|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Gość
|
Wysłany: Pią 9:52, 13 Lut 2009 Temat postu: Coś słabo idzie!!! to gaznik? |
|
|
Wtam wszystkich mam od niedawna lc4 ale coś słabo idzie podejrzewam gaznik mikuni membrana jakaś luzna linka,jakicz czujnik nie wiem po co!!! prosze o rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:39, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a jak z odpalaniem, trzymaniem obrotów? przyczyn może być mnóstwo, począwszy od filtra powietrza a na kończąc na kończącym się tłoku....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Gość
|
Wysłany: Pią 23:49, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zapalam na starter bo na kopke jeszcze nie umiem! ssanie i idzie bez problemu!jak jest zimny to troche słabo trzyma wolne a na ciepłym spoko. po zapaleniu zostawicć go na ssaniu???troche?do gaziora idą dwie linki,stojąc po lewej stronie moto linka z lewej strony "kółeczka" jest luzna na tyle że ta z prawej po dodaniu gazu naciąga ją i naciska jakiś "dinks"na pełnym gazie!!!Czy to normalne z tą linką i co to za pstryczek elektryczek???gaznik mikuni z membraną tyle wiem!Wydaje mi się ze jak jest zimny to chodzi ciszej Jezdzilem na podobnym tyle że rok starszym i był ogień!!!Ciekawe co mojemu jest???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 0:31, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Po odpaleniu - około 1-2 min. na ssaniu trzymaj. Jedyne linki jakie dochodzą do gaźnika to sterujące przepustnicą, powinny być dopasowane, inaczej będziesz miał opóźniony gaz, a codo tego "dinksa" - nie mam pojęcia co to może być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Gość
|
Wysłany: Sob 14:24, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Po co dwie linki do jednej przepustnicy??? Jak rozbiore ten gaznik (czyszczenie)to się rozreguluje i trzeba go będzie ustawiać na nowo?co z wyrzuceniem tej membrany ponoć idzie lepiej bez niej można tak !!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:34, 15 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Rolgaz ma dwie linki - jedna ciągnie, druga popycha - tak przynajmniej jest w SX i EXC, jak rozbierzesz to zobaczysz jak to działa, a co do ustawiania po czyszczeniu - wszystko zależy jak bardzo rozbierzesz gaźnik.Jeśli chodzi o membranę - musi być i koniec, chyba po coś ktoś to opracował...jeśli chcesz poprawić trochę parametry gaźnikiem to możesz pobawić się ustawieniem wysokości iglicy (w zależności od położenia silnik będzie inaczej reagował na gaz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Gość
|
Wysłany: Pon 22:04, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj to rozebrałem i jedna była urwana! Już wiem o co z tym chodzi.a co do gaznika to iglice mam prawie na samej górze jeden ząbek mi został!troche rozbierania tam będzi żeby go wytargać.Zadaje takie głu...pytania bo to mój pierwszy 4takt wcześniej jezdziłem 2suwami np. Rx 125 rotax 123 rozbierałem iskładałem z zamkniętymi oczami a ten narazie mnie przeraza gdyż praktycznie nic nie wiem o tym silniku!!!jakbyś znał odpowiedz na moje banalne pytania to prosze odpisz czy jest olej skrzynia i olej wał,tłok ireszta?czy jak zmieniam olej to coś się odpowietrza?jak zmienic płyn w chłodnicach jest gdzieś jakaś śrubka czy coś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 23:43, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
spoko, wszyscy się uczyliśmy przecież
Jest jeden olej do skrzyni i na wał, przy wymianie nic nie odpowietrzasz, tylko wymieniasz razem z filtrami,
jak zmieniasz płyn chłodniczy to napewno jeden odpowietrznik masz gdzieś na bloku cylindra, drugi może być na chłodnicy, płyn spuszczasz odkręcając odpowietrznik na bloku, wlewając nowy - z otworu śruby musi leciec płyn bez powietrza - wtedy zakręcasz, później dolewasz do pełna, odpalasz na otwartym korku - pompa wody przepchnie powietrze do góry, później dolewasz do stanu optymalnego i wszystko
Jak coś nie wiesz to pisz, pytaj, w miarę możliwości odpowiem, miałem LC4, EXC 525 SX 520 , WR450 i teraz 450SX, także jeśli chodzi o 4-takty to coś tam wiem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy2525
Gość
|
Wysłany: Wto 21:45, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za odp.kupilem dzisiaj linke gazu podwujną!!co lepsze nie z ktm-a a z huskvarny te!!!filtr pow i olejek do niego.Biore się powoli za rozbiurke gaziora i drobną kosmetyke musze go przygotowac na sezon!A...na siebie też pare gratów wziołem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrrudy25
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Czw 21:16, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
co to za lc4 640 36KM!!!!!!nie mów że takie są!!! zobacz na alegro bo linka nie moge wrzucic 2001r 8.900zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 23:02, 19 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
siema
Lc4 może mieć 36 ale kilowatów czyli prawie 50 kucy, czyli tyle ile miec powinna
jak coś to pisz na moje gg - 9956988, czesto jestem niedostepny, ale zawsze odpisze
pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniu28
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:47, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
witam co ile km musze ustawic zawory w lc4 640 supermoto i na jakiej to zasadzie sie robi?z gory dziekuje za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 23:24, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
chyba co 1500km, sama zasada ustawiania jest prosta, trzeba znaleźć martwy punkt tłoka ( taki w którym krzywka nie pcha zaworów) i ustawic szczelinomierzem dane o szczelinach są w serwisowce, gdzieś na forum wrzucałem linka z manualem do pobrania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beniu28
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:19, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
witam gdzie moge szukac ksiazek na temat napraw obsług biezacych cos o LC 4 640
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 0:03, 24 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
tutaj były manuale:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|