Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[K] KTM 380 2t
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 7:49, 29 Lut 2016    Temat postu: [K] KTM 380 2t

jak w temacie, szukam motocykla w stanie nadającym się do reanimacji, nie zarżniętego do granic.
budżet jaki chcę przeznaczyć, zależy od stanu motocykla.
Czy one wychodziły w wersji z homologacją na drogę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pon 8:08, 29 Lut 2016    Temat postu:

Wychodziły.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:01, 29 Lut 2016    Temat postu:

Z jednej skarbonki na drugą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:52, 29 Lut 2016    Temat postu:

hacker Ty zrobiłeś to inaczej z ktma na husaberga toivias odwrotnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:44, 29 Lut 2016    Temat postu:

w sumie racja:)
ale ja to zrobiłem dlatego aby łatwiej odpalało i mniej paliło hehe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Pon 19:00, 29 Lut 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Z jednej skarbonki na drugą?

Hacker, a który motocykl nie jest skarbonką Smile ?
Opcji jest kilka ale mam ochotę na 2t Smile

EDIT:
ten filmik mnie skutecznie przekonuje
https://www.youtube.com/watch?v=MMNUe_QJoS4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Pon 19:05, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:25, 29 Lut 2016    Temat postu:

chodzi o to, że 380 to taki husaberg w 2T
wszystko drogie, brak zamienników, remont kosmos a 80% sprzedawanych jest na tulei.
dowiedz się też wpierw czy jeszcze są korbowody bo jak ja remontowałem swojego to w USA już ich nie było tylko to co w europie.

przez to, że duża pojemność to wszystko dużo kosztuje nawet położenie nowego nikasilu dużo kosztuje bo duża średnica.

a jak to ciebie nie przekonuje i żeś się uparł to szukaj modeli po 2002r już na zapłonie kokusan

co do filmiku to przy takiej jeździe mój palił ponad 15l/h, mały zbiornik starczał mi na 30 minut jazdy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 19:28, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pon 21:20, 29 Lut 2016    Temat postu:

To jest najdroższy 2t w remontach jaki mial KTM od końca lat 90 i początku 2000. Posłuchaj Hackera. Lepiej poszukaj sobie jakiegoś 300 i za zaoszczędzoną kasę na remoncie (różnicy) możesz go dopieścić wizualnie i mechanicznie (porting, sportowy wydech itp.).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 21:21, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 10:25, 01 Mar 2016    Temat postu:

380 była zajebista w jeździe ale drugi raz kupię 300 i to z guzikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:00, 01 Mar 2016    Temat postu:

myslisz ze 2t bedzie palic na guzik ? moze dwa dni po zakupie z salonu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 15:27, 01 Mar 2016    Temat postu:

jak ktos nie potrafi uzywac rozrusznika ani o niego dbać to moze i tak

u mnie pali na dotyk perfekcyjnie a troche przebiegu juz jest Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:24, 01 Mar 2016    Temat postu:

na zimnym palisz z rozrusznika mówisz ? u mnie w okolicy jest kilka 300 i kazdy rozrusznik prawie działa. ale na zimnym niema sensu kręcić który masz rok 300 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 20:12, 01 Mar 2016    Temat postu:

Nie bawiłem się jeszcze w strojenie 2t pod osiągi ale jakiego bym nie miał 2t zawsze odpalały bez problemu a spalanie to niestety boli. Moja 250tka na full maneci paliła 12l. Przejechałem się cr500 to odpalanie przypominało 4t bez auto deko ale bez problemu na kopa zapalał. Pojeździłem może 10min i spaliła z litr paliwa a opony z tylu połowy nie było. Co jak co ale jak mówią...
są dwa biegi 1nka i o kur**. Moja 250tka kończy się tam gdzie zaczyna się 4ka w 500 :] Myślę że 300 2t było by optymalne dla kieszeni i frajdy. A w guziki nie wierze chyba że w starych 4t. Na wymieniałem się sprzęgiełek w 4taktach a z tego co czytam rozruszniki 2t słabą opinie mają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Wto 20:24, 01 Mar 2016    Temat postu:

Mam 300 14r. i z guzika pali zawsze, czy stoi tydzień lub dwa, zimny czy ciepły, z ssaniem czy bez... pali bez żadnego problemu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:33, 01 Mar 2016    Temat postu:

Co wy z tymi starterami w 300exc...przez ostatnie 4 lata może z 5 razy użyłem kopajki. Lato czy zima z rozrusznika pali zawsze i wszędzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin