4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 11:58, 07 Lip 2013 Temat postu: [S] KTM EXC 400 FULL REMONT perełka! |
|
|
Witam wszystkich na mojej aukcji
Chciałbym zaprezentować swój motocykl, którym jest KTM EXC 400 z 2002r.
Motocykl jest moim oczkiem w głowie. Nigdy nie żałowałem na niego ani jednej złotówki. Wiele osób uważa, że motocyklowi poświęcałem więcej uwagi i troski niż własnej dziewczynie (coś w tym musi być).
KTM’ka przeszła generalny remont mechaniczny jak i lekko optyczny. Sprzęt robiony 100% pod siebie dlatego jest dopieszczony. W trakcie robienia go przez myśl nie przeszła mi jego sprzedaż, lecz obecnie rozważam to z jednego powodu- przyjaciel, z którym lataliśmy po lasach miał kontuzję i niestety nie będę miał z kim jeździć, więc myślę o sprzedaży motocykla i zakupie 2 crossów (jeden dla mnie drugi dla dziewczyny) i zaczęcie przygody na torze.
Silnik można powiedzieć, że nówka:
- nowy oryginalny cylinder z tłokiem ELKO z serwisu
- nowa korba (OEM, oryginalna z serwisu)
- nowe prowadnice zaworów (OEM, oryginale z serwisu)
- nowe zawory (OEM, oryginalne z serwisu)
- uszczelki także oryginalne z serwisu
- nowy rozrząd iwis
- nowe ślizgi i prowadnice łańcucha rozrządu (OEM, oryginalne z serwisu)
- nowe łożyska, simeringi, o-ringi całego silnika (również skrzyni biegów)
- dorobiona na wzór oryginału przesłona przepustnicy
Wymiana prowadnic i cała obróbka głowicy i zaworów, a także przekucie korby i wyważanie wału przeprowadzone w firmie NMR Lublin.
W silniku siedzi wsadzone ponad 5tys zł (po tej kwocie przestałem liczyć), co każdy jest w stanie bez problemu przeliczyć wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych] i spoglądając na fiszki i ceny części.
Reszta podzespołów motocykla
- nowe grube dętki Michelin (tył), Heidenau (przód)
- odpowietrznik korka paliwa
- odpowietrzniki lag
- nowe linki gazu
- nowy napęd ( zębatki Sunstar 14/50, Łańcuch DID X-RING VX2)
- nowe ślizgi, prowadnice i rolka napędu
- antypoślizgowa kanapa BlacBird
- nowe klocki hamulcowe z tyłu DELTA (przednie też mam kupione, ale stare są jeszcze w dobrym stanie)
- zamontowany licznik motogodzin
- wentylator chłodnicy z termo włącznikiem
- aluminiowa osłona silnika
- motocykl nie ma żadnych luzów (łożyska główki ramy, kół także był wymieniane)
- wymieniona wata tłumika i wykonanie go na wzór z sx (pełny przelot)
To tyle z ważniejszych rzeczy, które pamiętam.
W KTM’ie nie zdążyłem zrobić, a przydało by się wymienić tarcze hamulcowe przód i tył ponieważ mają już rant (aczkolwiek da radę na nich jeszcze jeździć). Dodatkowo przednie lagi (wymieniłem w nich olej na nowy), ani tylni amortyzator nie cieknie, ale z racji że ja tego nie robiłem, a poprzedni właściciel nie wiem, więc wysłał bym amortyzator i lagi do regeneracji ( czyszczenie, wymiana oringów, nabicie gazem etc.)
Silnik zalewany full syntetykiem Castrol 10w50.
Filtr powietrza czyszczony co jazdę, dwie w zależności od potrzeb i wymieniany na zmianę z drugim. Nasączany olejem do filtrów valvoline, a nie jak w przypadku niektórych ludzi zwykłym olejem silnikowym, który nie daje ochrony i ścieka z filtra.
Napęd smarowany po każdej jeździe smarem do łańcuchów Putoline.
Układ chłodzenia zalany płynem chłodzącym o wysokiej temperaturze wrzenia ( valvoline max life).
Wszystkie łożyska (kół, główki ramy, wahacza, pds’a, dźwigni hamulca, rolki łańcucha, prócz wymiany na nowe nasmarowane smarem wodoodpornym)
Motocykl oczywiście zarejestrowany w Polsce.
Posiadam do niego wszystkie dokumenty, paragony za wymienione części oraz szereg zdjęć z rozbiórki i robienia całego motocykla, a także stare części do wglądu.
Aktualnie sprzęt na dotarciu. Przelatałem dwa baki paliwa, skorygowałem luzy zaworowe i zmieniłem olej wraz z filtrami. Przebieg motocykla oczywiście będzie się zwiększał, bo nie zamierzam, by się kurzył .
Cena jest raczej sztywna ponieważ, jest to moje oczko w głowie i wiem w 101% co tam siedzi i jestem tego pewien.
Głupie propozycje typu oddam za trzy mz’etki i dopłacę proszę sobie podarować.
W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.
Tel: 663-559-220 (preferuje po 17, bo wcześniej nie zawsze jestem uchwytny)
E-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
GG: 8976803 (zawsze niewidoczny)
Cena: 15,000zł
Fotki zrobione zaraz po remoncie. Aktualnie pokrywy od sprzęgła i magneta zdążyły się porysować. Aktualne foty muszę porobić . Motocykl wystawiam orientacyjnie na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|