|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 17:54, 29 Paź 2015 Temat postu: Beta RR 300 2014 rekluse |
|
|
moja beta, przymierzam się do 2016, nie zależy mi kompletnie na sprzedaży bo sprzęt w pełni przygotowany ale fundusz na nowy by się znalazł po sprzedaży więc czemu nie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Czw 19:22, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:57, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
jak na tańszą alternatywę to jednak sporo, no ale powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 8:10, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Bez rekluse można zawsze taniej w każdym razie moto po wymianie tłoka, łożysk etc dlatego też cena nie okazyjna a adekwatna do stanu, na sprzedaży mi nie zależy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:21, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
z ciekawości jak wygląda cylinder po tych 70mth? jaka selekcja tłoka poszła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 9:05, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Hehe, że KTM "drogi" to fakt ale zaraz "przereklamowany"!? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 10:57, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Spidi wg mnie przereklamowany ale to tylko moje zdanie, po tym jak sprzedałem moje SX 350 bez żadnych problemów z 2012r podejrzewam, że bete z 2014 będzie ciężko bo ludzie jak tylko widzą znaczek KTM to się już cali trzęsą
Mój motor ma ponad 170mth więc nie wiem jak wyglądał cylinder po 70 Ale jest założona selekcja B i cylinder ma się bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:44, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
trochę porobiłeś, to może podzielisz się uwagami odnośnie kosztów, tłok gdzie kupowałeś i za ile?
naprawa kiwaczki wahacza - dużo? rekluse podoba Ci się czy wolisz zwykłe sprzęgło? masz do niego zwykły zestaw sprzęgła? na części musiałeś czekać czy dostępne od ręki? jakieś wnioski uwagi - rozumiem, że sprzęta chcesz sprzedać ale fajnie by było przeczytać szczere opinie; dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:52, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Również czekam na opinie, ale rzetelną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 13:48, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, a więc tak, jeśli chodzi o dostępność części a bardzo dużo ludzi o to pyta z forum to jest taka stronka [link widoczny dla zalogowanych] w zakładce kontakt jest podany mail, piszemy odpowiednie zapytanie uprzednio ściągając sobie rozpiske części i podajemy kolejno numery które chcemy nabyć. Wszystko jest na miejscu i wysyłane zazwyczaj tego samego dnia, jest to w myślenicach więc jak ktoś mieszka w pobliżu to żaden problem. Ceny są bardzo dobre, np. ślizg łańcucha - 70zł, komplet uszczelek potrzebnych do wymiany tłoka 135zł, tj 3 grubości pod cylinder, dwie uszczelki dekli, uszczelka świecy, podkładki miedziane pod śruby głowicy i coś tam chyba jeszcze było ale już nie pamiętam, wysłałem także zapytanie o cały zestaw naprawczy wahacza i kiwaczki to o ile łożyska i simeringi były w przystępnych cenach to ceny tulejek mnie skutecznie odrzuciły Jako że tulejki miałem w bdb stanie zaopatrzyłem się w łożyska w hurtowni łożysk i tak 10 łożysk i 10szt simeringów kosztowało mnie 254zł i to są łożyska wysokiej jakości firm NSK lub INA. Wymieniałem także tulejkę i uszczelniacz wraz z segerem i oringiem przy zębatce zdawczej, te samo rozwiązanie jak w ktm i koszt to 75zł komplet.
Tutaj wycena zest. naprawczego tylnego zawiasu
Jeśli chodzi o tłok to żaden problem, korba to samo z tego względu że wszystko jest takie samo jak w EXC 300 Tłok Vertex wraz z łożyskiem górnym u Olka po moich zniżkach tzw. "Zet" czyli zawodnicze 485zł, korby nie wymieniałem bo nie ma takiej potrzeby ale koszt to 499zł PROX u Olka, czyli po zniżkach ok 400-450zł.
Sprawa z rekluse, więc tak, kupiłem nowy zestaw sprzęgła Core EXP 3.0 od kolegi który założył i zdemontował bo uznał że to nie dla niego. Montując rekluse odrazu warto zaopatrzeć się w nowe tarcze więc takie nabyłem oczywiście OEM, koszt równe 100 Euro bo wtedy byłem akurat w czechach w motopalic, czyli 400zł. Sprzęgło bardzo pomocne w potoku gdzie z nóżki na nóżkę trzeba no i w zakrętach czy nawrotach bo nie musisz sprzęglić, najlepiej pojeździć i samemu ocenić czy się to nada czy nie Minusem jest to, że jak np. braknie nas na podjeździe i motor zgaśnie to pozostaje na luzie, a co się dzieje w takiej syt nie muszę chyba mówić hehehe, ale... przychodzi z pomocą tylny hamulec po lewej stronie na klamce, bardzo fajna i pomocna rzecz chociaż ciężko do niego się przyzwyczaić chyba że jedzie się po ostrym trawersie gdzie nie ma opcji używania nożnego.
Zestaw oryginalnego sprzęgła tj wysprzęglik, przekładki i kosz wewnętrzny, no i dekiel mam wszystko oczywiście To by było na tyle, jak tylko chcecie jakieś info to chętnie napiszę. Ja osobiście z czystym sumieniem mogę polecić Bete bo to świetny motor niczym nie ustępuje KTM czy HQV. Pan Andrzej Firek który jest głównym importerem Beta Polska i prezesem to równy gość, polecam z nim też się zapoznać i porozmawiać jeśli tylko kogoś temat Bety zainteresuje
Na zdjęciu zdanie dot. pakowania to w tym przypadku zamawiałem błotnik przedni i obie osłony airboxa pod nową okleinę Błotnik tani nie był bo 120zł to taka normalna cena w każdym razie np. komplet okleiny takiej podstawowej bez wahaczy i osłon amortyzatora 250zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 14:31, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:44, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
fajnie, dzięki bardzo za cenne informacje,
co prawda nie zaskoczyłeś mnie jakimiś przystępnymi cenami wręcz tak patrząc na te zestawienia KTM wypada trochę lepiej, ale trzeba przyznać, że BETA nie wychodzi specjalnie drogo,
jedynie co mi się nasuwa to to, że trochę się tego nazbierało jak na ten przebieg,
np. w KTM raz na 100mth demontuję wahacz smaruje łożyska i następne 100mth nie zaglądam,
jeśli chodzi o PDS podobnie a jak się rozleci to porządny zamiennik za 30zł można kupić; choć muszę przyznać, że kiwak lepszy do jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 14:49, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Moi znajomi którzy mają bety 2013-2015 żadnych luzów na kiwakach, niestety kolega który miał bete przede mną bardzo zaniedbał ten element i nie było nic do ratowania, zadałem pytanie dlaczego tak drogo te łożyska i tulejki w motopalic'e to mi odpowiedzieli, że to się nie psuje stąd ta cena No i wszytko jasne, jak ktoś dba to ma bez luzu, kolega który sprzedaje wersje Racing - jest na olx za 22500, różni się głównie widelcem z przodu, smaruje 3x w sezonie i żadnych problemów, ja też nigdy problemów nie miałem ale są ludzie którzy nie dbają o takie rzeczy często poprostu nie wiedzą że tak trzeba się z tym obchodzić, a szkoda...no ale człowiek uczy się całe życie
Jeśli chodzi o ceny części to są tańsze niż w ktm ale bywają przypadki że są też zbliżone lub nawet droższe, chociaż rzadko się to zdarza.
Cena zwykłej wersji 28000zł - 2016r, 31500 - Racing 2016r na dwukomorowym Sachs'ie, w zwykłej wersji jest też fajna rzecz, dozownik oleju mieszanki Te ceny nie są jednak dla każdego ale jak byłem z moim kolegą który dobrze ich tam zna - chodzi o czechy to taką cenę podali dla niego i dla Nas znajomych też do kupienia w tych pieniądzach.
Tutaj można dowiedzieć się za co się płaci
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pią 14:59, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:21, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
a jak np z ogolna jakoscia wykonania w porpownaniu do ktm?
np plastiki latwo pekaja? oslonki ramy i takie pierdoly?
co do czesci nie zdarzylo sie zeby byl brak kontaktu albo opoznienia?
wiele osob nawet z forum pisalo ze nie jest tak kolorowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pią 17:44, 30 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mnie osobiście się nie zdarzyło żebym musiał na coś czekać a nawet gdybym musiał to bym olał sprawę i jeszcze mam jednego dostawcę motopalic oddalony ode mnie o 50km a że są to Czechy to tam już osobiście.
Jeśli chodzi o plastiki to błotnik tylny jak i przedni super elastyczny, w ktmie przedni jest dużo bardziej narażony na złamanie przez "wbudowane" wzmocnienie od rocznika 2013, w becie wzmocnienie jest przykręcone z osobna jak np. w Husqvarnie do 2013r. W mojej becie były pęknięte osłony airboxa - koszt 120zł obie strony, i błotnik przedni który został skasowany na drzewie - sytuacja nie do odratowania heheh Reszta komponentów jest najwyższej jakości, wszystko markowe, pompy, wysprzęglik, zaciski, klamki, podnóżki, stopka, piasty, obręcze i co najważniejsze wszystko jest świetnie pomyślane, rozrusznik schowany od dołu, ochrania go płyta, wyżej niż w ktm jest też dyfuzor, siedzenie wypinane z guzika a nie jak w ktm na śrubkę, dostęp do filtra powietrza jak w ktm czyli z boku na zatrzaskach. Nie ma w tym motorze chińszczyzny dlatego jest trwały i wolny od wad, żaden z moich znajomych nie wrócił z wyprawy z jakąś poważną awarią. Jest to włoski motocykl z roku na rok coraz lepszy a dla mnie już w 2013r po wprowadzeniu szeregu poprawek jest No. 1 dlatego po Husqvarnie i KTM'ie czekałem tylko na okazję żeby nabyć to cudo zainspirowany przez kolegów którzy wymiatają w swoich klasach większość zawodów CC Nadal jednak jest to marka słabo znana ale zaczyna się pojawiać coraz więcej części i samych zainteresowanych tą marką a to tylko dlatego, że informacje szybko się rozprzestrzeniają i ludzie dają się przekonać jak coś jest naprawdę dobre a do tego wygląda Bo np. GasGas tylko wyglądał fajnie, TM tak samo a jechać już nie bardzo, nie wspominając o serwisie i dostępnością częsci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Pon 11:57, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tylny błotnik mógłby być podzielony na 3cz Fakt że tutaj musiał pęknąć bo wygiął się całkiem w drugą stronę... jak widać, ciągle inwestuje w moto hehehe, nowa okleina już do mnie jedzie, błotnik też Tym razem małe zmiany i błotnik biały od wersji racing.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Pon 11:58, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|