|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:53, 06 Wrz 2019 Temat postu: 640 EGS z 2005 - powiedzmy, lekki tuning |
|
|
Witka
Się tak jakoś złożyło ze po 19 latach na innych pierdopedach kupilem sobie znowu LC4ke do wycieczkowania w łatwym i co najwyżej srednio-trudnym offie.
2005 640 LC4 EGS dokladniej, jak na swój wiek w niezłym stanie. Przy mniejszych pojemnosciach które mam/mialem wydaje mi się jednak jakiś wolowaty (nawet przy 620 EGS na Dell'orciaku który mialem ongiś).
Tłumik wyglada że z 625sxc (muszę sprawdzić numery), American forest administration aproved czy cosik tak pod logiem kateema napisali.
Robił ktoś z was te wszystkie mody z BST? Daje to coś?
Ja wiem można i fcra. Taniej może jakiś kitajski TMo podobny. Ktoś ma tu jakieś doświadczenia?
Może inny tłumik? Dominator proponuje dość tanie i względnie lekkie, tylko czy z dbkilerem (tisze jediesz dalsze budiesz) dającym względnie niską wrzaskliwosc nie będzie tak samo mulił jak ten założony?
Akrapy i inne krociowe cuda-wianki na kiju odpadają. Ot nie wiem czy się polubimy nie myślę inwestować.
Mile widziane osobiste impresje nie netowe legendy.
Pozdrowka
rr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rrolek dnia Pią 18:18, 06 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 15:26, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
nie bardzo wiem co chesz osiągnąć. mniejza masa/ wyzsza moc bez kosztów ? moze w nowym motocyklu mozna cos pocudować w starym sprzęcie wszystko co mozliwe juz na pewno podłubane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:31, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Elo
Mocy jest dość, tylko sposób oddawania tej mocy jak w jakim tłuku typu xtciaka. Toć mam wrażenie, ze nawet derezeta na bst36 lepiej oddawało nominalnie mniejsza moc o niższym momencie nie wspomne. Mam wręcz wrażenie ze moja 350 lepiej zapier..la. Oczekuje po prostu, ze po otwarciu motocykl będzie dawał moment na kolo nie gorzej niż kiedyś byla moja o 20 lat starsza 620stka.
Dodam, że motocykl poza tłumikiem, kierunkami tylnymi z tych gleboodpornych i przełożeniem wtórnym - 15/48 - całkowicie w oryginale ze wszystkimi duperelami i homologacyjnymi pierdolami (w trakcie usuwania)
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekz
Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 22:11, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Mam tez taki sprzęt jak Twój. Założony fcr, wydech i moduł od sxc, wywalona jedna tarcza hamulcowa z przodu. Według mnie masz za wysokie przełożenia. Ja mam u siebie 13/50 lub 52 i dopiero to wtedy w miarę jedzie. Mam słabsze i mocniejsze sprzęty i lc4 do dualowania jest spoko. Na 3 idzie to poderwać z samego gazu na koło. Przy tym przełożeniu vmax około licznikowych 140
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomekz dnia Pią 22:15, 06 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:13, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Elo
Wczoraj sprawdzilem wszystko i wywalilem SAS i EPC (i tak nie działał). Podnioslemm iglice, przepustnica okazał się juz wiercona. Do komory jaka dysz wolnych nie zagladalem. Okazało się ze mam moduł z SXC. Tłumik cichtki więc na pewno muli.
Na kolo z gazu na 1 i 2 z gazu wstaje ale musi być już konkretnie wkrecony. Rozważań zmianę gaźnika.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:24, 08 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Tłumik bym proponował aluminiowy od 620SC. Kupisz taki za niewielkie pieniądze.
PS Na OLX jest FCR41 od SX450 za 400 zł. Do zmiany prawdopodobnie tylko iglica, bo w LC4 były inne plus ewentualnie dysza główna. Rolgaz i linki powinny pasować od Mikuni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkglo dnia Pon 13:31, 09 Wrz 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:01, 27 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
z 640 rakiety nie zrobisz , 620 to podobny ale jednak inny soprzet , mialem przez 3 miesiace 640 w pieknym stanie i jednak zostalem przy 620 , mimo ze leciwa i nieco zmeczona zyciem . Ale koles mial 660 SM i to dopiero jechalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:58, 18 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Witka
Zakładał ktoś gaznik Mikuni TM?
Jaki? TM 40-6 czy lepiej 42-6. Jak one pasują do oryginalnych kroccow? Jakie dysze i seting?
Wiem ze Fcr fajny ale i nieco drogi (złomu nie chcę kupowac). Dell'Orciaki chyba odpuszczam, kiedyś w 620 miałem, mam wrażenie, ze szybko wyklepują przepustnice. Może ktoś kto na tym jeździ się wypowie.
Pozdr rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|