mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pią 20:10, 14 Mar 2014 Temat postu: [S] KTM 450 SMR 505 Big Bore |
|
|
Mój własny KTM 450 450 big bore 505 SMR rok produkcji 2010.
Sprzęt ZAREJESTROWANY, UBEZPIECZONY - od Lutego 2014, BADANIE TECHNICZNE - od lutego 2014. Bez problemów można poruszać się po drogach publicznych
Jestem drugim właścicielem. Kupiony w DE w KTM Sonnewalde i tam serwisowany do 130mth. Obecnie przelot 160,9mth. Licznik mth od nowości.
Big Bore na 505 założony po ok 100mth (cylinder, korba tłok, moduł) Przy tym przebiegu wymienione tryby skrzyni biegów na nowe. Przy 130mth wymieniany był także tłok na Vertexa
W zasadzie jest to 450 smr z kilkoma dodatkami i ulepszeniami
Z dodatków jakie posiada:
Akrapović
Większa pompa wody
Wentylator
Oświetlenie na diodach
Osłona wysprzęglika
stożek K&N + pokrywa filtra z dziurami
Crashpady
Wygodniejsze manetki
Mocniejsze klocki hamulcowe przód
Tarcza hamulcowa 320mm z Powerparts
nóżka zmiany biegów lekko szersza RFX
Opony: Przód Dunlop KR106 + nowy Golden Tyre soft, Tył: Metzeler racetec K2
Po zakupie wymieniłem:
w sprzęgle: tarcze , przekładki, sprężyny na nowe KTMa - sprzęgło antyhopping ADLER
pompę wody na wydajniejszą z Powerparts + wentylator odpalany z guzika
klocki przód SBS, klocki tył EBC
Przy ok 145 mth:
zębatki przód tył, łańcuch, wszystkie ślizgi łańcucha
handbary Zeta
łożyska i uszczelniacze kół
uszczelniacz zębatki zdawczej
Przy 150mth:
Płyn hamulcowy na Motul RBF 660
Płyn chłodniczy Motul MotoCool
Akumulator
Przy 160mth:
regulacja zaworów, sprawdzenie rozrządu, świecy i ogólny przegląd moto.
Sprzęt jest gotowy zarówno na tor - wystarczy zdjąć tylny błotnik i zamienić przednią owiewkę na tą bez lampy
Od zakupu byłem 3 razy na torze....w tym dwa treningi na Bemowie i jeden Radom. Później polatałem chwilę na brudasach i tak oto przez rok czasu zrobiłem nim 30mth...
Sprzęt dopieszczony, zadbany, nie składany z dwóch czy więcej, nie bity, nie miał dzwona itp. Nic nie cieknie, nie stuka, brak jakichkolwiek luzów. Wszystko robione na czas i według specyfikacji producenta. Olej wraz z filtrami wymieniany zawsze co 6-7mth na Liquy Moly 10W60 - Mam filmy z wymiany Filtr powietrza czyszczony środkami K&N. jako, że to mój 4 KTM wszystko robiłem sam i dla siebie więc nie było druciarstwa i partolenia.
Wszystkie graty z wymian mam w kartonikach - wszystko do wglądu.
Za mojej kadencji sprzęt miał dwie usterki:
Nie przykręciłem ślizgu na wahaczu na Loctite przez co łańcuch lekko przytarł felgę - jest zatuszowane:)
Podczas wymiany oleju wyjebał się na krajzegę i dziura w deklu na statorze - wymieniłem na idealną używkę.
Cena 21K ale - zapraszam na kawkę lub browara można o cenie jeszcze podyskutować
Do moto posiadam brudasy na musach, zawias przód i hebel - poza ww ceną.
Zapraszam do oglądania w Wawie - Ursynów, a dla tych co mają daleko wrzucam film:) i zdjęcia oczywiście
Pytać pisać dzwonić. Na wszystko odpowiem w szczegółach
PW mail: [link widoczny dla zalogowanych]
tel: 502 473 802
Film http://youtu.be/xihF-4efNBk
Foty:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|