|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 8:11, 01 Sie 2012 Temat postu: Czy warto. |
|
|
Witam, w tym dziale piszę po raz pierwszy. Wcześniej latałem na exc 520. Teraz mnie jednak zainteresował LC4. Na allegro znalazłem całkiem tanią sztukę z lekką wadą oto link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje pierwsze pytanie? Czy warto kupić ten motocykl i go remontować? Koleżka mi napisał ze rozebrał silnik i jest do wymiany tłok jak i łożysko na wale. Napiszcie mi czy to kosztowny remont ile by wyniósł w przybliżeniu? Nie wiem dokładnie który to jest rok bo pisałem do kolesia wczoraj a odpisał mi w nocy a zapomniałem zapytać o rok. Ogólnie motocykl jest kompletny poza tym ze piec do remontu.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 8:29, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hm cena atrakcyjna, jeśli faktycznie tylko wymiana tłoka i lożysk - to można sie zastanowić, tłok - ok 600-700, łożyska myślę nie więcej niz 200pln , do tego uszczelki na silnik- ok 200pln za komplet,jeśli dymił to ja zmienil bym jeszcze uszczelniacze - ok 20pln za sztukę, czyli remont w granicach 1000-1200pln mógłby się zamknąć,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 8:37, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A jak z cylindrem w takim motocyklu? Nie znam się na LC4 kompletnie a też nie chcę się naciąć. Czy ten silnik jest skomplikowany w naprawie?
I pytanie jaka jest żywotność takiego motocykla jeśli bym go naprawił? Czy takie lc4 chodzą dłużej niż exc 525 itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:42, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
silnik jest zywotny , ale najlepiej kupic lc4 po 96 , dobre lc4 bez grzebania zrobi ok 50 tys km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 8:47, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie czekam na odpowiedź kolesia jaki to jest rok. Moim zdaniem to gdzieś rocznik 98 (oceniam wizualnie), ale mogę się mylić. Na pewno poinformuję jaki to jest rocznik jak typ mi odpisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Śro 9:03, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jest to raczej 91-92r. bo na duży znaczek z obwódką na cylindrze, czyli te troche słąbsze piece, ja miałem taką lc4 600 93r. i robiłem remont, tłok kupisz za jakieś 600zł, za regeneracje głowicy zapłaciłem tylko 150zł, gorzej z łozyskiem na wale, pewnie chodzi o korbe bo w nich padały to już koszt z 700zł, a jak dojdzie cylinder to jużtroche nieopłacalne, chociaż ja mam cylek jak byś chciał za jakieś 400zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 9:24, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Na LC4 się nie znam dlatego może źle oceniłem poczekam co koleś napisze odnośnie rocznika i wtedy się zastanowię czy brać czy nie.
Panowie dowiedziałem się ze jest to rocznik 95. Warto się tym zainteresować, czy odradzacie?
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 11:35, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:06, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
mysle ze warto ogladnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 20:03, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, pisałem z kolesiem odnośnie tego lc4. Motocykl nie ma rozrusznika, jest w takim stanie jak na foto, jedynie ma wyjęty silnik bo koleś go wymontował. Może mi go oddać za 2,5k. Jak myślicie czy warto pchać się w ten motocykl? Tym bardziej ze jest on sprzed 96r jak ktoś pisał ze lepiej brać moto po 96r.
Dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:28, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no to jak nie pali to nie warto , a ma chociaz papiery ?? calosc to mix , plastiki od 625 sxc , kolo przednie i zawias od 600 , ciekawe co tam w ogole za silnik jest ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Czw 12:32, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tzn koleś powiedział ze jak by złożył silnik teraz do kupy to odpali tyle że będzie dymił. Sam się zastanawiam czy warto się w to pchać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:25, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
licz sie z tym ze silnik prawdopodobnie caly to padaka tak samo reszta, najlepiej pojedz i sam zobacz bo to co pisza sprzedawcy mozna spisac i dzieciom opowiadac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
7beat
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: makó maz
|
Wysłany: Pią 8:32, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
silnik na bank nie jest z 95r. bo widze po znaczku na cylnidrze, jest poniżej 92r. dziwny ten motor, daleko masz do kolesia? może zrobić więcej zdjęć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Pią 8:56, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak ma mi podesłać foto jakieś bardziej z bliska. Do typa mam jakieś 125km w jedną stronę. Niby nie daleko, ale nie chce mi się pchać w coś co w naprawie może kosztować ze 3k.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|