henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:17, 01 Sty 2018 Temat postu: [O] oferta - tuning gaźników, serwis zawieszeń honowanie itp |
|
|
chciałem zaoferować możliwość usług - dużo osób nie wie nawet kto sie takimi rzeczami w PL zajmuje więc, mysle że niejedna osoba skorzysta
a więc oferuje
1) tuning gaźników - głównie mowa o keihiny FCR w ktmach EXC/SX i słynny problem z dławieniem sie po szybkim odkręceniu gazu - jestem w stanie wyeliminować problem ( i nie chodzi tu o oring mod, czy wstawianie innych membran ) tuning takiego gaźnika to około 150 zł ( koszt "bezmyślnego" tuningu + koszt ewentualnych częsci ) 2 opcja to dodatkowe 100-200 zl, za demontaż gaźnika na częsci pierwsze, weryfikacja elementów ocena, ewentualna wymiana tego co jest uszkodzone wraz z myciem w myjce ultradzwiękowej, oraz pomoc w doborze wstepnych nastawów np pod zmieniony wydech. ( jest to lepsza opcja, ponieważ bywa że w gaźniku inne rzeczy "niedomagają" i sam tuning moze nie dac idealnego rezultatu) jest też opcja przyjęcia całego motocykla - wtedy efekt jest najlepszy bo dostrajamy pod motocykl gaźnik wszystkimi nastawami ( dysze iglice itd) koszt przyjęcia z motocyklem zaleznie od stanu i poświęconego czasu. dodam, że stare RFSy po tym zabiegu dostają niezłego wigoru
oczywiscie jest też mozliwosc podstawowego serwisu - czyli samo mycie w ultradzwiękach, lub sama inspekcja elementów gaźnika. mamy też urzadzenie do czyszczenia i testowania wtrysków
2) honowanie cylindrów - jako nieliczni w PL mamy urządzenia typowo do honowania nicasilu ( nie tanie osełki z allegro ) koszt honowania 80-120 zł
3) pomiary cylindrów/ dobór tłoka - 20-40 zł za pomiar, ewentualnie free przy zakupie tłoka
4) serwis przednich teleskopów - głównie ktma - w zasadzie wszystkie czesci oem/zamienne na półce, więc taki serwis przebiega sprawnie, oczywiscie inne teleskopy tez nam są dobrze znane i z serwisem nie ma problemu. mamy dostępne rózne oleje - zwykle stosujemy motorexa, ale coraz częsciej klienci chcą ohlinsa czy oryginalne WP które mamy na miejscu. koszt serwisu zalezny od zawieszenia 100-150 zł + czesci w przypadku jednokomorowych zawieszeń.
5) serwis tylnych amortyzatorów 150-200 zł + częsci
6) serwis głowic - demontaż, mycie, ocena prowadnic ( pomiar prowadnic ) ewentualne szlify, wymiana zaworów itd.. cena zalezna od rodzaju naprawy
jak też pewnie wiele osób wie - mam tez dostepne częsci OEM ktm, w dobrych cenach praktycznie wszystkie od reki - zwłaszcza eksploatacyjne materiały. mam również zamienniki ( przy okazji zwykle doradzam co warto wziąć z zamiennika a czego się wystrzegać ) mam tez dobre dojście do czesci OEM YAMAHA. oraz standardowo - chemia motocyklowa oleje, smary głównie bazujemy na motorexie/ motulu
Post został pochwalony 0 razy
|
|