|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Red Bull X
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:01, 05 Cze 2013 Temat postu: a |
|
|
KNKS napisał: | Jak to ??? Handbar wygina się przy glebie, prostujesz go ręka i uważasz że jest OK ??? Przecież jeśli handbar się wygina to znaczy że nie spełnia swojej roli. Takie ma zadanie żeby się nie wyginać... | Ciekawe czy Acebisy sie nie wyginaja góra duł :/bo miałem i było to samo tylko,że kosztują 350 co do innych to nie wiem, Pewnie zety są lepsze ale cena też jest.Ale Acebisy nie są warte wiecej niż 200 zł (dla mnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:01, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Przesunięcie góra-dół (wokół osi kierownicy) jest równie niebezpieczne co wygięcie bo naraża na uszkodzenie klamkę lub, w najgorszym wypadku, dłoń.
Jeśli komuś nie zależy na sztywności osłon to niech sobie założy listki, a handbar który nie siedzi na 100% sztywno jest po prostu dupiaty.
Red Bull X napisał: | Ciekawe czy Acebisy sie nie wyginaja góra duł :/bo miałem i było to samo tylko |
Mam takie samo doświadczenie z Acerbisami i dlatego kilka postów wyżej napisłaem, że uważam je za badziewne.
Niemniej jednak ani UFO ani KTM nigdy mi sie nie wykrzywiały. Podobnie jak Race Tech, które katuje mój kolega od enduro.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 16:06, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Red Bull X
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:08, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
e tam odrazu o 360 stopnihehe delikatnie góra duł a podem trzeba bardzo mocno szarpnąć żeby wrócił na swoje miejsce.Nic nie jest nie zniszczalne a wszystkie mają kołki rozporowe i nie wieże żeby zety czy inne przy uderzeniu sie nie przesuneły,chyba ,że zaspawasz :)Ale nastepnym razem kupie ufo albo zety i sam sie przekonam czy są warte swojej ceny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Red Bull X dnia Śro 16:10, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:21, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie odświeżyć trochę temat.
Oryginalne handbary KTM z alu rdzeniem mają sprytnie rozwiązane mocowanie do kierownicy, dzięki któremu nie ma problemu z poprowadzeniem przewodów od sprzęgła/hamulca itp. Dokładnie chodzi mi o ten element:
Czy ktoś się orientuje, czy w osłonach jakiejś innej firmy mocowanie jest również rozwiązane w podobny sposób?
W poprzednim sprzęcie miałem handbary z rdzeniem Polisport i tam to mocowanie było proste (wypadało na wysokości kierownicy, w tych OEM KTM jest nieco opuszczone), przez co przy moim ustawieniu klamek i handbarów miałem ciągle lekko zagięty przewód od sprzęgła, który po prostu się inaczej nie mieścił. Chciałbym teraz tego uniknąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 10:43, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
obczaj firme CYCRA wg mnie chyba najlepsze osłonki robi ;D
a swoją drogą - zna ktoś firme gdzie mozna najtaniej kupic same pałąki aluminiowe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:48, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Yhy, zwróciłem uwagę na te Cycra, ale przestałem się interesować gdy zobaczyłem ich cenę Choć faktycznie wyglądają mega-pancernie, i też nie powinno być problemu z przewodami:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:34, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja miałem Polisporty shield, zapłaciłem za nie bodajże 290 z mocowaniami i przez to, że w mocowaniu nie ma tego wygięcia przewód od sprzęgła cały czas się opierał na wysokości śruby. Takim sposobem rozwaliłem sobie przewód od sprzęgła, bo handbar bez problemu przy upadku leciał góra - dół i musiałem megawatt kończyć bez sprzęgła
Teraz kupiłem KTM aluminiowe i nie ma na nie sposobu żeby się przesunęły, przynajmniej u mnie, no i są wyprofilowane na przewody. Ja za nie zapłaciłem 300 albo 315, nie pamiętam, ale wtedy większe zamówienie robiłem, więc większe zniżki.
Henio, jeśli chcesz, to u mnie leżą te handbary polisporta, więc możemy się dogadać co do samych pałąków jeśli Ci odpowiadają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 0:50, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej zastosować wygiętą końcówkę przewodu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Na zdjęciu powyżej na pompie hamulca właśnie taki jest
Najważniejsza sprawa to prawidłowy montaż i dobór mocowań, trzeba na prawdę wyjebać dzwona żeby prawidłowo zamocowany handbar przekręcił się tak żeby urwać przewód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 8:22, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
hej ja mam te hanbary Polisporty shield i tez pozbylem sie orginalnego przewodu sprzegla przy wywrotce rozwiazaniem jest przewod lml i koncowka [link widoczny dla zalogowanych] i puszczenie przewodu za kierownica nic wtedy sie nie urywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tooomek882
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:53, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Motyla noga, nie wiedziałem o czymś takim, ale jak to mówią człowiek się uczy na błędach. A co do samej gleby, nie była mocna, ot zwykłe położenie motoru na podjeździe, ale jak to bywa, przy mega dzwonach nie dzieje się nic, przy małych glebach wszystko może się zjebać Przewód się nie wyrwał, a przedziurawił tylko, więc z pompą nic nie musiałem rzeźbić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|