Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwny stuk na niskich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lemmy75




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:21, 25 Lut 2012    Temat postu: Dziwny stuk na niskich obrotach

Jestem tu nowy, więc przede wszystkim wszystkich serdecznie witam; mój problem dotyczy LC4640 z 2003 roku; Na niskich obrotach co jakiś czas pojawia się dziwny stuk - nie jest to cykliczne i równomierne uderzanie, występuje co jakiś tam czas i odgłos jest podobny do stuku łyżeczki o łyżeczkę; Na myśl przyszło mi autodeko (na pewno działa, bo paląc z kopniaka słychać kliknięcie i lekko idzie) albo sprzęgiełko rozrusznika; Sprzęgiełko raczej chyba mogę wykluczyć, gdyż właściwie odpala zawsze normalnie i nie słychać, żeby miał ciężko, a poza tym wyciągnąłem pośrednie koło łączące sprzęgiełko z rozrusznikiem i stuk dalej występował (nie wiem czy to 100% wiarygodny sposób sprawdzenia); ściągnąłem także pokrywę zaworową, posprawdzałem luzy i łożyska - wszystko wydaje się być ok; zostało mi więc tylko autodeko - czy to możliwe, że wyrobione autodeko będzie się samoczynnie załączać przy niższych obrotach co jakiś tam czas i powodować stuknięcie? Jaki jest wiarygodny sposób sprawdzenia? Prosiłbym także o adres jakiejś dobrej serwisówki (z góry przepraszam, że idę niejako na łatwiznę, ale szukam dziś pół dnia i same instrukcje obsługi, albo czarne zdjęcia mi się trafiają); miał ktoś może podobną przypadłość..?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:50, 26 Lut 2012    Temat postu:

a na postoju czy trakcie jazdy ? jesli to stuk autodeko to moze masz za niskie obroty , a jak w trakcie jazdy to spawdz naciag lancucha ( ciasno 3 palce na koncu slizgu).

dziwne ze znajdujesz ame instrukcje obslugi ,zazwyczaj sa same manuale tylko do 625 sxc widzialem takowa onstrukcje.

wejdz na forum [link widoczny dla zalogowanych] - przenosimy spolecznsoc na forum LC4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 13:29, 26 Lut 2012    Temat postu:

Stuk słychać na postoju przy niskich obrotach - ale nie za aż tak niskich, żeby autodeko miało już łapać; moje pytanie jest takie - czy zużyte autodeko może załapywać szybciej niż powinno?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:49, 26 Lut 2012    Temat postu:

moze , mialem tak w XR z tym ze tam doprowadzalo to do gasniecia silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lemmy75




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:51, 05 Mar 2012    Temat postu:

Łożysko na wałku rozrządu ma być otwarte czy z obu stron przysłonięte? Chcę zakupić nowe - ma być z luzem C3 czy zwykłe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:59, 05 Mar 2012    Temat postu:

z luzem C3, mozesz kupic zamkniete , ale potem osłonki wywal. łozyska są smarowane olejem silnikowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:54, 06 Mar 2012    Temat postu:

lozyska to ciezki temat i radze nie ryzykowac i kupic oryginaly. Pare osob zastosowalo takie zwykle lozyska i sie rozsypaly po paru set km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 14:59, 06 Mar 2012    Temat postu:

igielkowe na wałek tylko oryginał timken, bo jest tańszy od zamienników, za to te 6004 po co przepłacać, kupi te same w sklepie z łozyskami. jest to Fag albo timken nie pamietam już.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:46, 06 Mar 2012    Temat postu:

wlasnie w tym ses ze jest duzo firm i rozne jakoscie , oryginal masz pewnosc , a czy warto ryzykowac zniszczeniem silnika za oszczednosc 15 zl ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin