pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Pon 9:35, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pierwsza zasadnicza sprawa... W pierwszym poście wyraźnie napisane "kontakt pw" dlatego panowie nie wiem po co te dywagacje!? Potem jest problem modów i admina, że forum zaśmiecone.
Od temperatury chłodnic nie ma szans, aby benzyna sie zapaliła...tego nikt mi nie wciśnie! Od wydechu owszem,ale czy w przypadku tankowania na stacji gorącego moto do właściwego zbiornika nie istnieje również ryzyko polania wydechu?
wójo w zestawie jest trójnik i zaworek,który wpinasz w oryginalną inst. paliwową, a króciec jest w poziomie z króćcem od właściwego zbiornika paliwa.
Oryginalnie w zestawie występują dwa takie zbiorniki lewy i prawy, co w sumie daje ponad 4 l pojemności...dlatego jeśli tak oryginalnie jest to zaprojektowanie to czy jest sens zakładania dwóch zbiorniczków wyrównawczych?
Co do nazywanie forumowych kolegów prze jess34 " nizinnymi RIDERAMI" to wydaje mi sie to śmieszne... I tak właśnie zachowują sie właśnie Ci którzy nimi są. Każdy jeździ jak może i forum nie jest miejscem do afiszowania sie tym tylko teren...tak mi sie wydaje. A tak przy okazji również zapraszam w nasze miejscówki Beskid Wyspowy, Podchale... Jest gdzie powalczyć! Nocleg, zaplecze mechaniczne i dostawczak przystosowany pod motory.
Pozdro Panowie! Więcej jeżdżenia - mniej pier....nia!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawcios dnia Pon 9:39, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|