Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik dell'orto

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cycek




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński

PostWysłany: Sob 18:03, 05 Cze 2010    Temat postu: gaźnik dell'orto

witam mam problem z tym gaznikiem mam lc4 600 i dodam ze pali ładnie wkrecajac srubke od powietrza teorytycznie powinien zgasnać ale on nie chce podnosza mu sie obroty gdy wykrece 1,5 obrotu ma małe obroty niemoge ich podniesc srubka od przepustnicy wkrecona do końca ma i tak za małe obroty czy to wina gażnika czy co i od czasu do czasu strzeli w gaznik tak jakby dużo paliwa dostawał i dość dużo chlipie w terenie gaznik rozbierałem i nic w nim niewidać takiego co by było powodem prosze o rade z góry dziekuje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cycek dnia Sob 20:08, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raheem




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:47, 06 Cze 2010    Temat postu:

Może za duża dawka na iglicy ? źle wyregulowane zaworki ? Może trzeba byłoby podregulowac na zapłonie ? przyspeiszyć / opóźnić? może jaka droba nieszczelność na gaźniku albo krućcu?
nie jestem fachowcem więc tylko podpowiadam... ale musi byc jakaś przyczyna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 16:25, 11 Cze 2010    Temat postu: Re: gaźnik dell'orto

cycek napisał:
witam mam problem z tym gaznikiem mam lc4 600 i dodam ze pali ładnie wkrecajac srubke od powietrza teorytycznie powinien zgasnać ale on nie chce podnosza mu sie obroty gdy wykrece 1,5 obrotu ma małe obroty niemoge ich podniesc srubka od przepustnicy wkrecona do końca ma i tak za małe obroty czy to wina gażnika czy co i od czasu do czasu strzeli w gaznik tak jakby dużo paliwa dostawał i dość dużo chlipie w terenie gaznik rozbierałem i nic w nim niewidać takiego co by było powodem prosze o rade z góry dziekuje


Sprawdz, czy nie wyrobila ci sie przepustnica w gazniku w miejscu gdzie podnosi ją sróba wolnych obrotow. W tym miejscu przepustnica czesto sie wyrabia. tzn sróba wolnych obrotow wyrabia w przepustnicy rowek i przestaje spelniac swoja funkcje. Czyli nie unosi juz przepustnicy kiedy ja wkrecasz i masz za wolne obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samblaster




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: złotokłos okolice warszawy

PostWysłany: Nie 8:11, 22 Sie 2010    Temat postu:

witam mam pytanie; czy ktoś zna fabryczne parametry gaźników dellorto?? mam na myśli poziom paliwa, dyszę główną i składu, ja mam ktm er 600 lc4 z 1992r ale w moim motorku mam założony tłok cylinder i głowicę od modelu 620 (średnica tłoka 101mm), ogólnie mam problem z tym porąbanym gaźnikiem, ciężko zapala na ciepłym silniku lubi się zalewać przy uruchamianiu, aby go na ciepłym silniku uruchomić muszę zakręcić paliwo i przekopać go ze 20 razy na otwartej przepustnicy i dopiero zagada, jak odpali odkręcam paliwko i jazda próbowałem regulować go śrubą składu ale praktycznie nie odczuwam żadnej różnicy, jakiś czas temu zmniejszyłem mu sporo poziom paliwa i było pięknie aż pewnego dnia śmigałem po lasie i dostałem telefon żebym szybko wracał, wybrałem najkrótszą trasę drogą asfaltową ale że mam kostkę to jechałem spokojnie około 70-80km/h, przejechałem stałą prędkością około 8km po czym zjechałem z asfaltu na szutry i ku mojemu zdziwieniu po odkręceniu manetki na 2 biegu motocykl nie miał siły zaryć normalnie koło buksowało aż do końca czyli do piątego biegu, jakoś doczłapałem się do domu, po rozebraniu silnika okazało się że zawór zwrotny który usuwa olej z komory korbowodowej do skrzyni zaciął się w pozycji otwartej i pod tłokiem nagromadziło się dużo oleju co spowodowało wzrost ciśnienia pod denkiem tłoka i silnik nie miał siły, naprawiłem usterkę ale po uruchomieni silnik nadal nie rozwijał pełnej mocy i zamiast basowego dźwięku z wydechu chodzi tak jakbym zdjął tłumik czyli taka jakby strzelał zacząłem grzebać w gaźniku okazało się że filtr powietrza jest od wewnątrz spalony (po strzale w gaźnik) wymieniłem go na nowy podniosłem poziom paliwa i iglicę motocykl zaczął chodzić prawie normalnie ale to jeszcze nie to nadal ma dziwny dźwięk i brakuje mu trochę mocy? mam pytanko czy ktoś z was zna parametry dellorto albo ma jakiś dobry alternatywny gaźnik do lc4 620 bo mam już dość togo posranego włoskiego dziadostwa
pozdrawiam michał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:18, 22 Sie 2010    Temat postu:

Hmm... troszkę parametrów opisanych jest w serwisówce. Poszukaj w dziale download serwisówki do LC4 620 z 97r. Tam na ostatnich stronach jest mała tabelka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
samblaster




Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: złotokłos okolice warszawy

PostWysłany: Pon 9:39, 23 Sie 2010    Temat postu:

witam kolego słabo orientuje się jeszcze w obsłudze tej stronki możesz podesłać linc???? a i jeszcze jedno jak się teoretycznie ustawia zapłon a starej cl4 bo ja ustawiłem idealnie w gmp czyli zablokowałem wał blokadą po lewej stronie silnika (śruba mCool a magneto ustawiłem tak aby kreska ze stojanu i koła magnesowego się pokrywała czy tak to powinno być czy trzeba dodać jakieś wstępne wyprzedzenie????
pozdrawiam michał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:13, 23 Sie 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

W LC4 od 87 do 98 nie było drastycznych zmian. Serwisówka z tego rocznika jest też do twojego LC4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin