|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:51, 14 Sie 2017 Temat postu: Gąbka w ramie |
|
|
Siema. Przekładam koledze ramę w motocyklu i natrafiłem na dziwną rzecz. W jednym z kanałów olejowych w ramie znalazłem coś jakby gąbkę. Myślałem, że może to coś ala filtr oleju czy coś, tylko, że w oryginalnej ramie od tego moto tego nie ma.
Próbowałem to wyjąć bo pomyslałem, że może ktoś wsadził tam coś żeby nie pochlapać olejem podczas transportu. Udało mi się wygrzebać tylko kawałek tego, a reszta jest za głęboko.
Wrzucam zdjęcia do oceny. Z góry dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 16:47, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
I czym dziwnym jest gąbka w odmie?
Zastanów się nad tym, a jeżeli nie dojdziesz do żadnych wniosków, to widocznie mechanika motocyklowa nie jest Twoim powołaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:07, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki Czasem najprostsze fakty najtrudniej skojarzyć A teraz to co mnie najbardziej zastanawia i wprowadziło mi zamęt: czemu w jednej ramie jest, a w drugiej nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:52, 15 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
bo to zalezy od wersji itp itd... w niektórych lc4 jest taka siatka na samym węzu odmy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 20:21, 15 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Robi to za prymitywny separator i w jednych krajach jest wymagane w innych nie, a wiadomo że fabryka raczej nie dodaje niczego jeśli nie musi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
srutututu
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:49, 16 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Albo jakiś czereśniak przed tobą to wyrzucił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:41, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | bo to zalezy od wersji itp itd... w niektórych lc4 jest taka siatka na samym węzu odmy |
W oryginalnej ramie wcale tego nie ma, ani w wężach, ani w ramie. Dlatego się zastanawiałem o co tu chodzi. To jest pierwsze moto z olejem w ramie które robię Człowiek uczy się całe życie, więc wielkie dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|