|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ossol
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GOLENIÓW
|
Wysłany: Nie 16:40, 26 Lut 2012 Temat postu: BRAK ISKRY |
|
|
Witam
Motorek zimuje w garażu i od czasu do czasu go odpalałem. Parę dni temu nie mogłem go odpalić, nie było iskry. Odkręciłem cewkę dałem jej masę bezpośredni z aku i iskra się pojawiła. Przeczyściłem mocowania cewki, skręciłem wszystko i motor chodził. Po paru godzinach ponownie próbowałem go odpalać i nic. Męczę się z nim kilka dni, przejrzałem wszystkie kostki i nie ma iskry. Po odłączeniu cewki od masy i ponownym przyłożeniu masy iskra się pojawia(jeden przeskok). Czyli tak jakby impulsator nawalił(tak mi się tylko wydaje). Od magneta wychodzą dwie wiązki, z jednej kabel zielony i biały, a z drugiej kabel czarno-żółty, czarno-czerwony oraz żółty. Które kable są od impulsatora i jaką powinny mieć oporność? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już mi nerwy siadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:14, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wlasnie przerabiam ten problem w lc4, najlepiej sciagnij manuala i jezeli masz lc4 640 na kokusanie ze statorem to w serwisówce na stronie 149 masz dokładnie opisane co i jak mierzyc a schemat calej instalacji str 374 tam tez sa opisane przewody kolorami.
Jak masz sem-a to tez znajdziesz w manualu jak zdiagnozowac usterki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:42, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil [link widoczny dla zalogowanych]. Będę wdzięczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ossol
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GOLENIÓW
|
Wysłany: Pon 21:45, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil [link widoczny dla zalogowanych]. Będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:10, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zciagalem ja pare lat temu wiec nie pamietam z kad ale w dziale serwisówki i manuale moze cos znajdziesz ewentualnie w google wpisz hasło lc4 engine manual pdf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:54, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
raczej to na bank impulsator, miałem podobnie, raz byłą iskra motor odpalił i gasł po chwili, potem to już wlg. nie jechał, i wina był impulsator/stator
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:49, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ale sam impulsator czy stator bo to dwie różne rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 18:39, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja miałem identyczne objawy jak mi sie od koła magnesowego zaczęły magnesy odklejać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:05, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja wiem co jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jest popsuty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:07, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
powaznie mozna sprawdzic kable z cewek inpulsatora dokładnie oporność
jakie niewiem w tym modelu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Sob 20:12, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:16, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
karamobol tyle ze ty chyba masz motoplat.
u mnie problem juz dawno rozwiazany i winny byl impulsator, odrazu go wyeliminowalem bo nie mial zadnego oporu a powinien mic około 100 Ohm.
Dodam ze prubowalem włozyc impulsator z innego moto bo akurat mialem pod reka z tym ze mial poprnosc w granicach 150Ohm ale sie nie sprawdzil.
dodatkowo uwaga na opisy w aukcjach w przypadku nowych impulsatorów do lc4 640, w niektórych opisach jest szeroka gama ktm do których on pasuje a to bzdura poniewaz w lc 4 nie pasuje impulsator np z 520 exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ossol
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GOLENIÓW
|
Wysłany: Nie 15:51, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No też mi się tak wydaje, że impulsator padł bo nie ma żadnej oporności. Ale jest jeszcze jeden problem. Robię pomiary na kablach od statora i nie wytwarza on w ogóle napięcia. Robię wszystko zgodnie z manualem. Wykręciłem stator i nie widzę na nim żadnych niepokojących rzeczy. Czy to możliwe żeby jednocześnie impulsator i stator nawaliły??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:04, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
juz nie pamietam jakie opornosci powinien miec stator i tej informacji nie ma w manualu.
co do napiec to zalezy jakie miernik uzywasz i bez specjalnej przystawki nie wyjda ci takie napiecia jak w manualu. wystarczy ze zwykły multimetr ustawisz na napiecie zmienne dalej podlaczasz go do wyjsc statora tak jak w manualu i kopiesz. Jak pokaza sie jakies wartosci to prawdopodobnie stator dobry ale nie na 100% pozatym zadko sam stator sie psuje.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ossol
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GOLENIÓW
|
Wysłany: Nie 19:36, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Pomyliłem się z tym statorem, miałem ustawiony miernik na prąd stały. Po przełączeniu na prąd zmienny miernik pokazuje 5.7-5.8V. Może jest tak jak mówisz, że to słaby miernik. A czy nie ma też znaczenia czy silnik jest zalany olejem czy nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:40, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nie ma znaczenia czy zalany olejem czy nie, jak lapie napiecia w granicach 5v to stator dobry wiec zmieniaj impulsator i w droge.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|