Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BRAK ISKRY
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GOLENIÓW

PostWysłany: Nie 16:40, 26 Lut 2012    Temat postu: BRAK ISKRY

Witam
Motorek zimuje w garażu i od czasu do czasu go odpalałem. Parę dni temu nie mogłem go odpalić, nie było iskry. Odkręciłem cewkę dałem jej masę bezpośredni z aku i iskra się pojawiła. Przeczyściłem mocowania cewki, skręciłem wszystko i motor chodził. Po paru godzinach ponownie próbowałem go odpalać i nic. Męczę się z nim kilka dni, przejrzałem wszystkie kostki i nie ma iskry. Po odłączeniu cewki od masy i ponownym przyłożeniu masy iskra się pojawia(jeden przeskok). Czyli tak jakby impulsator nawalił(tak mi się tylko wydaje). Od magneta wychodzą dwie wiązki, z jednej kabel zielony i biały, a z drugiej kabel czarno-żółty, czarno-czerwony oraz żółty. Które kable są od impulsatora i jaką powinny mieć oporność? Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo już mi nerwy siadają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 26 Lut 2012    Temat postu:

wlasnie przerabiam ten problem w lc4, najlepiej sciagnij manuala i jezeli masz lc4 640 na kokusanie ze statorem to w serwisówce na stronie 149 masz dokładnie opisane co i jak mierzyc a schemat calej instalacji str 374 tam tez sa opisane przewody kolorami.
Jak masz sem-a to tez znajdziesz w manualu jak zdiagnozowac usterki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:42, 27 Lut 2012    Temat postu:

A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil [link widoczny dla zalogowanych]. Będę wdzięczny.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GOLENIÓW

PostWysłany: Pon 21:45, 27 Lut 2012    Temat postu:

A mógłbyś podesłać(lub link) mi tą serwisówkę bo nie mogę znaleść w necie takiej obszernej. Mój emeil [link widoczny dla zalogowanych]. Będę wdzięczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:10, 27 Lut 2012    Temat postu:

zciagalem ja pare lat temu wiec nie pamietam z kad ale w dziale serwisówki i manuale moze cos znajdziesz ewentualnie w google wpisz hasło lc4 engine manual pdf

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 14:54, 28 Lut 2012    Temat postu:

raczej to na bank impulsator, miałem podobnie, raz byłą iskra motor odpalił i gasł po chwili, potem to już wlg. nie jechał, i wina był impulsator/stator
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:49, 28 Lut 2012    Temat postu:

ale sam impulsator czy stator bo to dwie różne rzeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 18:39, 03 Mar 2012    Temat postu:

Ja miałem identyczne objawy jak mi sie od koła magnesowego zaczęły magnesy odklejać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:05, 03 Mar 2012    Temat postu:

ja wiem co jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!




















jest popsuty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:07, 03 Mar 2012    Temat postu:

powaznie mozna sprawdzic kable z cewek inpulsatora dokładnie oporność
jakie niewiem w tym modelu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez batsopot dnia Sob 20:12, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:16, 03 Mar 2012    Temat postu:

karamobol tyle ze ty chyba masz motoplat.
u mnie problem juz dawno rozwiazany i winny byl impulsator, odrazu go wyeliminowalem bo nie mial zadnego oporu a powinien mic około 100 Ohm.
Dodam ze prubowalem włozyc impulsator z innego moto bo akurat mialem pod reka z tym ze mial poprnosc w granicach 150Ohm ale sie nie sprawdzil.
dodatkowo uwaga na opisy w aukcjach w przypadku nowych impulsatorów do lc4 640, w niektórych opisach jest szeroka gama ktm do których on pasuje a to bzdura poniewaz w lc 4 nie pasuje impulsator np z 520 exc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GOLENIÓW

PostWysłany: Nie 15:51, 04 Mar 2012    Temat postu:

No też mi się tak wydaje, że impulsator padł bo nie ma żadnej oporności. Ale jest jeszcze jeden problem. Robię pomiary na kablach od statora i nie wytwarza on w ogóle napięcia. Robię wszystko zgodnie z manualem. Wykręciłem stator i nie widzę na nim żadnych niepokojących rzeczy. Czy to możliwe żeby jednocześnie impulsator i stator nawaliły??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:04, 04 Mar 2012    Temat postu:

juz nie pamietam jakie opornosci powinien miec stator i tej informacji nie ma w manualu.
co do napiec to zalezy jakie miernik uzywasz i bez specjalnej przystawki nie wyjda ci takie napiecia jak w manualu. wystarczy ze zwykły multimetr ustawisz na napiecie zmienne dalej podlaczasz go do wyjsc statora tak jak w manualu i kopiesz. Jak pokaza sie jakies wartosci to prawdopodobnie stator dobry ale nie na 100% pozatym zadko sam stator sie psuje.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ossol




Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GOLENIÓW

PostWysłany: Nie 19:36, 04 Mar 2012    Temat postu:

Pomyliłem się z tym statorem, miałem ustawiony miernik na prąd stały. Po przełączeniu na prąd zmienny miernik pokazuje 5.7-5.8V. Może jest tak jak mówisz, że to słaby miernik. A czy nie ma też znaczenia czy silnik jest zalany olejem czy nie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:40, 04 Mar 2012    Temat postu:

nie ma znaczenia czy zalany olejem czy nie, jak lapie napiecia w granicach 5v to stator dobry wiec zmieniaj impulsator i w droge.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin