tym jak sprzedałem moje SX 350 bez żadnych problemów z 2012r podejrzewam, że bete z 2014 będzie ciężko bo ludzie jak tylko widzą znaczek KTM to się już cali trzęsą Wink

Mój motor ma ponad 170mth więc nie wiem jak wyglądał cylinder po 70 Smile Ale jest założona selekcja B i cylinder ma się bardzo dobrze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:44, 30 Paź 2015    Temat postu:

trochę porobiłeś, to może podzielisz się uwagami odnośnie kosztów, tłok gdzie kupowałeś i za ile?
naprawa kiwaczki wahacza - dużo? rekluse podoba Ci się czy wolisz zwykłe sprzęgło? masz do niego zwykły zestaw sprzęgła? na części musiałeś czekać czy dostępne od ręki? jakieś wnioski uwagi - rozumiem, że sprzęta chcesz sprzedać ale fajnie by było przeczytać szczere opinie; dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:52, 30 Paź 2015    Temat postu:

Również czekam na opinie, ale rzetelną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 13:48, 30 Paź 2015    Temat postu:

Oczywiście, a więc tak, jeśli chodzi o dostępność części a bardzo dużo ludzi o to pyta z forum to jest taka stronka [link widoczny dla zalogowanych] w zakładce kontakt jest podany mail, piszemy odpowiednie zapytanie uprzednio ściągając sobie rozpiske części i podajemy kolejno numery które chcemy nabyć. Wszystko jest na miejscu i wysyłane zazwyczaj tego samego dnia, jest to w myślenicach więc jak ktoś mieszka w pobliżu to żaden problem. Ceny są bardzo dobre, np. ślizg łańcucha - 70zł, komplet uszczelek potrzebnych do wymiany tłoka 135zł, tj 3 grubości pod cylinder, dwie uszczelki dekli, uszczelka świecy, podkładki miedziane pod śruby głowicy i coś tam chyba jeszcze było ale już nie pamiętam, wysłałem także zapytanie o cały zestaw naprawczy wahacza i kiwaczki to o ile łożyska i simeringi były w przystępnych cenach to ceny tulejek mnie skutecznie odrzuciły Smile Jako że tulejki miałem w bdb stanie zaopatrzyłem się w łożyska w hurtowni łożysk i tak 10 łożysk i 10szt simeringów kosztowało mnie 254zł i to są łożyska wysokiej jakości firm NSK lub INA. Wymieniałem także tulejkę i uszczelniacz wraz z segerem i oringiem przy zębatce zdawczej, te samo rozwiązanie jak w ktm i koszt to 75zł komplet.

Tutaj wycena zest. naprawczego tylnego zawiasu



Jeśli chodzi o tłok to żaden problem, korba to samo z tego względu że wszystko jest takie samo jak w EXC 300 Smile Tłok Vertex wraz z łożyskiem górnym u Olka po moich zniżkach tzw. "Zet" czyli zawodnicze 485zł, korby nie wymieniałem bo nie ma takiej potrzeby ale koszt to 499zł PROX u Olka, czyli po zniżkach ok 400-450zł.

Sprawa z rekluse, więc tak, kupiłem nowy zestaw sprzęgła Core EXP 3.0 od kolegi który założył i zdemontował bo uznał że to nie dla niego. Montując rekluse odrazu warto zaopatrzeć się w nowe tarcze więc takie nabyłem oczywiście OEM, koszt równe 100 Euro bo wtedy byłem akurat w czechach w motopalic, czyli 400zł. Sprzęgło bardzo pomocne w potoku gdzie z nóżki na nóżkę trzeba no i w zakrętach czy nawrotach bo nie musisz sprzęglić, najlepiej pojeździć i samemu ocenić czy się to nada czy nie Smile Minusem jest to, że jak np. braknie nas na podjeździe i motor zgaśnie to pozostaje na luzie, a co się dzieje w takiej syt nie muszę chyba mówić hehehe, ale... przychodzi z pomocą tylny hamulec po lewej stronie na klamce, bardzo fajna i pomocna rzecz chociaż ciężko do niego się przyzwyczaić chyba że jedzie się po ostrym trawersie gdzie nie ma opcji używania nożnego.

Zestaw oryginalnego sprzęgła tj wysprzęglik, przekładki i kosz wewnętrzny, no i dekiel mam wszystko oczywiście Smile To by było na tyle, jak tylko chcecie jakieś info to chętnie napiszę. Ja osobiście z czystym sumieniem mogę polecić Bete bo to świetny motor niczym nie ustępuje KTM czy HQV. Pan Andrzej Firek który jest głównym importerem Beta Polska i prezesem to równy gość, polecam z nim też się zapoznać i porozmawiać jeśli tylko kogoś temat Bety zainteresuje Smile

Na zdjęciu zdanie dot. pakowania to w tym przypadku zamawiałem błotnik przedni i obie osłony airboxa pod nową okleinę Smile Błotnik tani nie był bo 120zł to taka normalna cena w każdym razie np. komplet okleiny takiej podstawowej bez wahaczy i osłon amortyzatora 250zł.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 14:31, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:44, 30 Paź 2015    Temat postu:

fajnie, dzięki bardzo za cenne informacje,
co prawda nie zaskoczyłeś mnie jakimiś przystępnymi cenami wręcz tak patrząc na te zestawienia KTM wypada trochę lepiej, ale trzeba przyznać, że BETA nie wychodzi specjalnie drogo,
jedynie co mi się nasuwa to to, że trochę się tego nazbierało jak na ten przebieg,
np. w KTM raz na 100mth demontuję wahacz smaruje łożyska i następne 100mth nie zaglądam,
jeśli chodzi o PDS podobnie a jak się rozleci to porządny zamiennik za 30zł można kupić; choć muszę przyznać, że kiwak lepszy do jazdy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 14:49, 30 Paź 2015    Temat postu:

Moi znajomi którzy mają bety 2013-2015 żadnych luzów na kiwakach, niestety kolega który miał bete przede mną bardzo zaniedbał ten element i nie było nic do ratowania, zadałem pytanie dlaczego tak drogo te łożyska i tulejki w motopalic'e to mi odpowiedzieli, że to się nie psuje stąd ta cena Smile No i wszytko jasne, jak ktoś dba to ma bez luzu, kolega który sprzedaje wersje Racing - jest na olx za 22500, różni się głównie widelcem z przodu, smaruje 3x w sezonie i żadnych problemów, ja też nigdy problemów nie miałem ale są ludzie którzy nie dbają o takie rzeczy często poprostu nie wiedzą że tak trzeba się z tym obchodzić, a szkoda...no ale człowiek uczy się całe życie Smile

Jeśli chodzi o ceny części to są tańsze niż w ktm ale bywają przypadki że są też zbliżone lub nawet droższe, chociaż rzadko się to zdarza.

Cena zwykłej wersji 28000zł - 2016r, 31500 - Racing 2016r na dwukomorowym Sachs'ie, w zwykłej wersji jest też fajna rzecz, dozownik oleju mieszanki Smile Te ceny nie są jednak dla każdego ale jak byłem z moim kolegą który dobrze ich tam zna - chodzi o czechy to taką cenę podali dla niego i dla Nas znajomych też do kupienia w tych pieniądzach.

Tutaj można dowiedzieć się za co się płaci Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 14:59, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:21, 30 Paź 2015    Temat postu:

a jak np z ogolna jakoscia wykonania w porpownaniu do ktm?
np plastiki latwo pekaja? oslonki ramy i takie pierdoly?

co do czesci nie zdarzylo sie zeby byl brak kontaktu albo opoznienia?
wiele osob nawet z forum pisalo ze nie jest tak kolorowo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pią 17:44, 30 Paź 2015    Temat postu:

Mnie osobiście się nie zdarzyło żebym musiał na coś czekać a nawet gdybym musiał to bym olał sprawę i jeszcze mam jednego dostawcę motopalic oddalony ode mnie o 50km a że są to Czechy to tam już osobiście.

Jeśli chodzi o plastiki to błotnik tylny jak i przedni super elastyczny, w ktmie przedni jest dużo bardziej narażony na złamanie przez "wbudowane" wzmocnienie od rocznika 2013, w becie wzmocnienie jest przykręcone z osobna jak np. w Husqvarnie do 2013r. W mojej becie były pęknięte osłony airboxa - koszt 120zł obie strony, i błotnik przedni który został skasowany na drzewie - sytuacja nie do odratowania heheh Smile Reszta komponentów jest najwyższej jakości, wszystko markowe, pompy, wysprzęglik, zaciski, klamki, podnóżki, stopka, piasty, obręcze i co najważniejsze wszystko jest świetnie pomyślane, rozrusznik schowany od dołu, ochrania go płyta, wyżej niż w ktm jest też dyfuzor, siedzenie wypinane z guzika a nie jak w ktm na śrubkę, dostęp do filtra powietrza jak w ktm czyli z boku na zatrzaskach. Nie ma w tym motorze chińszczyzny dlatego jest trwały i wolny od wad, żaden z moich znajomych nie wrócił z wyprawy z jakąś poważną awarią. Jest to włoski motocykl z roku na rok coraz lepszy a dla mnie już w 2013r po wprowadzeniu szeregu poprawek jest No. 1 dlatego po Husqvarnie i KTM'ie czekałem tylko na okazję żeby nabyć to cudo zainspirowany przez kolegów którzy wymiatają w swoich klasach większość zawodów CC Smile Nadal jednak jest to marka słabo znana ale zaczyna się pojawiać coraz więcej części i samych zainteresowanych tą marką a to tylko dlatego, że informacje szybko się rozprzestrzeniają i ludzie dają się przekonać jak coś jest naprawdę dobre a do tego wygląda Wink Bo np. GasGas tylko wyglądał fajnie, TM tak samo a jechać już nie bardzo, nie wspominając o serwisie i dostępnością częsci Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
racesupport




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła

PostWysłany: Pon 11:57, 02 Lis 2015    Temat postu:

Tylny błotnik mógłby być podzielony na 3cz Wink Fakt że tutaj musiał pęknąć bo wygiął się całkiem w drugą stronę... jak widać, ciągle inwestuje w moto hehehe, nowa okleina już do mnie jedzie, błotnik też Wink Tym razem małe zmiany i błotnik biały od wersji racing.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 11:58, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:23, 02 Lis 2015    Temat postu:

U mnie w ekipie wszyscy narzekają na plastiki bety. Są bardzo słabe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin