Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[K] Wentylator chłodnicy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:09, 11 Kwi 2013    Temat postu: [K] Wentylator chłodnicy

Poszukuję używanego wentylatora chłodnicy do KTM EXC 450 z 2003 roku.

Tutaj jest link do nowego [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:17, 11 Kwi 2013    Temat postu:

nie myslałes nad zamiennikiem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:26, 11 Kwi 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
nie myslałes nad zamiennikiem ?


a są takie?

Generalnie muszę popracować nad układem chłodzenia, bo po zrobieniu 10 km od startu płyn mi się cały wylewa przez pionową rurę pod termostatem. Chcę zrobić jakiś wydajny układ, bo planuję dalsze wyjazdy i nie chcę za każdym razem rozbierać moto i dolewać płynów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karawar dnia Czw 20:43, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 21:28, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Kolego szukaj, szukaj i jeszcze raz szukaj!
Kto szuka nie błądzi!
Cały temat na temat wentylatora (zamiennika) Razz
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/wentylator,261.html


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:42, 11 Kwi 2013    Temat postu:

raz ze taki nawet chinski spełni zadanie - mi duzo mniej chętnie wyrzucał płyn uzywajac wentylatorka. a koszt śmieszny. to po 2 co jest przyczyną ze wyrzuca u ciebie ? u mnie ktma zeby zgrzac to musi byc koło 30 stopni na dworze i kilka dobrych minut stać np w korku. wtedy rzygnie płynem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:50, 11 Kwi 2013    Temat postu:

warto wymienic korek od chłodnicy, dostepne sa o róznym cisnieniu ''otwarcia''

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:43, 12 Kwi 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
raz ze taki nawet chinski spełni zadanie - mi duzo mniej chętnie wyrzucał płyn uzywajac wentylatorka. a koszt śmieszny. to po 2 co jest przyczyną ze wyrzuca u ciebie ? u mnie ktma zeby zgrzac to musi byc koło 30 stopni na dworze i kilka dobrych minut stać np w korku. wtedy rzygnie płynem


Muszę sprawdzić termostat, a wiatraczek spróbuję sobie dorobić, bo będzie w zasadzie niezbędny do tego co chcę robić z motocyklem.

wójo napisał:
warto wymienic korek od chłodnicy, dostepne sa o róznym cisnieniu ''otwarcia''


Korek od chłodnicy też ma jakiś wpływ na to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karawar dnia Pią 10:45, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:17, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Pytanie czym masz zalany układ - ja użyłem płynu który ma temp wrzenia chyba 150 stopni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:00, 12 Kwi 2013    Temat postu:

babel napisał:
Pytanie czym masz zalany układ - ja użyłem płynu który ma temp wrzenia chyba 150 stopni


Zalewany koncentratem z temp. wrzenia 160 C.

A co do korka, to jest tam korek 1,4bar, czyli oryginalny.
Pompa wody i termostat jest sprawny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karawar dnia Pią 16:44, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 18:39, 12 Kwi 2013    Temat postu:

w EXC wiele ludzi zmiena na korki np z SXa korek sie odtwiera pod pewnym cisnieniem. a jak z fizyki wiadomo woda wrze normalnie w temp 100 stopni... ale pod cisnieniem moze wrzeć pod wiekszą temperatura. i jak jest "twardszy" korek to wieksze cisnienie nabija - i płyn póxniej zaczyna wrzeć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:54, 12 Kwi 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
w EXC wiele ludzi zmiena na korki np z SXa korek sie odtwiera pod pewnym cisnieniem. a jak z fizyki wiadomo woda wrze normalnie w temp 100 stopni... ale pod cisnieniem moze wrzeć pod wiekszą temperatura. i jak jest "twardszy" korek to wieksze cisnienie nabija - i płyn póxniej zaczyna wrzeć


Spróbuję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:02, 12 Kwi 2013    Temat postu:

mozesz miec juz zuzyty korek, ja tak miałem ze silnik ledwo temp łapał i juz wywalało płyn, po wymianie korka jest spora poprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karawar




Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:47, 13 Kwi 2013    Temat postu:

wójo napisał:
mozesz miec juz zuzyty korek, ja tak miałem ze silnik ledwo temp łapał i juz wywalało płyn, po wymianie korka jest spora poprawa.


Może dlatego, że motocykl był bardzo rzadko używany przez 10 lat. Ma tylko 4000 km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin