|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:55, 19 Paź 2014 Temat postu: [K] Rekluse do EXC F 250 2012 |
|
|
Poszukuję Rekluse, najchętniej wersję EXP do KTM EXC F 250, 2012r. Może ma ktoś na zbyciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 22:54, 19 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jeździłeś kiedys na klusku ? znajoma miała to sprzęt stracił "jaja" dopiero po zmianie na oryginał moto odżyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:22, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jeździłem 350 z Reklusem i nie czułem jakiegoś spadku mocy w porównaniu ze standardowym sprzęgłem.
Jednak 250 jest dużo słabszy i zastanawiam się czy nie przesadzę z tym Rekluse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:31, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tzn moze tak - mocy nie zmiejszysz reklusem ale na dolnych obrotach strzał ze sprzęgła - i masz jakby lekki uslizg nim sie załączy 100% przeniesienie napędu, na koło postawic czy cos to było dosyc cięzko. też była kicha bo jak robisz zjazd to na puszczonym gazie potrafił sie juz na srednich obrotach wypiąć naped i nagle zjeżdzałeś jak na luzie. po zarzuceniu oryginalnego sprzegła moto chętniej i agresywniej z dolnych obrotów startował, w koncu dało sie jakies belki czy cos na gumie pokonywac także pomysl nim wywalisz kase, 350tka moze dlatego że mocniejza to mimo uslizgów tam jeszcze rwała
hehe tak jak widze czasami swoje 525 jak stawiam na gume jak jest ślisko, to nie dość że jest w pionie to czuje że kołem jeszcze driftuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:45, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
350 z Reklusem bez najmniejszych problemów podnosi koło z miejsca.
Może jeździł ktoś 250 4t z Reklusem i coś podpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pon 9:07, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem Z-Start Pro w XCF-ie 250 z 2008. Dużo zależy od tego jak je ustawisz - obroty przy których sprzęgło się wyłącza oraz sposób wyłączania; wolno lub szybko. Przy tej pojemności i tak zwykle trzeba się wspomagać sprzęgłem lub techniką (najlepiej oboma) aby podnieść koło.
Na zjazdach Rekluse "wypinał" się dopiero gdy użyłem choć na chwilę dźwigni sprzęgła.
Generalnie polecam Rekluse, szczególnie do nauki, ale zaznaczam, że niektórym się ono nie podoba. Trzeba sprawdzić samemu.
Aha, jeździłem też tym Katem bez Rekluse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|