|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:19, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
haha, o Pani nie zły czad
Będziesz msuiał chyba teraz olej z silnika spuścić, przefiltrować i wlać na nowo bo pewno cały spłynał do jednej komory i jak postawisz na pion z powrotem nie przepłynie do obydwu, bo dzurka w dzieleniu się karterów jest u góry chyba że to w nowych katach zmienili
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 20:19, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:21, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie zrobiłem tego odpalił bez problemu w okienku nic nie ubyło chyba jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaKuba
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Pon 20:33, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie mam pytań! Jak bym Cie spotkał na trasie z takim zestawem to bym chyba niezłe oczy zrobił, gościu od którego go kupiłeś też pewnie był mocno w szoku haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:37, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
było nawet wygodnie kierowca micry był szczupły to sie zmiescił za kierownice 300 km z powrotem ale juz jest mam pytanie co do zmiany łańcucha zembatek czy gwint na zembatce zdawczej jest lewy??i czy ta zapinka da rade utrzymac łancuch? czy ogarne sam czy musze miec jakąś maszynerie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:44, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
hehe dobrze ze go nie zgubiłes po drodze, jeszcze butla lpg sie zmiesciła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:47, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie gwint jest normalny prawy
spinka spokojnie robi robote. do enduro nawet jest lepsza bo w razie czego mozna łancuch rozpiać szybko. a przy zapinanym juz tego nie zrobisz bez narzędzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 20:47, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no szacun, a ja po mojego jechałem T4 a tutaj cały do micry wszedł .
Na zębatce zdawczej, przynajmniej w moim przypadku gwint jest normalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:00, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ten kat miał seryjnie zębtke 13 1lbo 14 na przodzie a z tyłu 52 rwie jak głupi na przód moc w huj ale gosc dał mi seryjny chyba ten co zdjął 15 i 45 i łańcuch zmieniał ktoś to juz?
chodzi mi o to czy zapi\ecie łańcucha jest proste?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Pon 21:25, 04 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:58, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak masz spinkę to prościutko się zapina. Gorzej jak musisz skracać ogniwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:01, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja jak skracam, to szlifierką kątową czy czyms, szlifuje łepek nita, delikatnie wybijam i jest ok :d wiadomo że rozkuwaczem profesjonalniej, ale nie kazdy ma takie rzeczy w garazu ;D
a sama spinka to banał. minuta i po zabiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:07, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a klocki jakie kupic do 450 exc ?na tył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:44, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dziex a kupował gdzieś ktos tarcze hmulca tył w dobrej cenie bo znalazłem tylko takie po 300?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|