|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adler
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Śro 11:31, 03 Lip 2013 Temat postu: cieple ssanie w ktm lc4 620 |
|
|
Witam. Posiadam ktm-a w wersji egs z 1998roku. Kiedy cieple ssanie jest wlaczone a kiedy wylaczone? Jak wcisne guzik to chwilowo dodaje gaz (tak Jak bym szarpna manetka )i wraca na srodkowa pozycje. Moge tez wycisnac do siebie. Na jakiej pozycji mam jezdzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blazej1234567891
Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:36, 22 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
wciskasz przycisk -> odpalasz motor -> czekasz 3 sekundy -> przycisk "odciskasz" czyli musisz jego cofnąć Wszystko napisane w serwisówce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:17, 23 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jaki gaznik ? dellorto ? czy keihin fcr mx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 15:23, 27 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
dellorto
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:12, 28 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
normalna pozycja pracy to ssanie wyciagniete , wciszkasz obroty rosna , ale jesli puscisz guzik i obroty spadaja a guzik zostaje wcisniety, to zuzyta przepustnica i nic z tym nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jadwtr
Gość
|
Wysłany: Wto 13:15, 24 Wrz 2013 Temat postu: problem z gaźnikiem dellorto PHM 38 |
|
|
LC4 400 r. 1995
gaźnik dellorto PHM 38 dławi od połowy przepustnicy
Co to za blaszka pod przepustnica - tam gdzie wchodzi iglica ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|