Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] KTM EXC 450 Six Days - MY2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Pon 19:55, 05 Lut 2018    Temat postu: [S] KTM EXC 450 Six Days - MY2013

Witam, do sprzedania tak jak w opisie tj. KTM EXC 450 Six Days GERMANY (MY2013, produkcja grudzień 2012) – dla niedoinformowanych motocykl na wtrysku.
Jest to pełnoprawny Six Days, więc w skład wyposażenia wchodzą:
- wzmacniane obręcze kół
- kute piasty
- kute i anodowane półki
- przełącznik map zapłonu
- rurowe osłony chłodnic
- wentylator
- plastikowa osłona silnika
- czarna kierownica z logiem 6days
- czarne obręcze kół z logiem 6days
- pomarańczowa rama
- zawias 4CS
- osłona tylnej tarczy hamulcowej (z katalogu powerparts)

Mankamenty (nie sprzedaję perełki):
- przednia lampa kwalifikuje się do wymiany (popękana) – jest szansa, że kupię jeszcze przed sprzedażą
- miejscowo pozrywana okleina
- przerwany kabelek od zmiennych map zapłonu (nie jest to jakoś chamsko wykastrowane tylko prawdopodobnie przy jakieś glebie się te 2 kabelki przerwały)
- w jednym miejscu lekko przecięty pokrowiec siedzenia (dosłownie na długości 3 cm)
- lekkie przecierki kierownicy od mocowań handabrów (logo 6days jak najbardziej widoczne)
- brak zapięcia plastikowej osłony silnika (w tym roczniku było to zrobione nie na śrubach jak w modelach 2017 w górę tylko na takim "szybkim zapięciu", które się wyrabiało), nie jest to może szczyt inwencji, ale teraz mocuję to na opaskach zaciskowych. Na oryginalnym zapięciu zdarzyło mi się zgubić tą osłonę teraz nie mam z tym problemu

Opis główny:
Sprzęt przy przebiegu (193H) przeszedł gruntowny remont tzw. góry. Został założony nowy tłok (OEM firmy ELKO - nominał/selekcja A), w tym samym czasie wymieniony łańcuszek rozrządu, a także potrzebne uszczelki (OEM). Przy takim też przebiegu wymienione dolne łożysko pds (był wyczuwalny lekki luz, góra sztywna). Kilka tygodni przed remontem wymienione tarcze hamulcowe (przód + tył), na przód tarcza TRW, tył oryginalny GALFER (bez logo KTM, pełny tak jak to miało miejsce w fabrycznym 6dyas'ie). Założony nowy napęd:
- zębatka przód 14z SUNSTAR
- zębatka tył: ZF Sprockets 50z (zębatka polskiej produkcji, aluminiowo-stalowa, z tego co wiem dostarczają oni zębatki do BETY na pierwszy montaż – wygląda na bardzo trwałą i jakością nie ustępuje SuperSprox’owi, którego używałem)
- łańcuch: D.I.D VX2

Na dzień dzisiejszy przebieg to 204H. Pozostałe rzeczy takie jak zawory, korbowód i sprzęgło były bardzo dobrym stanie, więc ich nie ruszałem.
Sprzęt nie straszy wyglądem, ale okleina nie jest w super stanie, więc wiemy, że po zmianie jedynie samych plastików sprzęt będzie się prezentował praktycznie jak nowy.
W zestawie wydech końcowy Akrapovic'a (oryginalny, nie żaden z Chin), chłodnice proste, lamelki niepokrzywione, fabrycznie założony i w 100% sprawny wentylator (SPAL), OEM osłona tylnej tarczy hamulcowej, klamki „niełamki”, grube dętki MICHELIN UHD (ścianka 4 mm).
Dodaję drugi komplet plastików (całe, niepołamane), te które są założone do złudzenia przypominają oryginalne, nawet okleina na pierwszy rzut wygląda na Six Days GERMANY, ale te fabryczne czekają sobie w garażu na „lepsze dni” – nie są nowe, bo okleina na tylnym błotniku jest poszarpana, ale nie są popękane. Zawias - 4CS, przeszedł serwis w lipcu 2017 - wymienione uszczelniacze pyłowe, olejowe i panewki (OEM) + oczywiście świeży olej, o ten element dbam i czyszczę systematycznie uszczelniacze, więc o jakimkolwiek wycieku nie ma mowy
Mam na wszystko paragony, które mogę przesłać i stare części do wglądu, które daję przyszłemu nabywcy (graty silnikowe kupowane u kolegi henio12323).
Ponadto sam prowadzę taki "swój serwis" motocykla na kompie, gdzie przy każdej wymianie oleju robię zdjęcia przebiegu i sporządzam krótki opis.
Olej zmieniany średnio co 10h, zalewany tylko i wyłącznie pełnym syntetykiem - IPONE KATANA OFFROAD 10W60, filtr powietrza czyszczony i nasączany regularnie.
Możliwa wymiana za EXC-F lub FE 350, ale tylko 2017 w górę (z moją dopłatą oczywiście).
P.S.
To nie były fotki do sprzedaży, zrobiłem je bo jeden koleś chciał się wymienić, ale nie doszliśmy do porozumienia także nie jest nawet dobrze wyczyszczony, w razie pytań lub chęci dostarczenia większej ilości, szczegółowych zdjęć proszę o informacje.
Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony.
Kontakt:
886 556 016 – Łukasz
Trzciana koło Rzeszowa (woj. podkarpackie)

Poniżej link do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]
CENA: 20900 zł do rozsądnej negocjacji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Śro 16:18, 07 Lut 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin