|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 20:40, 03 Lut 2016 Temat postu: [S] Ktm exc 300 2T |
|
|
Nie jest to okazja cenowa, ale myślę że większość wie ile taki remont kosztuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Śro 20:57, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jak sie sprawuje taka tuleja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Śro 22:12, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ogólnie moto było syna,cylinder był na nicasil-u sel.A Szlak trafił korbę (łożysko dolne) i trzeba było tulejować .Nie będę się wypowiadał dlatego że pół zbiornika jest wypalone przy bardzo delikatnej jeździe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mambo3
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Śro 23:04, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie chcę Ci robić anty reklamy ale zejdź na ziemię z tą ceną, wiem ze trochę kasy włożyłeś i chcesz ją pewnie odzyskać...zapomnij o tym polataj ze dwa sezony i sprzedaj po cenie rynkowej...życzę powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 7:31, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
mambo3 napisał: | Nie chcę Ci robić anty reklamy ale zejdź na ziemię z tą ceną, wiem ze trochę kasy włożyłeś i chcesz ją pewnie odzyskać...zapomnij o tym polataj ze dwa sezony i sprzedaj po cenie rynkowej...życzę powodzenia |
Aż tak mi nie zależy (stąd ta cena ) będzie kupiec, to się sprzeda nie to zostaje .Tak jak pisałem wcześniej moto jest (było) syna, ja mam exc525
A z drugiej strony pokaż mi coś godnego uwagi ,sam się najeździłem przed kupnem wszystkie były po remoncie i w b.dobrym stanie .Gorzej to wyglądało już na miejscu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velkurczak
Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:19, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Sprzedajesz motocykl po remoncie na tulei, samo to już odstrasza potencjalnych kupujących, nie wspominając o cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwu
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie, sankt annaberg
|
Wysłany: Czw 16:37, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie interesuje mnie czy taka tuleja się sprawdza w takich 2t?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 16:53, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W 125 nie widzę problemów juz 3ci sezon.
W życiu go nie zagotowałem, mam porównanie do 250 i 450 4t i tam gdzie ćwiartka sie gotuje mój jest dopiero ciepły.
Z tym że im mniejsza pojemność tym mniej metalu sie nagrzewa, mniej musi oddać ciepło i zrobi to dużo szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:00, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ale w duzym moto mozesz pyrkać a jedziesz szybciej niz setą a moto sie nagrzewa od obrotów. nie ma reguły. widocznie tamta cwiartka jak sie gotuje ma cos nie tak. wystarczy gaźnik lekko rozregulowany i sie bedzie gotował. to samo miałem w 525, kumple męczyli podobne moto a mój zawsze jako 1 wysiadke robił - za mało dostawał paliwa.
generalnie jak na prawde ktos ogarnia tuleje - odpowiedni material, odpowiednie spasowanie, to zawsze bedzie troche spadek mocy, troche bardziej sie bedzie grzało, ale da sie jeździc zwłaszcza amatorsko, ale ciezko o taka tuleje, często są źle spasowane okna, sam materiał jest rózny, potem ktos pasuje za ciasno - i mega łatwo o przycierke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 18:19, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
MOTOR-TECH ma już jakieś doświadczenie we wstawianiu tulei,czy to odstrasza kupca -nie sądzę .Opinie są różne, negatywne wychodzą z reguły od tych którzy nigdy nie mieli styczności .Nicasil nakładany nawet w Anglii też ma sporo negatywnych opinii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 18:45, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
hehe akurat motortech sie potrafi " nie popisac" swoja praca, nie raz widziałem cylinder z kanałami płuczącymi "dowolnie" formowanymi i znacznie odbiegającymi od oryginału...
regenerowany nicasil to temat jeszcze inny - to że ludzie odbierają z anglii to nie znaczy że on w ogóle tam był.... jakbym wysyłał cylinder do nicasilowania to na pewno takie oferty za 600 zł bym omijał. raczej przez sprawdzony serwis gdzie realnie cylindry wrócą z miejsca gdzie ktos potrafi sie nimi zająć - wtedy problemow nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:01, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ravlos napisał: | MOTOR-TECH ma już jakieś doświadczenie we wstawianiu tulei,czy to odstrasza kupca -nie sądzę .Opinie są różne, negatywne wychodzą z reguły od tych którzy nigdy nie mieli styczności .Nicasil nakładany nawet w Anglii też ma sporo negatywnych opinii | Tuleja będzie odstraszać zawsze, nawet jak będzie zrobiona idealnie bo poprostu pogarsza właściwości silnika. W dzisiejszych czasach można zrobić już za 600zł nicasil w CZ, jest to nicasil z niższej półki(szybciej się wyciera) ale i tak jest 100 razy lepszy niż tulejowanie.
Angielski nicasil jest lepszy niż orygianł KTM-a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravlos
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Czw 20:25, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
opinie opiniami ,wolałbym jakieś konkrety .W czym tuleja pogarsza właściwości silnika ? Zwłaszcza dla zwykłego użytkownika .Wiele opinii negatywnych jest również na nicasil ponownie nakładany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ravlos dnia Pią 17:22, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:47, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
ravlos napisał: | opinie opiniami ,wolałbym jakieś konkrety .W czym tuleja pogarsza właściwości silnika ? Zwłaszcza dla zwykłego użytkownika | Tuleja żeliwna ma większy współczynnik tarcia oraz gorzej(wolniej) odprowadza ciepło. Jak to się ma w praktyce? ano tak że silnik na tuleji dłużej się zagrzewa do optymalnej temperatury, gorzej wkręca się na obroty(wolniej), w 2t wolniej przepala zgromadzony nadmiar paliwa w skrzyni korbowej (np. przy zjazdach) oraz występują problemy z przegrzewaniem się. Żeliwo jest materiałem "miększym" od nicasilu przez co łatwiej ją zatrzeć. Do tuleji trzeba lać mieszankę bogatszą w olej. Do tuleji trzeba przeregulować gaźnik. Układy chłodzenia są obliczone pod nicasil a nie pod żeliwo.
Można tak pisać i pisać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 0:05, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jeździłem wieloma moto na tulei, żadne nie szło jak miało iśc.
sam miałem 2 sztuki ktm 125 na tulejce i nigdy wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|