|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cossa2553
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:48, 14 Sie 2018 Temat postu: Cieknący olej, co to za rurka? |
|
|
Witam, zauważyłem że z tego miejsca co na zdjęciu przy kopaniu jest ciśnienie i psiuka tam olej, przy opalonym motocyklu również leci z tego olej.
Od czego to jest? Przy odkręceniu pokrywy od magneta widzę że idzie do ze środka karteru.
Zdjęcie niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cossa2553
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:50, 14 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:47, 15 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Musisz zdjąć magneto i wymienić uszczelniacz wału, no chyba że zablokowało zawór zwrotny oleju w komorze korbowej o ile taki masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cossa2553
Dołączył: 05 Maj 2018
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:21, 15 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
A czy może to być spowodowane przez bypass że tam olej leciał? Ciśnienie go wypychało. Bo w bypassie nie było sprężynki. A jak już brakowało tego to zamówię cały bypass nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:01, 15 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
jak nie było spręzynki to nie było cisnienai w układzie - wiec to nie to. mi sie wydaje ze to był odpływ wody z komory na przy zapłonie - tam oleju nie powinno byc, jest oddzielone uszczelniaczem - wiec pewnie ten uszczelniacz padł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|