Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] Ktm exc 300 2T
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravlos




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Śro 20:40, 03 Lut 2016    Temat postu: [S] Ktm exc 300 2T

Nie jest to okazja cenowa, ale myślę że większość wie ile taki remont kosztuje

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Śro 20:57, 03 Lut 2016    Temat postu:

jak sie sprawuje taka tuleja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravlos




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Śro 22:12, 03 Lut 2016    Temat postu:

ogólnie moto było syna,cylinder był na nicasil-u sel.A Szlak trafił korbę (łożysko dolne) i trzeba było tulejować .Nie będę się wypowiadał dlatego że pół zbiornika jest wypalone przy bardzo delikatnej jeździe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mambo3




Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Śro 23:04, 03 Lut 2016    Temat postu:

Nie chcę Ci robić anty reklamy ale zejdź na ziemię z tą ceną, wiem ze trochę kasy włożyłeś i chcesz ją pewnie odzyskać...zapomnij o tym Crying or Very sad polataj ze dwa sezony i sprzedaj po cenie rynkowej...życzę powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravlos




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 7:31, 04 Lut 2016    Temat postu:

mambo3 napisał:
Nie chcę Ci robić anty reklamy ale zejdź na ziemię z tą ceną, wiem ze trochę kasy włożyłeś i chcesz ją pewnie odzyskać...zapomnij o tym Crying or Very sad polataj ze dwa sezony i sprzedaj po cenie rynkowej...życzę powodzenia


Aż tak mi nie zależy (stąd ta cena ) będzie kupiec, to się sprzeda nie to zostaje .Tak jak pisałem wcześniej moto jest (było) syna, ja mam exc525
A z drugiej strony pokaż mi coś godnego uwagi ,sam się najeździłem przed kupnem wszystkie były po remoncie i w b.dobrym stanie .Gorzej to wyglądało już na miejscu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
velkurczak




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:19, 04 Lut 2016    Temat postu:

Sprzedajesz motocykl po remoncie na tulei, samo to już odstrasza potencjalnych kupujących, nie wspominając o cenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Czw 16:37, 04 Lut 2016    Temat postu:

Właśnie interesuje mnie czy taka tuleja się sprawdza w takich 2t?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 16:53, 04 Lut 2016    Temat postu:

W 125 nie widzę problemów juz 3ci sezon.
W życiu go nie zagotowałem, mam porównanie do 250 i 450 4t i tam gdzie ćwiartka sie gotuje mój jest dopiero ciepły.
Z tym że im mniejsza pojemność tym mniej metalu sie nagrzewa, mniej musi oddać ciepło i zrobi to dużo szybciej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:00, 04 Lut 2016    Temat postu:

ale w duzym moto mozesz pyrkać a jedziesz szybciej niz setą Razz a moto sie nagrzewa od obrotów. nie ma reguły. widocznie tamta cwiartka jak sie gotuje ma cos nie tak. wystarczy gaźnik lekko rozregulowany i sie bedzie gotował. to samo miałem w 525, kumple męczyli podobne moto a mój zawsze jako 1 wysiadke robił - za mało dostawał paliwa.

generalnie jak na prawde ktos ogarnia tuleje - odpowiedni material, odpowiednie spasowanie, to zawsze bedzie troche spadek mocy, troche bardziej sie bedzie grzało, ale da sie jeździc zwłaszcza amatorsko, ale ciezko o taka tuleje, często są źle spasowane okna, sam materiał jest rózny, potem ktos pasuje za ciasno - i mega łatwo o przycierke.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravlos




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 18:19, 04 Lut 2016    Temat postu:

MOTOR-TECH ma już jakieś doświadczenie we wstawianiu tulei,czy to odstrasza kupca -nie sądzę .Opinie są różne, negatywne wychodzą z reguły od tych którzy nigdy nie mieli styczności .Nicasil nakładany nawet w Anglii też ma sporo negatywnych opinii Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 18:45, 04 Lut 2016    Temat postu:

hehe akurat motortech sie potrafi " nie popisac" swoja praca, nie raz widziałem cylinder z kanałami płuczącymi "dowolnie" formowanymi i znacznie odbiegającymi od oryginału...

regenerowany nicasil to temat jeszcze inny - to że ludzie odbierają z anglii to nie znaczy że on w ogóle tam był.... jakbym wysyłał cylinder do nicasilowania to na pewno takie oferty za 600 zł bym omijał. raczej przez sprawdzony serwis gdzie realnie cylindry wrócą z miejsca gdzie ktos potrafi sie nimi zająć - wtedy problemow nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:01, 04 Lut 2016    Temat postu:

ravlos napisał:
MOTOR-TECH ma już jakieś doświadczenie we wstawianiu tulei,czy to odstrasza kupca -nie sądzę .Opinie są różne, negatywne wychodzą z reguły od tych którzy nigdy nie mieli styczności .Nicasil nakładany nawet w Anglii też ma sporo negatywnych opinii Smile
Tuleja będzie odstraszać zawsze, nawet jak będzie zrobiona idealnie bo poprostu pogarsza właściwości silnika. W dzisiejszych czasach można zrobić już za 600zł nicasil w CZ, jest to nicasil z niższej półki(szybciej się wyciera) ale i tak jest 100 razy lepszy niż tulejowanie.
Angielski nicasil jest lepszy niż orygianł KTM-a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ravlos




Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 20:25, 04 Lut 2016    Temat postu:

opinie opiniami ,wolałbym jakieś konkrety .W czym tuleja pogarsza właściwości silnika ? Zwłaszcza dla zwykłego użytkownika .Wiele opinii negatywnych jest również na nicasil ponownie nakładany

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ravlos dnia Pią 17:22, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:47, 04 Lut 2016    Temat postu:

ravlos napisał:
opinie opiniami ,wolałbym jakieś konkrety .W czym tuleja pogarsza właściwości silnika ? Zwłaszcza dla zwykłego użytkownika
Tuleja żeliwna ma większy współczynnik tarcia oraz gorzej(wolniej) odprowadza ciepło. Jak to się ma w praktyce? ano tak że silnik na tuleji dłużej się zagrzewa do optymalnej temperatury, gorzej wkręca się na obroty(wolniej), w 2t wolniej przepala zgromadzony nadmiar paliwa w skrzyni korbowej (np. przy zjazdach) oraz występują problemy z przegrzewaniem się. Żeliwo jest materiałem "miększym" od nicasilu przez co łatwiej ją zatrzeć. Do tuleji trzeba lać mieszankę bogatszą w olej. Do tuleji trzeba przeregulować gaźnik. Układy chłodzenia są obliczone pod nicasil a nie pod żeliwo.
Można tak pisać i pisać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 0:05, 05 Lut 2016    Temat postu:

jeździłem wieloma moto na tulei, żadne nie szło jak miało iśc.
sam miałem 2 sztuki ktm 125 na tulejce i nigdy wiecej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin