Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

620 nie chce wejśc na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Śro 11:38, 06 Sie 2014    Temat postu: 620 nie chce wejśc na obroty

mam taki problem ostatnio jezdziłem swoja 620 i w czasie jazdy zaczął mi sie dusic i zgasł. Stanąłem pokopałem chwile i odpalił ale tylko wszedł na wolne obroty i koniec przy dodaniu gazu dławi sie i gasnie. Pierwsza moja mysl była taka ze mi sie gaznik delorto 40 gdziś się przytkal. zapchałem do garazu przeczysciłem i dalej jest to samo na poczatku odpalić nie chciał ale teraz pali od strzału pochodzi 5 sekund i gasnie o wyszszych obrotach nie ma mowy.. Wiec teraz kierunkuje się czy to moglo pasc Sem??? ewentualnie jaka przyczyna tego moze byc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Wto 22:33, 12 Sie 2014    Temat postu:

no niestety nikt mi nie powiedział co może byc . walczylem sam i dlatego mówie dla potomnych ze miałem problem w postaci przestawionego rozrzadu
. tylko pytanie czemu o az dwa ząbki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 23:17, 12 Sie 2014    Temat postu:

Witam
A wcześniej coś robiłeś przy rozrządzie czy po prostu wyszło to z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:59, 13 Sie 2014    Temat postu:

dwa zabki to sporo , lancuszek nie jest luzny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Śro 21:29, 13 Sie 2014    Temat postu:

łancuszek w połowie naciągu do końca jeszcze 5 zabków. wczesniej strzelał w komin przy odpuszczaniu gazu wiec juz podejrzewam ze wczesniej był przestawiony. poprzedni mechanik zle złozył i przestawił o jeden zabek teraz przeskoczył o nastepny i taki efekt.
mam jeszcze pytanie odnosnie walka rozrzadu , przy zębatce jest tam takie cos jakby pierscien i strasznie chałasuje i ma luz co to takiego jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:33, 13 Sie 2014    Temat postu:

to dziwne ze ci zaworów nie połamało skoro jezdziłes ze zle ustawionym rozrzadem...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Śro 23:35, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Pią 11:54, 15 Sie 2014    Temat postu:

tez sie dziwie ale wszystko jest ok po ustawieniu od strzalu zapalil . moze ktos powie do czego tenpierscien na wałku rozrzadu bo go wywalilem i wydaje mi sie ze bardziej słychac zawory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasik14




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:18, 15 Sie 2014    Temat postu:

Kolego ten pierścień trzyma łożysko żeby sie nie przesuwało w stronę koła zębatego. Wsadź go tak jak był wcześniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 14:30, 15 Sie 2014    Temat postu:

Żeby w lc4 przeskoczył rozrząd to musi być okrutnie luźny, sprężynka napinacza wytrzepana na maxa, a ślizgi zjechane jak koń po westernie. Po czymś takim wiedz, że masz cały napęd rozrządu do wymiany, łańcuszek, sprężynka napinacza i ślizgi. Do kontroli koła zębate

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sztamgres




Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE

PostWysłany: Pon 10:03, 18 Sie 2014    Temat postu:

wiem o którym pierscieniu mówisz ale nie o ten mi chodzi blizej popychaczy zaworowych jest ten pierscień osadzony na takich niby kołeczkach.a może się ktos orientuje czy koła zebate rozrzadu slizg i napinacz beda pasować od 400?? bo w poprzednim silniku jaki miałem w tym motorze wymienialem to na nowe. łańcuszek wiem ze nie bedzie pasował bo bedzie za krótki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kojek




Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: polska

PostWysłany: Sob 11:07, 29 Lis 2014    Temat postu:

Witam mam lc4 z 99 roku po nie calym sezonie urwal sie rozrzad ktory zrobil ze tylko kartery zostaly kupiles silnik z 2005 wszystko jest ok procz tego ze jak dodaje nagle gaz to go dlawi a potem przyspiesza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin