Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy warto remontować?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WhiteWolf




Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:31, 15 Kwi 2012    Temat postu: Czy warto remontować?

Witam wszystkich.
Poradźcie mi czy warto brać się za remont 620 z 94r.? Przytarł mi się lekko tłok, ale i łożyska na korbie mają luz. Wał pewnie też by dostał je nowe. Łańcuszek na 10 z 14 ząbków, no i ślizgi by poleciały. Podejrzewam, że czeka mnie konkretna generalka i spore koszty. Nie wiem tylko czy warto inwestować w pełnoletnie moto, a opinie o tym, że pierwsza 620 nie umywa się wytrzymałością do następcy 640 wprawił mnie w lekkie zakłopotanie. Czy warto inwestować w najgorszym wypadku w używany tłok, ślizgi etc?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:31, 15 Kwi 2012    Temat postu:

jesli widzial bys te czesci na zywo , albo mial gwarancje ze w razie kichy odsylasz i oddaja kase to mozna by pomyslec o uzywkach. Co do slizgow to nie koniecznie , w 20 letniej kawie KLR kupilem nowe i nie roznily sie absolutnie niczym od tych co mialy juz 20 lat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 9:16, 16 Kwi 2012    Temat postu:

tłok ok 600 korba prawie 800zł łańcuch 400, uszczelki koło 300 tez napewno. ceny detaliczne. Do tego dochodzi włożenie korby, docieranie zaworków, inne rzeczy ktore dopiero wyłażą po rozbiórce. itd itp.
Sam zdecyduj czy jest tyle wart, i czy i ile bedziesz na tym jeździł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:23, 16 Kwi 2012    Temat postu:

moze lepiej uzywany silnik od nowszego modelu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WhiteWolf




Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:06, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Niestety silników w alledrogo jak na lekarstwo. Rozumiem, że muszę szukać jednostki bez wałka wyrównoważającego, bo w ramie jest dosyć ciasno, aye?

Ślizgi jako takie mają jedynie przebarwienia w miejscach gdzie stykają się z łańcuchem i małe odgniecenie od napinacza. Sam nie wiem ile jeszcze pożyją.

Nareszcie chyba mogę podesłać fotki, wieczorem wrzucę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WhiteWolf




Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:06, 27 Kwi 2012    Temat postu:

Troszkę mi się zaszło z tymi fotkami, ale już mam Razz a więc:

Zaznaczyłem na ślizgu miejsce które jest mocniej przetarte, zostało tam z 1 mm grubości. Mniemam, że ślizg do kosza? Drugi lekko muśnięty, ale ma wgniot od napinacza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cylinder - mechanik stwierdził, że jeszcze ost sekcję przelata na tym nicasilu, intrygujące jest te podtarcie (nie wyczuwalne pod palcmi). Pożyje jeszcze?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I taka rzeźba, której by się Michał Anioł nie powstydził Laughing Ten kapturek od nowszego kata, ma małe rysy na zewnątrz. Planuje kosz.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaszi




Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:03, 11 Cze 2012    Temat postu:

Mam całego ktm lc4 600 sprowadzonego z Anglii na części, silnik w bardzo dobrym stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin