|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:33, 06 Wrz 2019 Temat postu: 690 - przebieg do remontu |
|
|
Trafia mi sie 690 enduro - ale ma sporo przebiegu.
Podoba mi się - pytanko ile to moze wytrzymać do remontu.
Na co szczegolnie zwracac uwagę przy kupnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:33, 06 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec bo duzo zalezy od uzytkowania, jak bardzo spokojnie jeżdzony i odpowiednio serwisowany to remontu moze sie nie doczekać - nie bedzie takiej konieczności.
uwage na wszystko jak to w takich sprzetach. sprawdź czy guma która nachodzi na przepustnice dokręcona jest, czesto sie luzuje albo zsuwa jak sie źle załozy. padaja czasem TPSy, wiec jak kiepsko chodzi to moze byc objaw własnie tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 5:47, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
Poważnie - to aż tak wytrzymały silnik - ten ma ok 70 tys km nalotu i chyba przez jeszcze poprzedniego właściciela był używany turystycznie ( duży zbiornik alu kufry itp ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 6:44, 07 Wrz 2019 Temat postu: |
|
|
chyba jeszcze nie słyszałem o tym żeby taki silnik był do wymiany tak szczerze mówiąć, najprędzej jak cos słysze to z winy uzytkownika, a to gdzies zassało piachu i padł, albo historie z brakiem wymiany oleju... w sumie ze 2X trafiłem na sytuacje że padły rolki na rozrządzie ( te co jeżdza po wałku rozrządu ) nie ma tragicznego dostepu, wiec warto tam to sprawdzić przy takim przebiegu, przy okazji sprawdzic luzy zaworowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|