|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Pon 7:49, 29 Lut 2016 Temat postu: [K] KTM 380 2t |
|
|
jak w temacie, szukam motocykla w stanie nadającym się do reanimacji, nie zarżniętego do granic.
budżet jaki chcę przeznaczyć, zależy od stanu motocykla.
Czy one wychodziły w wersji z homologacją na drogę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 8:08, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wychodziły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:01, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Z jednej skarbonki na drugą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:52, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
hacker Ty zrobiłeś to inaczej z ktma na husaberga toivias odwrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 14:44, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
w sumie racja:)
ale ja to zrobiłem dlatego aby łatwiej odpalało i mniej paliło hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Pon 19:00, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Z jednej skarbonki na drugą? |
Hacker, a który motocykl nie jest skarbonką ?
Opcji jest kilka ale mam ochotę na 2t
EDIT:
ten filmik mnie skutecznie przekonuje
https://www.youtube.com/watch?v=MMNUe_QJoS4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Pon 19:05, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:25, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
chodzi o to, że 380 to taki husaberg w 2T
wszystko drogie, brak zamienników, remont kosmos a 80% sprzedawanych jest na tulei.
dowiedz się też wpierw czy jeszcze są korbowody bo jak ja remontowałem swojego to w USA już ich nie było tylko to co w europie.
przez to, że duża pojemność to wszystko dużo kosztuje nawet położenie nowego nikasilu dużo kosztuje bo duża średnica.
a jak to ciebie nie przekonuje i żeś się uparł to szukaj modeli po 2002r już na zapłonie kokusan
co do filmiku to przy takiej jeździe mój palił ponad 15l/h, mały zbiornik starczał mi na 30 minut jazdy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 19:28, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 21:20, 29 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To jest najdroższy 2t w remontach jaki mial KTM od końca lat 90 i początku 2000. Posłuchaj Hackera. Lepiej poszukaj sobie jakiegoś 300 i za zaoszczędzoną kasę na remoncie (różnicy) możesz go dopieścić wizualnie i mechanicznie (porting, sportowy wydech itp.).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pon 21:21, 29 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:25, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
380 była zajebista w jeździe ale drugi raz kupię 300 i to z guzikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:00, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
myslisz ze 2t bedzie palic na guzik ? moze dwa dni po zakupie z salonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 15:27, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
jak ktos nie potrafi uzywac rozrusznika ani o niego dbać to moze i tak
u mnie pali na dotyk perfekcyjnie a troche przebiegu juz jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:24, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
na zimnym palisz z rozrusznika mówisz ? u mnie w okolicy jest kilka 300 i kazdy rozrusznik prawie działa. ale na zimnym niema sensu kręcić który masz rok 300 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 20:12, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie bawiłem się jeszcze w strojenie 2t pod osiągi ale jakiego bym nie miał 2t zawsze odpalały bez problemu a spalanie to niestety boli. Moja 250tka na full maneci paliła 12l. Przejechałem się cr500 to odpalanie przypominało 4t bez auto deko ale bez problemu na kopa zapalał. Pojeździłem może 10min i spaliła z litr paliwa a opony z tylu połowy nie było. Co jak co ale jak mówią...
są dwa biegi 1nka i o kur**. Moja 250tka kończy się tam gdzie zaczyna się 4ka w 500 :] Myślę że 300 2t było by optymalne dla kieszeni i frajdy. A w guziki nie wierze chyba że w starych 4t. Na wymieniałem się sprzęgiełek w 4taktach a z tego co czytam rozruszniki 2t słabą opinie mają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Wto 20:24, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam 300 14r. i z guzika pali zawsze, czy stoi tydzień lub dwa, zimny czy ciepły, z ssaniem czy bez... pali bez żadnego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:33, 01 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Co wy z tymi starterami w 300exc...przez ostatnie 4 lata może z 5 razy użyłem kopajki. Lato czy zima z rozrusznika pali zawsze i wszędzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|