|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lemmy75
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:21, 25 Lut 2012 Temat postu: Dziwny stuk na niskich obrotach |
|
|
Jestem tu nowy, więc przede wszystkim wszystkich serdecznie witam; mój problem dotyczy LC4640 z 2003 roku; Na niskich obrotach co jakiś czas pojawia się dziwny stuk - nie jest to cykliczne i równomierne uderzanie, występuje co jakiś tam czas i odgłos jest podobny do stuku łyżeczki o łyżeczkę; Na myśl przyszło mi autodeko (na pewno działa, bo paląc z kopniaka słychać kliknięcie i lekko idzie) albo sprzęgiełko rozrusznika; Sprzęgiełko raczej chyba mogę wykluczyć, gdyż właściwie odpala zawsze normalnie i nie słychać, żeby miał ciężko, a poza tym wyciągnąłem pośrednie koło łączące sprzęgiełko z rozrusznikiem i stuk dalej występował (nie wiem czy to 100% wiarygodny sposób sprawdzenia); ściągnąłem także pokrywę zaworową, posprawdzałem luzy i łożyska - wszystko wydaje się być ok; zostało mi więc tylko autodeko - czy to możliwe, że wyrobione autodeko będzie się samoczynnie załączać przy niższych obrotach co jakiś tam czas i powodować stuknięcie? Jaki jest wiarygodny sposób sprawdzenia? Prosiłbym także o adres jakiejś dobrej serwisówki (z góry przepraszam, że idę niejako na łatwiznę, ale szukam dziś pół dnia i same instrukcje obsługi, albo czarne zdjęcia mi się trafiają); miał ktoś może podobną przypadłość..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 6:50, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a na postoju czy trakcie jazdy ? jesli to stuk autodeko to moze masz za niskie obroty , a jak w trakcie jazdy to spawdz naciag lancucha ( ciasno 3 palce na koncu slizgu).
dziwne ze znajdujesz ame instrukcje obslugi ,zazwyczaj sa same manuale tylko do 625 sxc widzialem takowa onstrukcje.
wejdz na forum [link widoczny dla zalogowanych] - przenosimy spolecznsoc na forum LC4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:29, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Stuk słychać na postoju przy niskich obrotach - ale nie za aż tak niskich, żeby autodeko miało już łapać; moje pytanie jest takie - czy zużyte autodeko może załapywać szybciej niż powinno?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:49, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
moze , mialem tak w XR z tym ze tam doprowadzalo to do gasniecia silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lemmy75
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:51, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Łożysko na wałku rozrządu ma być otwarte czy z obu stron przysłonięte? Chcę zakupić nowe - ma być z luzem C3 czy zwykłe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:59, 05 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
z luzem C3, mozesz kupic zamkniete , ale potem osłonki wywal. łozyska są smarowane olejem silnikowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:54, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
lozyska to ciezki temat i radze nie ryzykowac i kupic oryginaly. Pare osob zastosowalo takie zwykle lozyska i sie rozsypaly po paru set km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 14:59, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
igielkowe na wałek tylko oryginał timken, bo jest tańszy od zamienników, za to te 6004 po co przepłacać, kupi te same w sklepie z łozyskami. jest to Fag albo timken nie pamietam już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:46, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wlasnie w tym ses ze jest duzo firm i rozne jakoscie , oryginal masz pewnosc , a czy warto ryzykowac zniszczeniem silnika za oszczednosc 15 zl ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|