|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:09, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
makperson napisał: | podłącze się : jeśli ktoś miałby do sprzedania korbę i tłok do exc 450 2005r, tłok najlepiej wossnera 1 sel. to prosze o kontakt pw |
Pytasz o nowe czy używane??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 20:43, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Byłem u Mateusza Ognistego, jeśli kojarzycie z Bielska-Białej, bardzo dobry fachowiec, powiedział, że śmiało można ten zestaw zakładać, jutro zamawiam łożyska na wał i wałek wyrównujący, daje wałek do sprawdzenia czy nie kopie, następnie nowe zawory i głowica do obróbki w pobliskim bardzo dobrym warsztacie, myśle, że wszystko się zakończy w miarę. A i jeszcze jedno, czy ślizgi łańcuszka rozrządu też wymieniać ?
Jeśli chodzi o fotki to kurcze ciężko chyba lepsze zrobić, poza tym zdjęcie a na żywca to jednak duża przepaść w tym przypadku bo pod innym kątem na coś popatrzysz i już to inaczej wygląda także nawet Galaxy S4 w tym przypadku nie pomógł
Jeśli chodzi o zębatki, na wale jak i na wałku, owszem, pracował w tym syfie i zmieliło tam coś bo było normalnie ubite w dołku pomiędzy zębami ale wyciągnąłem to, a nawet samo odpadło i po moich i Ognistego oględzinach raczej wszystko jest ok.
Kolejna rzecz, gdzie kupie zawory ? Ori w ktm widzę 208zł i 122zł to daje razem ponad 600zł, da rade taniej gdzieś dorwać ? i co do tego ? bo Mateusz mówi, że sprężyny itp mogą zostać, czy jakieś uszczelniacze czy coś dokupić ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Czw 20:59, 06 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 21:39, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Przy robienie ugłowicy wyminień proawdnice, bo jak zawór wykrzywiło to na 90% uszkodziło i proawdnicę.
Ślizgi jak nie są zużyte to nie trzeba.
Sprawdź dokładnie te zębatki i wałek byś nie miał jaj jak ja . U mnie niby też było ok, a po odpaleniu silnik chodził jak sieczkarnia. I się okazało że wałek żebatka w jednym punkcie minimalnie zjechana była co na pierwszy rzut oka nie było widać.
Co do zaworów najlepiej zestaw 4zaworów wraz ze sprężynami z ktm za 800zł. (zawory stalowe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 21:49, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Kurcze to jak mówisz, że mam dokładnie sprawdzić to już nie wiem jak to sprawdzić, na oko jest ok a jak będzie po złożeniu... bo inaczej tego nie sprawdzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:53, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
kuzyn zmieniał zawory(450 sx 2004) - założył proxa w tamtym sezonie =- wszystko hula jak należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 21:55, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
racesupport napisał: | Kurcze to jak mówisz, że mam dokładnie sprawdzić to już nie wiem jak to sprawdzić, na oko jest ok a jak będzie po złożeniu... bo inaczej tego nie sprawdzę... |
Wszystko dokładnie obejrzyj ząbek po ząbku.
U mnie na jednym. Podkreślam jednym ząbku był minimalny ubytek (nagniecenie) od kulki łożyska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 16:05, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
korba dotarła, teraz mam jeszcze pytanie dot. zaworów, bo nie jestem pewien, czy te zawory z EXC pasują do SX'a ? bo jak wiadomo SX na tytanowych lata ale na takie mnie nie stać, z tym że nie wiem własnie czy kupować jakieś aftermarket czy ori z EXC podejdą ?
59036031000
59036030000
a to lista części jakie zamawiam w aso, jeśli te zawory będą ok
59036030000 x2 28 euro
59036031000 x2 48 euro
80030019000 x2 61 euro
0760304772 10 euro
0760142460 2,60 euro
0625160040 x2 10 euro
0405252910 x2 4,60 euro
zamawiam w niemcowni bo tam mam -25%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 17:27, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Zawory stalowe do sx będą pasować.
Zamów cały zesatw w którym są 94zawory stalowe, sprężyny, podkładki, uszczelniacze).
W zesatwie nie ma zabezpieczeń więc kup je osobno!
Komplet zaworów 59036030010
Zabezpieczenie już znajdziesz jaki to numer
Ogólnie po numerach nie chce mi się patrzeć co zamawiasz .
Zamów jeszcze prowadnice i zabezpieczenia prowadnic zaworów, bo pewno powyginane masz je, bo pisałeś że jeden zawór krzywy był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Wto 19:09, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
a możesz mi napisać numery co jeszcze zamówić ? bo nie chce czegoś za dużo nabrać hahah 2min dla Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 6:50, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie, jaki jest sposób na wybicie łożyska balansera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:26, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
młotek bezwładnosciowy do łozysk
[link widoczny dla zalogowanych]
cos takiego, nie wiem czy sensowniej nie dać do serwisu jakiegos na wybicie, bo pewnie samemu takich narzędzi nie posiadasz a dorabianie zestawu zeby 2 łozyska wybic ( albo zakup młotka) o ile nie robisz mechanicznych spraw na codzien chyba sie nie opłaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 8:56, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ok rozumiem, gdzieś w Twoim temacie wyczytałem że wystarczy karter zagrzać i same wypadną ? na mój rozum to raczej spuchnie i jeszcze gorzej będzie.
Druga kwestia i teraz dla mnie priorytetowa, uszczelki... kupiłem OMP i nie wiem teraz czy na nich składać czy kupić Athene na dół silnika a pod cylinder i głowice ori KTM ? jedni mówią że OMP są ok jak się dobrze wyczyści wszystko itp a drudzy nie polecają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:52, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
grzanie nic nie da, tzn moze pomóc przy demontażu ale na pewno same nie wypadną. przy zakładaniu mozna podgrzać wtedy łatwiej wejdą. miałem omp bo kupiłem z promocji lipa jak nie wiem, pociła mi sie całą powierzchnią. teraz juz 2X wsadzałem oryginał i nawet sie nie poci. pod cylinder głowice sprzegło alternator i miedzy kartery wg mnie sensownie jest wsadzac tylko oryginał. omp mozna sobie wsadzc na pokrywki zaworów czy pompe wody, tam gdzie ewentualnie mozna szybko wymienić bez rozbierania pół motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Sob 11:09, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
no właściwie już podjąłem decyzję i zaraz jadę do Aunera po uszczelki a OMP zwrócę,
Łożyska wybite, przyspawałem do nich pręt z zagiętą górą 90*, jak było jeszcze gorące to 2x młotkiem i elegancja francja dzisiaj płukanko karterów, łożyska itp, we wtorek ma być zrobiona głowica na cacy na oryginale, pierścienie z wossnera jeszcze nowe i będzie malyna !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|