Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DUKE II LC4 PRZERYWA I SZARPIE W CZASIE JAZDY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dandi




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZIERŻONIÓW

PostWysłany: Nie 20:05, 17 Paź 2010    Temat postu: DUKE II LC4 PRZERYWA I SZARPIE W CZASIE JAZDY

WITAM, widziałem ze na forum PORUSZANY BYŁ JUŻ TEN TEMAT ALE NIKT NIE POMÓGŁ problem z DUKEm II Lc4 gażnik MIKUNI, ja mam taki sam sprzet i takie same objawy , miedzy 4 a 5 tyś obrotow silnik szarpie i przerywa,oddalem moto do warsztatu wymienili i wyrególowali wszystko co sie da i dalej to samo. prosze o odpowiedz co może być przyczyną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 19:32, 20 Paź 2010    Temat postu: Re: DUKE II LC4 PRZERYWA I SZARPIE W CZASIE JAZDY

dandi napisał:
WITAM, widziałem ze na forum PORUSZANY BYŁ JUŻ TEN TEMAT ALE NIKT NIE POMÓGŁ problem z DUKEm II Lc4 gażnik MIKUNI, ja mam taki sam sprzet i takie same objawy , miedzy 4 a 5 tyś obrotow silnik szarpie i przerywa,oddalem moto do warsztatu wymienili i wyrególowali wszystko co sie da i dalej to samo. prosze o odpowiedz co może być przyczyną.


Moim zdaniem to swieca..Ja jakos nie wierze tym wymianą i rególacja w servisach;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Czw 12:27, 21 Paź 2010    Temat postu:

Swieca ->zapłon bardziej bym obstawiał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 17:05, 21 Paź 2010    Temat postu:

mcx napisał:
Swieca ->zapłon bardziej bym obstawiał


Duke II ma elektroniczny zaplon - modul zaplonowy.
On albo dziala albo nie, nie ma opcji - dziala troche.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:36, 21 Paź 2010    Temat postu:

Mi ostatnio LC4 przerywał i nie chciał jechać powyżej prędkości 60km/h. Winnym okazał się przerwany kabel od wyłącznika ON/OFF. Powyżej tej prędkości musiał napierać na niego wiatr i się rozłączał przez co wyłączał zapłon. Takie rozłączanie doprowadzało do gwałtownego szarpania motocyklem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dandi




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DZIERŻONIÓW

PostWysłany: Pią 7:56, 22 Paź 2010    Temat postu:

OK. DZIEKI ZA PODPOWIEDZI, ale pomoglo co innego - z górnej klapki obudowy filtra zdjąłem gumowa zweżke ktorą powietrze wpada do filtra otwór jest teraz 2 x wiekszy i silnikowi nie brakuje powietrza przy nagłym przyspieszaniu ,wczesniej
moj KTM dlawił sie paliwem bo poprzedni wlasciciel rozwiercil dysze prawie na 200 a powinna byc 170 jutro bede mial oryginalna, teraz moto jedzie super ! WSZYSTKIEMU WINNY BYŁ ZA MAŁY PRZEPŁYW POWIETRZA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Pią 9:07, 22 Paź 2010    Temat postu:

HAH właśnie dopiero o tym pomyślałem:) W twoim przypadku przydałby się filtr nie gąbkowy a typu K&N/BMC. Miałem taki w swoim kacie przy większej dyszy zero problemów... o tu widaćSmile przeróbkę pod SM [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin