|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WhiteWolf
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:31, 15 Kwi 2012 Temat postu: Czy warto remontować? |
|
|
Witam wszystkich.
Poradźcie mi czy warto brać się za remont 620 z 94r.? Przytarł mi się lekko tłok, ale i łożyska na korbie mają luz. Wał pewnie też by dostał je nowe. Łańcuszek na 10 z 14 ząbków, no i ślizgi by poleciały. Podejrzewam, że czeka mnie konkretna generalka i spore koszty. Nie wiem tylko czy warto inwestować w pełnoletnie moto, a opinie o tym, że pierwsza 620 nie umywa się wytrzymałością do następcy 640 wprawił mnie w lekkie zakłopotanie. Czy warto inwestować w najgorszym wypadku w używany tłok, ślizgi etc?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:31, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jesli widzial bys te czesci na zywo , albo mial gwarancje ze w razie kichy odsylasz i oddaja kase to mozna by pomyslec o uzywkach. Co do slizgow to nie koniecznie , w 20 letniej kawie KLR kupilem nowe i nie roznily sie absolutnie niczym od tych co mialy juz 20 lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 9:16, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
tłok ok 600 korba prawie 800zł łańcuch 400, uszczelki koło 300 tez napewno. ceny detaliczne. Do tego dochodzi włożenie korby, docieranie zaworków, inne rzeczy ktore dopiero wyłażą po rozbiórce. itd itp.
Sam zdecyduj czy jest tyle wart, i czy i ile bedziesz na tym jeździł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:23, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
moze lepiej uzywany silnik od nowszego modelu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WhiteWolf
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:06, 16 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety silników w alledrogo jak na lekarstwo. Rozumiem, że muszę szukać jednostki bez wałka wyrównoważającego, bo w ramie jest dosyć ciasno, aye?
Ślizgi jako takie mają jedynie przebarwienia w miejscach gdzie stykają się z łańcuchem i małe odgniecenie od napinacza. Sam nie wiem ile jeszcze pożyją.
Nareszcie chyba mogę podesłać fotki, wieczorem wrzucę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WhiteWolf
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:06, 27 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Troszkę mi się zaszło z tymi fotkami, ale już mam a więc:
Zaznaczyłem na ślizgu miejsce które jest mocniej przetarte, zostało tam z 1 mm grubości. Mniemam, że ślizg do kosza? Drugi lekko muśnięty, ale ma wgniot od napinacza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cylinder - mechanik stwierdził, że jeszcze ost sekcję przelata na tym nicasilu, intrygujące jest te podtarcie (nie wyczuwalne pod palcmi). Pożyje jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I taka rzeźba, której by się Michał Anioł nie powstydził Ten kapturek od nowszego kata, ma małe rysy na zewnątrz. Planuje kosz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaszi
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:03, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mam całego ktm lc4 600 sprowadzonego z Anglii na części, silnik w bardzo dobrym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|