|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:40, 20 Paź 2015 Temat postu: [K] Kupię cylinder sx 125 |
|
|
Witam!
Szukam cylindra do sx 125, model 01-06, może być używany, do nikasilowania lub sprawny. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:42, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
up
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 19:28, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Interesowałby Cię cylinder na tulei?
Musiałbym tylko sprawdzić jak trzyma wymiar.
Aktualnie po 20mth od "nowości"(nowej powłoki).
Setka mi się nie gotowała nawet w wąwozach pokonywanych na 1-2 biegu.
Oczywiście cena dużo niższa od nicasilu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:32, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
tuleje aktualnie posiadam, dlatego szukam cos na nicasilu lub do nicasilowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 20:43, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
ahh, ten sam ból...
Ja już drugi sezon intensywnie poszukuje jakiegokolwiek cylindra..
Ale motor jakoś nadmiernie Ci się grzeje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:00, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
problemow z przegrzewaniem nie mialem, kupilem juz go takiego i teraz konczy mi sie selekcja D, dlatego szukam nicasilu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:11, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
up!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Wto 10:43, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
zamiast bawic sie w szukanie takich cylkow do naprawy, lepiej zakupic nowy, cenowo niewielka różnica a jakosciowo i zywotnościowo znaczna .
przy jakimś większym zamówieniu mógł bym sie postarać o jakiś solidniejszy rabat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 14:01, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
W zależności od ceny używanego to średnio dwukrotna różnica.
To jednak sporo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Wto 16:03, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
używany cylinder to koszt około 500-800zł , przyuważ że jak trafi sie zdrowy to spoko, gorzej jak bedzie średniej jakości wyjeździsz 1 tłok i cylinder do renowacji, 1000zł samo regenerowanie i to nie masz pewności że będzie odpowiednio zrobione.
koszt nowego to 2600zł
ja mogę załatwić takowy za 2280zł , sprzedaj stary i masz o wiele taniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:04, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
problem w tym, że starego nie sprzedam bo już jest zatulejowany, tym bardziej nie chce pakować w silnik ~2500zł bo niedługo zamierzam zmienić na 250 i przy sprzedaży raczej tego nie odzyskam. z tą tuleją mam taki problem, że nie mogę wyregulować gaźnika, moto ciągle się dławi niezależnie od ustawienia iglicy. świeca czarna okopcona. zmieniać dysze na mniejsze czy tuleja po prostu tak ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 17:21, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tuleja tak nie ma. Ewidentnie coś z gaźnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 17:27, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Też potwierdzam, ze tuleja tak nie ma.
Zazwyczaj na tulei potrzebuje uboższej mieszanki.
Szczególnie dysza główna
Dodam, że w moim motorze na tulei po wyregulowaniu gaźnika idzie na koło z czwartego biegu
A i koszt używki do regeneracji to 200-300zł.
Fakt, że nie wiemy który raz był regenerowany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Wto 17:59, 10 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawido175
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:26, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
jaki zestaw powinienem kupić? teraz mam założoną główna 188 i wolnych obrotów 45
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 18:52, 10 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
mi na tulei wystarcza taki zestaw dysz:
główna - od 182 do 190
wolnych obrotów 40 - 50
czyli po 4 dysze.
Nikt nie zagwarantuje Ci, że będziesz miał tak jak ja, ale na pewno coś koło tego. Nie wiem też czy są takie zestawy(ja kupowałem oddzielnie każdą dyszę co było wielką głupotą - każda po 38zł )
Oczywiście im większy zestaw tym lepszy.
Kombinuj z ustawieniami, na pewno coś jest nie tak skoro się dusi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|