|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmlc4-pajeczno
Gość
|
Wysłany: Nie 14:45, 17 Cze 2012 Temat postu: Dziwny przepadek z iskrą / prądem |
|
|
Witam
Prosze foachowcow o mała radę odnośnie mojego KTM LC4 supermoto z 2001 r. mianowicie po 10 min jazdy zatrzymalem sie zgasiłem moto i z rozrusznika nie chcial odpalic sytuacja tego dnia powtórzyła się klika krotnie jak sie okazało nie palił gdy sie zagrzał. w domu ustawiłem zawory od nowa (myslac ze to jest przyczyna) jadnak okazało sie za problem jest w iskrze, gdy odpalam z rozrusznika istry brak pojawia sie tylko pod sam konec gdy rozrusznik juz przeztaje kręcic, ze startera (kapając) iskra jest cały czas. czyli jak moto jest zimny ostygnie około 10 minut odpala bez problemu jednak jak sie znow zagrzeje to brak iskry i nie odpala
Pomyslałem wiec:
-słaba świeca - wymieniłem na nową i nic
- kable WN zarobiłem na nowo przy cewce i świecy- nic
- cewka - załozyłem druga i dalej nic
- Przycisk od wyłączania moto tez sprawdziłem rowniez jest oki
Jedyne pomysły jaki przychodzą mi do głowy to :
- uszodzony moduł gdzyż sie grzeje (jest ciepły ale nie parzy) a jak ostygnie (chłodny) moto odpala bez problemu, gdy pochodzi około 1min i sie go zgasi i sproboje ponownie odpalić znow sie nie da (noduł wtedy znów jest ciepły) jednak zastanawia mnie fakt czy gdy to była wina modułu to problem był by tylko w odpalaniiu ? czy podczas pracy tez ? bo w moim przypadku jak sie go odpali to jest wszzystko oki.
- ewentualnie jakies nie sprawny akumulator - chociaz to wydaje mi sie mało prawdopodobne
-Nie wiem bo wczoraj na forach wyczytałem ze problem moze być w impulsatorze ale nie mam pojecia jak to sprawdzic.
Proszę o rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DawidKTM
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:55, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Impulsator sprawdź rezystancje na zimnym silniku jak i na "zagrzanym"(jak już nie odpala) możesz też zmierzyć napięcia. W module może jakieś zimne luty się robią czy coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmlc4-pajeczno
Gość
|
Wysłany: Nie 23:10, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dawid a w jaki sposób sprawdzic impulsator ??
Czego sprawdzic rezystencje ? modułu ? cewki ? Jaka powinna być wartość prawidłowa ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 7:54, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Impulstaor to takie małe cudeńko przy magnecie które zlicza impulsy. Prawidłowej wartości nikt ci z głowy nie powie. Masz ją napisaną w serwisówce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-pno
Gość
|
Wysłany: Pon 23:15, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a w jaki sposób sprawdzić impulsator ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 7:21, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ludzi miejcie litość!! Może pierw się zarejestrujcie . . . Druga sprawa jak chcesz sprawdzić impulsator to musisz znać jego rezystancję, którą masz w serwisówce, w której także masz jak to pomierzyć!! A jak nie masz serwisówki i nie znasz rezystacnji oraz brak ci pojęcia o mechanice moto oddaj do mechanika.
A by post nie był bezwartościowy to impulsator sprawdzasz mierząc rezystancję multimetrem(miernikiem), który to ma takie dwa kabelki które przykłada się do kabli impulsatora i wszystko ci wyskakuje na LCD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-pno
Gość
|
Wysłany: Wto 21:52, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT Nie chcesz pomagać to nie pomagaj ale nie musisz wyśmiewać innych i robić z nich debili, gdybym wiedział albo miał 100% pewność jak to zrobić to bym poszedł do garażu i zmierzył tą cholerną oporność. A jeśli mam coś robić to chce to zrobić dobrze dlatego o niektóre rzeczy wole dopytać do tego służy forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:08, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
To jak z szukaniem informacji w google... łatwiej zapytać niż poszukać : d
W tym wypadku łatwiej zapytać niż zobaczyć do serwisówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-pno
Gość
|
Wysłany: Wto 23:33, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
znalazłem serwisówke na chomiku ale nie ma tam zawartych takich informacji cchyba musze poszukać jakiejś innej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 10:41, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak bym nie chciał pomóc nie pisał bym żadnego postu . . .
I dla ścisłości chciałem Ci zwrócić uwagę bym znalazł dobrą serwisówkę, bo tam masz podane prawidłowe oporności i sposób mierzenia ich...
I bez serwiówki nic nie zrobisz bo nikt z bani rezystancjami trzaskać ci nie będzie, więc jakiś sztuczny problem robisz mając jakieś anse ku mojej osobie.
p.s kto szuka nie błądzi, łap chyba najlepszą serwisówkę do lc4 Kod: | moto.tt.free.fr/explorer/KTM_400-660_LC4_98-03_Repair_Manual.zip |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 10:42, 20 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-pno
Gość
|
Wysłany: Czw 19:47, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
sądze ze to nie moduł jest winnym bo gdy moto jest zimne odpala bez problemu po około 2min gdy zgasze to juz nie odpali , zprawdzam nie ma iskry gdy odpalam z rozrusznika, jednak nawet jak jest nagrzany i odpalam kopiąc go iskra juz jest, pomimo tego ze jest ciepły , dzine to bo chyba gdyby to byłą wina modułu to od kapania tez by nie miał iskry a nie tyko odpalając rozrusznikiem , dobrze kombinuje ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:41, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
albo aku słabe alno gdzies na przewodach nie łaczy, no i jaki to model lc4 ?? z jakim zapłonem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 20:44, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może przekaźnik rozrusznika ci padł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil-pno
Gość
|
Wysłany: Czw 22:12, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem wg serwisówki i okazało sie ze podpinając na krótko wskazanie z miernika = 0 ohmow czyli jest oki, to nie jest przyczyna ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:16, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
znajomy mial podobny problem okazalo sie ze aku mu siada i pozniej jeszcze wyszedl slaby styk gdzies na wtyczkach (tylko ze moto bylo meczone w teren) sproboj wlozyc inny aku od kogos lub moze byc przekaznik z rozruchu tam tez moze sie cos dziac jak sie zagzeje moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|