Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobor tloka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:40, 23 Maj 2011    Temat postu: Dobor tloka

Witam!
Potrzebuje kupic tlok bo robie modyfikacje czarnego silnika wkladam do niego szara glowice HF i nie wiem czy jest roznica w tlokach? a jescze wymiar bo teraz mam tlok 100,94 mm i bede robil szlif i nie wiem jaki mam tlok kupic a sa takie wymiary 100,95 100,96 i 101,94 mm??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:24, 24 Maj 2011    Temat postu:

w zaleznosci od zuzycia cylindra do pomierzenia ,,,,,,,,,,wtedy kupujesz tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 10:05, 24 Maj 2011    Temat postu:

dokładnie. oddaj do mierzenia cylinder. mozna tez tak pokombinować ze odczytujesz ze starego tłoka rozmiar, oceniasz stan zuzycia i kupujesz selekcje. zapewne bedzie to po prostu nastepna. ale najpewniej i najszybciej bedzie dac cylek do serwisu żeby ci pomierzyli, zamówią ci tłoczek albo sam sobie zamówisz i im dowieziesz i ci dobrze go spasują (często takie zwykłe autoszlify robią złe spasowania )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:25, 24 Maj 2011    Temat postu:

W tłokach nie ma. IMO dla samej modyfikacji szkoda kasy w HF wrzucać.
Masz tuleję, czy chcesz nicasil szlifować ?
Dwa pierwsze tłoki które wymieniłeś (.95 i .96) to są selekcje i wkłada się je po zużyciu cylindra (o ile nie jest za późno) i góra honowaniu, bo na szlif to duuużo za mała różnica rozmiaru jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DIIL




Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 20:24, 26 Maj 2011    Temat postu:

Dosyc duze mam rysy i nadaje sie tylko do szlifu i stary tlok mialem na 100,94 a teraz kupielm na 101,94 . a cylinder jest zwykly nie nicasil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin