|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Śro 11:38, 06 Sie 2014 Temat postu: 620 nie chce wejśc na obroty |
|
|
mam taki problem ostatnio jezdziłem swoja 620 i w czasie jazdy zaczął mi sie dusic i zgasł. Stanąłem pokopałem chwile i odpalił ale tylko wszedł na wolne obroty i koniec przy dodaniu gazu dławi sie i gasnie. Pierwsza moja mysl była taka ze mi sie gaznik delorto 40 gdziś się przytkal. zapchałem do garazu przeczysciłem i dalej jest to samo na poczatku odpalić nie chciał ale teraz pali od strzału pochodzi 5 sekund i gasnie o wyszszych obrotach nie ma mowy.. Wiec teraz kierunkuje się czy to moglo pasc Sem??? ewentualnie jaka przyczyna tego moze byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Wto 22:33, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
no niestety nikt mi nie powiedział co może byc . walczylem sam i dlatego mówie dla potomnych ze miałem problem w postaci przestawionego rozrzadu
. tylko pytanie czemu o az dwa ząbki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 23:17, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
A wcześniej coś robiłeś przy rozrządzie czy po prostu wyszło to z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:59, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dwa zabki to sporo , lancuszek nie jest luzny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Śro 21:29, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
łancuszek w połowie naciągu do końca jeszcze 5 zabków. wczesniej strzelał w komin przy odpuszczaniu gazu wiec juz podejrzewam ze wczesniej był przestawiony. poprzedni mechanik zle złozył i przestawił o jeden zabek teraz przeskoczył o nastepny i taki efekt.
mam jeszcze pytanie odnosnie walka rozrzadu , przy zębatce jest tam takie cos jakby pierscien i strasznie chałasuje i ma luz co to takiego jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:33, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
to dziwne ze ci zaworów nie połamało skoro jezdziłes ze zle ustawionym rozrzadem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Śro 23:35, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Pią 11:54, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tez sie dziwie ale wszystko jest ok po ustawieniu od strzalu zapalil . moze ktos powie do czego tenpierscien na wałku rozrzadu bo go wywalilem i wydaje mi sie ze bardziej słychac zawory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasik14
Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:18, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego ten pierścień trzyma łożysko żeby sie nie przesuwało w stronę koła zębatego. Wsadź go tak jak był wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 14:30, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Żeby w lc4 przeskoczył rozrząd to musi być okrutnie luźny, sprężynka napinacza wytrzepana na maxa, a ślizgi zjechane jak koń po westernie. Po czymś takim wiedz, że masz cały napęd rozrządu do wymiany, łańcuszek, sprężynka napinacza i ślizgi. Do kontroli koła zębate
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sztamgres
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wola Blakowa ŁÓDZKIE
|
Wysłany: Pon 10:03, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
wiem o którym pierscieniu mówisz ale nie o ten mi chodzi blizej popychaczy zaworowych jest ten pierscień osadzony na takich niby kołeczkach.a może się ktos orientuje czy koła zebate rozrzadu slizg i napinacz beda pasować od 400?? bo w poprzednim silniku jaki miałem w tym motorze wymienialem to na nowe. łańcuszek wiem ze nie bedzie pasował bo bedzie za krótki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kojek
Dołączył: 29 Lis 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: polska
|
Wysłany: Sob 11:07, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam mam lc4 z 99 roku po nie calym sezonie urwal sie rozrzad ktory zrobil ze tylko kartery zostaly kupiles silnik z 2005 wszystko jest ok procz tego ze jak dodaje nagle gaz to go dlawi a potem przyspiesza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|