Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

640 EGS z 2005 - powiedzmy, lekki tuning

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:53, 06 Wrz 2019    Temat postu: 640 EGS z 2005 - powiedzmy, lekki tuning

Witka

Się tak jakoś złożyło ze po 19 latach na innych pierdopedach kupilem sobie znowu LC4ke do wycieczkowania w łatwym i co najwyżej srednio-trudnym offie.
2005 640 LC4 EGS dokladniej, jak na swój wiek w niezłym stanie. Przy mniejszych pojemnosciach które mam/mialem wydaje mi się jednak jakiś wolowaty (nawet przy 620 EGS na Dell'orciaku który mialem ongiś).
Tłumik wyglada że z 625sxc (muszę sprawdzić numery), American forest administration aproved czy cosik tak pod logiem kateema napisali.
Robił ktoś z was te wszystkie mody z BST? Daje to coś?
Ja wiem można i fcra. Taniej może jakiś kitajski TMo podobny. Ktoś ma tu jakieś doświadczenia?
Może inny tłumik? Dominator proponuje dość tanie i względnie lekkie, tylko czy z dbkilerem (tisze jediesz dalsze budiesz) dającym względnie niską wrzaskliwosc nie będzie tak samo mulił jak ten założony?
Akrapy i inne krociowe cuda-wianki na kiju odpadają. Ot nie wiem czy się polubimy nie myślę inwestować.

Mile widziane osobiste impresje nie netowe legendy.

Pozdrowka
rr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Pią 18:18, 06 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 15:26, 06 Wrz 2019    Temat postu:

nie bardzo wiem co chesz osiągnąć. mniejza masa/ wyzsza moc bez kosztów ? moze w nowym motocyklu mozna cos pocudować w starym sprzęcie wszystko co mozliwe juz na pewno podłubane Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:31, 06 Wrz 2019    Temat postu:

Elo

Mocy jest dość, tylko sposób oddawania tej mocy jak w jakim tłuku typu xtciaka. Toć mam wrażenie, ze nawet derezeta na bst36 lepiej oddawało nominalnie mniejsza moc o niższym momencie nie wspomne. Mam wręcz wrażenie ze moja 350 lepiej zapier..la. Oczekuje po prostu, ze po otwarciu motocykl będzie dawał moment na kolo nie gorzej niż kiedyś byla moja o 20 lat starsza 620stka.
Dodam, że motocykl poza tłumikiem, kierunkami tylnymi z tych gleboodpornych i przełożeniem wtórnym - 15/48 - całkowicie w oryginale ze wszystkimi duperelami i homologacyjnymi pierdolami (w trakcie usuwania)

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz




Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 22:11, 06 Wrz 2019    Temat postu:

Mam tez taki sprzęt jak Twój. Założony fcr, wydech i moduł od sxc, wywalona jedna tarcza hamulcowa z przodu. Według mnie masz za wysokie przełożenia. Ja mam u siebie 13/50 lub 52 i dopiero to wtedy w miarę jedzie. Mam słabsze i mocniejsze sprzęty i lc4 do dualowania jest spoko. Na 3 idzie to poderwać z samego gazu na koło. Przy tym przełożeniu vmax około licznikowych 140

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekz dnia Pią 22:15, 06 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:13, 08 Wrz 2019    Temat postu:

Elo

Wczoraj sprawdzilem wszystko i wywalilem SAS i EPC (i tak nie działał). Podnioslemm iglice, przepustnica okazał się juz wiercona. Do komory jaka dysz wolnych nie zagladalem. Okazało się ze mam moduł z SXC. Tłumik cichtki więc na pewno muli.
Na kolo z gazu na 1 i 2 z gazu wstaje ale musi być już konkretnie wkrecony. Rozważań zmianę gaźnika.

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:24, 08 Wrz 2019    Temat postu:

Tłumik bym proponował aluminiowy od 620SC. Kupisz taki za niewielkie pieniądze.


PS Na OLX jest FCR41 od SX450 za 400 zł. Do zmiany prawdopodobnie tylko iglica, bo w LC4 były inne plus ewentualnie dysza główna. Rolgaz i linki powinny pasować od Mikuni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arkglo dnia Pon 13:31, 09 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:01, 27 Wrz 2019    Temat postu:

z 640 rakiety nie zrobisz , 620 to podobny ale jednak inny soprzet , mialem przez 3 miesiace 640 w pieknym stanie i jednak zostalem przy 620 , mimo ze leciwa i nieco zmeczona zyciem . Ale koles mial 660 SM i to dopiero jechalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:58, 18 Mar 2020    Temat postu:

Witka

Zakładał ktoś gaznik Mikuni TM?
Jaki? TM 40-6 czy lepiej 42-6. Jak one pasują do oryginalnych kroccow? Jakie dysze i seting?
Wiem ze Fcr fajny ale i nieco drogi (złomu nie chcę kupowac). Dell'Orciaki chyba odpuszczam, kiedyś w 620 miałem, mam wrażenie, ze szybko wyklepują przepustnice. Może ktoś kto na tym jeździ się wypowie.

Pozdr rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:54, 26 Mar 2020    Temat postu:

Mialem TM40 w XR 600 całkiem spoko , wez 42 gumowy krociec sie podda jak będzie ciasno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin