|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:26, 11 Wrz 2011 Temat postu: 250 2T |
|
|
Dzień dobry. Mam dosyć nietypowy problem z motocyklem.
Jest to LC4 z roku 94 250cm pojemności ,2 suw.
Problem polega na tym , że moto stało 2 dni nieodpalane.
Po tych 2 dniach po przejechaniu sie małego kółka nagle zgasł na wolnych obrotach. Jak trochę pokopie , to zaskakuje na ok 2 - 3 sekundy po czym samo gaśnie.
Sprawdziłem magneto - ok. Cewka i kondensator - ok.
Iskra jest , świeca mokra. Fakt , że iskra trochę słaba , ale daje rade zapalić na suchej świecy.
Na popych nie odpala - czasem strzeli z wydechu , i tyle.
Co jeszcze mogę sprawdzić ?. Przebicie na kablu WN ciężko wyczuć , a nie mam innego na podmianę.
Wcześniej motocykl jeździł jak nowy - zbierał się tak , że nie dało sie manetek utrzymać. Czasem na wolnych obrotach zdarzyło mu sie zgasnąć , ale po jednym kopnięciu palił.
Psikałem paliwem filtr powietrza - też zero odezwu.
Jedyne co mi do głowy przychodzi to gaźnik , przewód WN , i uzwojenie w magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 13:53, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź iskrę,świecę,fajkę, może gdzieś prąd ucieka. kiedys miałem podobnie, i okazało się że świeca była pęknięta (!!) , ale zanim do tego doszedłem, zdążyłem rozebrac rozrząd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:13, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie próbowałem na 2 świecach - ten sam efekt .
Świeca sucha - odpala i gaśnie. Świeca zalana - kopanie w nieskończoność.
Fajka i kabel - Myślę , że tu może być problem , ale nie wiem od czego może mi spasować (oryginały za drogie). Może jakieś samochodowe tylko do próby pasują ?. Tu nie ma rozrządu - Myślałem se , że prosta konstrukcja - paliwo jest , iskra słaba , ale jest no i czemu miałoby to nie palić.
Dziś było gorąco , raz jeszcze rozebrałem magneto , czyszczenie styków w elektryce ( 3 kabelki na krzyż ).
Moto zagadał , ale nie wkręcał się na obroty , zgasł po jakiś 10 sekundach (sukces ). Później przy zapalaniu już tylko było lekkie strzały , i biały dym.
Paliwo wykluczam , bo wlałem inną mieszankę niż zwykle .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 19:44, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
moze zawiesil sie plywak w gazniku? w 2Ttez chyba jest plywak:)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:12, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Będę oglądał jutro. Powinien być .
To mój pierwszy motocykl , a z gaźnikami miałem doczynienia tylko za czasów jak miałem malucha :p ( jakies 5 lat temu
Rozumiem , że dążysz do tego , ze za dużą dawkę paliwa dostaje , i iskra nie wystarcza do zapłonu mieszanki ?.
A - nie odpalam na ssaniu , bo tak ani razu mi nie zapalił . Pokrętło obrotów raczej coś robi , bo jak zakręcę na max , daje trochę gazu , i kopie to strzela z wydechu na biało. A ssanie powinno działać , bo jak juz motor zaskoczy bez ssania , to cięgno w górę . Moto dlawi , i koniec żywota
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uaephean dnia Nie 21:14, 11 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 21:30, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
tak, gaźnik ma pływak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:56, 11 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej miałem na myśli , że by go gdzieś wywiało .
No nic - jeśli macie jakąś instrukcję jak czyśćić gaźnik , to prosiłbym o podanie linka.
W maluchu wystarczał kompresor , i caly syf wydmuchany. Tu troszke delikatniejsze elementy pewnie są , i nie chciałbym niczego zniszczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 6:33, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Gaznik to gaznik, wyczysc go heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:16, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zmień świecę na początek, ew. spróbuj wypalić starą nad palnikiem gazowym.
Proponuję abyś spróbował dojść od czego tam silnik masz wrzucony i podpytać na stosownym forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:14, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
No i właśnie tu jest kłopot - bo teoretycznie to KTM lc gs 250 94 rok ... Tyle pamiętam z aukcji. Bardzo rzadki model , znalazłem go w jednym z katalogów. Więcej danych nie wiem - nie ma żadnych napisów na silniku , albo nie wiem , gdzie szukać.
Mimo wszystko - na 2 świecach sprawdzane - ten sam efekt - zapala od kopa na 2 sekundy , lub slychac wybuch po czym gaśnie wyciągam świece - mokra .
Pamiętam jak wyciągałem starą świecę , to była czarna - no ale wyczyściłem papierem śćiernym , i dalej nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:34, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
może: walnięty simering na wale powoduje zarzucanie świecy olejem z silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 12:36, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | może: walnięty simering na wale powoduje zarzucanie świecy olejem z silnika |
kopciłby jak smok, ubywało by oleju ze skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:38, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To jest całkiem prawdopodobne, bo w magneto miałem troszkę oleju.
Kopcił sporo jak zimny... Ale to 2 suw więc myślałem , że to norma.
Można gdziekolwiek uszczelki do tego silnika dostać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:29, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
jak zazuca na czarno swiece pobiera olei ,w teorii .za dużo paliwa powinien chodzic
w dwu suwie zasysane paliwko wedruje pod tłok i tam jak zimering jest walniety miesza sie z olejem wtedy robi sie zonk .pare razy miałem tak w starych motorach... Jak mi zalewalo swiece zbyt duzo wachy to zagrzewałem ja na palniku i goracą wkrecałem wtedy odpalałem jak chodziłto gaznik jak nie zimering .(miałem raz przypadek iz było za duzo mieszanki ;;;;oleju w npaliwie ) jak masz proporcje czy masz dozownik?????????????????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uaephean
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:14, 12 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Proporcje to - przynajmniej jak poprzedni właściciel mówił - 200ml na 5 litrów benzyny.
Nie posiadam mieszalnika. Wszystko chodziło całkiem dobrze kilka dni temu.
Po ok 2 dniach postoju po prostu zapalił na moment ,i zgasł - wyciągałem świecę - była czarna , czuć było z niej paliwo...
Pamiętam , że ostatni raz zrobiłem małe kółko na ssaniu... Teraz juz na ssaniu nie daje sie w ogóle uruchomić.
A właśnie - co do podgrzewania świecy to tylko elektrode , czy całość ?
Pomyślałem o paliwie już wcześniej... Wlalem chyba 50ml na 5 litrów 98'
Ale zero efektu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uaephean dnia Pon 15:31, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|