Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzedam Yamaha YZ 426F lub zamienię na LC4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:25, 14 Lis 2011    Temat postu: Sprzedam Yamaha YZ 426F lub zamienię na LC4

Cześć wszystkim!

Niestety muszę sprzedać moją niunię. Szkoda mi jej bo dużo serca włożyłem w jej remont, że o kosztach nie wspomnę...
Jakiś czas temu pisałem o sytuacji ze strażą leśną i policją i to jest powodem sprzedaży. Po lasach w naszej okolicy jeździć się nie da bo straż leśna jest bezlitosna, ma nawet zdjęcia większości motocykli w tym właśnie mojego. Jazda po torze MX do gustu mi nie przypadła i postanowiłem się już tym motocyklem dalej nie zajmować tylko zakupić KTM LC4 powyżej rocznika 98' z papierami i zarejestrowany w Polsce.
CO JEST ZROBIONE:
nowy tłok (Wossner)
nowy korowód (Vesrah)
komplet nowych zaworów marki Kibblewhite
nowe sprężyny zaworowe wraz z zawleczkami i talerzykami
nowy łańcuszek rozrządu (DID)
nowy wirnik pompy oleju (rzadko kto o tym pamięta a to podstawa bo niskie cienienie smarowania albo jego brak= śmierć korbowodu albo nawet całego silnika)
komplet nowych uszczelek (w tym wymiana uszczelniaczy zaworowych i dotarcie nowych zaworów)
komplet nowych łożysk, tulejek oraz uszczelniaczy tylnego zawieszenia zarówno te od wahacza jak i te od przegubu pro-link'a (wszystko marki Prox)
wymienione wszystkie łożyska i simmeringi w silniku.
Nie wszystkie rachunki udało mi się zachować ale posiadam opakowania od większości zamontowanych części oraz stare do wglądu. Korbowód wymieniałem u naszego forumowego kolegi bigcarp
Dodatkowo zamontowałem komplet przewodów hamulcowych w stalowym oplocie.
Do silnika lałem tylko i wyłącznie w pełni syntetyczny olej, wymieniałem go co 4-5 zbiorników paliwa.
CO JEST DO ZROBIENIA:
w przyszłości możnaby wymienić łożyska w kołach jednak nie jest to jakaś paląca sprawa bo luzów w kołach nie ma.
Padł piąty bieg. Dość częsta usterka w tych motocyklach. Zakupiłem do niego drugą skrzynię i odłożyłem do pudełka bo ta przygoda z leśnikami troszkę mnie zniechęciła do dalszego dłubania.
Motocykl chcę sprzedać jako uszkodzony. Jednak jeżeli znajdę trochę czasu to rozbiorę silnik na atomy i wymienię tę skrzynię wtedy sprzedam go jako sprawny z ceną nieco wyższą o jakieś 500-600zł.
Do motocykla za stówkę dorzucam nowiutki zestaw płytek zaworowych PROX.
Jutro zrobię zdjęcia
Ewentualnie zamienię na KTM LC4 640 z zarejestrowany w Polsce ewentualnie z papierami do rejestracji.
Możliwa dopłata z mojej strony
Cena motocykla: 6800zł
pozDRo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin