|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hubertsj413
Dołączył: 12 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z okolic Bobolic
|
Wysłany: Czw 0:23, 07 Lut 2013 Temat postu: ER 350 kilka pytań |
|
|
Witam. jestem tu nowy ponieważ jakiś czas temu nabyłem KTMa LC4 ER 350 przynajmniej tak jest w dokumentach. Jak już zdążyłem się zorientować bardzo ciężko z gratami do niego. Czy ktoś może się orientuje z jakich innych pojemności dopasowywać np regulator napięcia? A czy w tą ramę mógłbym zmieścić inny silnik od LC 4 ale nowszy żeby nie trzeba kopać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hubertsj413
Dołączył: 12 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z okolic Bobolic
|
Wysłany: Czw 0:34, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A czy ktoś w ogóle spotkał się z tym modelem? Bo na forum nic nie znalazłem (chyba że źle szukałem). Z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 10:46, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To na pewno źle szukałeś
Nie pisz posta pod postem w takim krótkim czasie tylko edytuj .
Tu może czegoś sensownego się dowiesz http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ktm-lc4-400-er,1373.html
I swoją drogą co do cześci to serwis na pewno musi je mieć i na marginesie który to rok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hubertsj413
Dołączył: 12 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z okolic Bobolic
|
Wysłany: Czw 16:21, 07 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no najwidoczniej szukanie muszę jeszcze potrenować ;P
A rok produkcji 1994.
Dzięki za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hubertsj413
Dołączył: 12 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z okolic Bobolic
|
Wysłany: Pią 21:19, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kolejne pytanie jak w tych LC4 sprawdza się poziom oleju na dokręconym czy odkręconym korku?
I czy ktoś próbował przekładki silnika od jakiegoś innego motocykla nie koniecznie KTM ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaszi
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:37, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
I czy ktoś próbował przekładki silnika od jakiegoś innego motocykla nie koniecznie KTM ?[/quote]
Ja mam KTM LC4 z silnikiem ER5.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 22:51, 08 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zazwyczaj olej się sprawdza na niedokręconym korku. Myślę że w lc4 jest podobnie, jak nie poprawcie mnie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:00, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
z tymi czesciami w serwisie to róznie moze byc, do nowszysch modeli owszem jest wszystko nawet najdziwniejsza i najmniejsza podkłądka ale do starszych modeli, powyzej 10 lat pewnych czesci sie juz nie produkuje, i jak nie ma ich nikt w magazynie to po prostu nie sa dostepne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 10:45, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
KTM LC4 350 był z tego, co wiem produkowany w latach pod koniec 93 do roku 95 Te wersje są dosyć słabe, jeżeli chodzi o KM, ale silniki mają spory moment i dobrze się sprawują.
KTM Enduro 350 LC 4-suwowy, jedno cylindrowy chłodzony cieczą o pojemności 348,00 ccm
Moc silnika 38,00 KM (27,56 kW)) przy 9000 Obr./min prędkość maksymalną 130 kmh waga około 122kg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Sob 11:13, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hubertsj413
Dołączył: 12 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z okolic Bobolic
|
Wysłany: Nie 15:57, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za info:). pozdro Hubert
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gieeru
Dołączył: 29 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gozdnica woj.Lubuskie
|
Wysłany: Pon 14:01, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o sprawdzanie poziomu oleju w LC4,to z tego co Ja wiem, i tak robię, to sprawdzamy na dokręconym korku i na ciepłym silniku.(mniej więcej ok. 5 minut po zgaszeniu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|