|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:05, 28 Wrz 2011 Temat postu: brak iskry ktm LC4 620 95r |
|
|
Witam. Ostatnio odstawiłem moto do garaż i normalnie zgasiłem, po 2 godzinach chciałem odpalić jednak bezskutecznie. Odkręciłem świece i niestety nie było iskry, spróbowałem nową świecę i niestety na niej też nie ma iskry. Co to może byĆ? Cewka,moduł? Jak i co mam pomierzyć zeby wiedzieć co jest źłe?
Na cewce
(tej do której wchodzi przewód WN) jest napisane SEM.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Śro 11:12, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:59, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy dochodzi napiecie do cewkomodulu pod bakiem , awarie sema sa spotykane... zdejmij kolo magnesowe i oblukaj czy magnesy nie popekaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:29, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam odepnij przewody od CDI i pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego w mierniku po między czarnym i zielonym kilka Volt ale to nigdy praktycznie nie ulega uszkodzeniu ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu... jeśli będzie się zgadzało to uszkodzony jest CDI ... tego już nie zmierzysz najlepiej podmienić .. mam takiego na podmiankę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciekawy
Gość
|
Wysłany: Wto 15:39, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam krokodylktm masz taki zamiennik modulu czy oryginalny?bo za typowego 14-05 chca nadal sporo kasy a moze by dalo rade go zrobic?tylko jak z elementami, moze jakis inny CDI
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:52, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam ..
Mam oryginalny zapasowy .. mogę pożyczyć do testów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciekawy
Gość
|
Wysłany: Wto 19:45, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam poownie krodylktm a mam pytanie czysto teoretyczne czy na innym module ten silnik tez by zapalil gdyby zamontwac mu np.jakis uniwersalnu CDI?tak zeby tylko bylu takie same napiecia sterujace nim pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:03, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
tak zapali ale bez przyspieszacza będzie tylko na wolnych obrotach chodził.... można pokręcić deklem ... (minimalna zmiana prawie nie istotna ) TM 14-05 niczym nie można zastąpić ... lekki błąd konstrukcyjny bo do LC4 -400 do wysilonego Husaberga i kilku modeli Husqvarny był stosowany ten sam zapłon (w tych rocznikach nie było innych zapłonów o tak dobrych parametrach ).. a to nieznacznie inne silniki ... zrobiłem CDI z 4 mapami do wyboru i można dopasować samemu- czyli dobrać najbardziej odpowiednią do swojego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamsto520
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:09, 15 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
witam dopinam sie do postu tylko brak iskry lc4 400 kupiłem cewke zaplonowa i dalej nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krokodylktm
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:20, 15 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
stator Masz uszkodzony
pomierz napięcia w czasie kopania po między czerwonym i czarnym powinno pokazać po wyżej 30V na zakresie prądu zmiennego ... 80% uszkodzeń to awaria czerwonego przewodu w statorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|