Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] KTM EXC 400 FULL REMONT perełka!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 11:58, 07 Lip 2013    Temat postu: [S] KTM EXC 400 FULL REMONT perełka!

Witam wszystkich na mojej aukcji

Chciałbym zaprezentować swój motocykl, którym jest KTM EXC 400 z 2002r.

Motocykl jest moim oczkiem w głowie. Nigdy nie żałowałem na niego ani jednej złotówki. Wiele osób uważa, że motocyklowi poświęcałem więcej uwagi i troski niż własnej dziewczynie (coś w tym musi być).

KTM’ka przeszła generalny remont mechaniczny jak i lekko optyczny. Sprzęt robiony 100% pod siebie dlatego jest dopieszczony. W trakcie robienia go przez myśl nie przeszła mi jego sprzedaż, lecz obecnie rozważam to z jednego powodu- przyjaciel, z którym lataliśmy po lasach miał kontuzję i niestety nie będę miał z kim jeździć, więc myślę o sprzedaży motocykla i zakupie 2 crossów (jeden dla mnie drugi dla dziewczyny) i zaczęcie przygody na torze.

Silnik można powiedzieć, że nówka:
- nowy oryginalny cylinder z tłokiem ELKO z serwisu
- nowa korba (OEM, oryginalna z serwisu)
- nowe prowadnice zaworów (OEM, oryginale z serwisu)
- nowe zawory (OEM, oryginalne z serwisu)
- uszczelki także oryginalne z serwisu
- nowy rozrząd iwis
- nowe ślizgi i prowadnice łańcucha rozrządu (OEM, oryginalne z serwisu)
- nowe łożyska, simeringi, o-ringi całego silnika (również skrzyni biegów)
- dorobiona na wzór oryginału przesłona przepustnicy

Wymiana prowadnic i cała obróbka głowicy i zaworów, a także przekucie korby i wyważanie wału przeprowadzone w firmie NMR Lublin.

W silniku siedzi wsadzone ponad 5tys zł (po tej kwocie przestałem liczyć), co każdy jest w stanie bez problemu przeliczyć wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych] i spoglądając na fiszki i ceny części.

Reszta podzespołów motocykla
- nowe grube dętki Michelin (tył), Heidenau (przód)
- odpowietrznik korka paliwa
- odpowietrzniki lag
- nowe linki gazu
- nowy napęd ( zębatki Sunstar 14/50, Łańcuch DID X-RING VX2)
- nowe ślizgi, prowadnice i rolka napędu
- antypoślizgowa kanapa BlacBird
- nowe klocki hamulcowe z tyłu DELTA (przednie też mam kupione, ale stare są jeszcze w dobrym stanie)
- zamontowany licznik motogodzin
- wentylator chłodnicy z termo włącznikiem
- aluminiowa osłona silnika
- motocykl nie ma żadnych luzów (łożyska główki ramy, kół także był wymieniane)
- wymieniona wata tłumika i wykonanie go na wzór z sx (pełny przelot)

To tyle z ważniejszych rzeczy, które pamiętam.

W KTM’ie nie zdążyłem zrobić, a przydało by się wymienić tarcze hamulcowe przód i tył ponieważ mają już rant (aczkolwiek da radę na nich jeszcze jeździć). Dodatkowo przednie lagi (wymieniłem w nich olej na nowy), ani tylni amortyzator nie cieknie, ale z racji że ja tego nie robiłem, a poprzedni właściciel nie wiem, więc wysłał bym amortyzator i lagi do regeneracji ( czyszczenie, wymiana oringów, nabicie gazem etc.)

Silnik zalewany full syntetykiem Castrol 10w50.
Filtr powietrza czyszczony co jazdę, dwie w zależności od potrzeb i wymieniany na zmianę z drugim. Nasączany olejem do filtrów valvoline, a nie jak w przypadku niektórych ludzi zwykłym olejem silnikowym, który nie daje ochrony i ścieka z filtra.
Napęd smarowany po każdej jeździe smarem do łańcuchów Putoline.
Układ chłodzenia zalany płynem chłodzącym o wysokiej temperaturze wrzenia ( valvoline max life).
Wszystkie łożyska (kół, główki ramy, wahacza, pds’a, dźwigni hamulca, rolki łańcucha, prócz wymiany na nowe nasmarowane smarem wodoodpornym)

Motocykl oczywiście zarejestrowany w Polsce.

Posiadam do niego wszystkie dokumenty, paragony za wymienione części oraz szereg zdjęć z rozbiórki i robienia całego motocykla, a także stare części do wglądu.

Aktualnie sprzęt na dotarciu. Przelatałem dwa baki paliwa, skorygowałem luzy zaworowe i zmieniłem olej wraz z filtrami. Przebieg motocykla oczywiście będzie się zwiększał, bo nie zamierzam, by się kurzył Razz.

Cena jest raczej sztywna ponieważ, jest to moje oczko w głowie i wiem w 101% co tam siedzi i jestem tego pewien.

Głupie propozycje typu oddam za trzy mz’etki i dopłacę proszę sobie podarować.

W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.
Tel: 663-559-220 (preferuje po 17, bo wcześniej nie zawsze jestem uchwytny)
E-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
GG: 8976803 (zawsze niewidoczny)

Cena: 15,000zł

Fotki zrobione zaraz po remoncie. Aktualnie pokrywy od sprzęgła i magneta zdążyły się porysować. Aktualne foty muszę porobić Very Happy. Motocykl wystawiam orientacyjnie na forum.

















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin