|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cycek
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: Sob 18:03, 05 Cze 2010 Temat postu: gaźnik dell'orto |
|
|
witam mam problem z tym gaznikiem mam lc4 600 i dodam ze pali ładnie wkrecajac srubke od powietrza teorytycznie powinien zgasnać ale on nie chce podnosza mu sie obroty gdy wykrece 1,5 obrotu ma małe obroty niemoge ich podniesc srubka od przepustnicy wkrecona do końca ma i tak za małe obroty czy to wina gażnika czy co i od czasu do czasu strzeli w gaznik tak jakby dużo paliwa dostawał i dość dużo chlipie w terenie gaznik rozbierałem i nic w nim niewidać takiego co by było powodem prosze o rade z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cycek dnia Sob 20:08, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raheem
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:47, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Może za duża dawka na iglicy ? źle wyregulowane zaworki ? Może trzeba byłoby podregulowac na zapłonie ? przyspeiszyć / opóźnić? może jaka droba nieszczelność na gaźniku albo krućcu?
nie jestem fachowcem więc tylko podpowiadam... ale musi byc jakaś przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pią 16:25, 11 Cze 2010 Temat postu: Re: gaźnik dell'orto |
|
|
cycek napisał: | witam mam problem z tym gaznikiem mam lc4 600 i dodam ze pali ładnie wkrecajac srubke od powietrza teorytycznie powinien zgasnać ale on nie chce podnosza mu sie obroty gdy wykrece 1,5 obrotu ma małe obroty niemoge ich podniesc srubka od przepustnicy wkrecona do końca ma i tak za małe obroty czy to wina gażnika czy co i od czasu do czasu strzeli w gaznik tak jakby dużo paliwa dostawał i dość dużo chlipie w terenie gaznik rozbierałem i nic w nim niewidać takiego co by było powodem prosze o rade z góry dziekuje |
Sprawdz, czy nie wyrobila ci sie przepustnica w gazniku w miejscu gdzie podnosi ją sróba wolnych obrotow. W tym miejscu przepustnica czesto sie wyrabia. tzn sróba wolnych obrotow wyrabia w przepustnicy rowek i przestaje spelniac swoja funkcje. Czyli nie unosi juz przepustnicy kiedy ja wkrecasz i masz za wolne obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samblaster
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: złotokłos okolice warszawy
|
Wysłany: Nie 8:11, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
witam mam pytanie; czy ktoś zna fabryczne parametry gaźników dellorto?? mam na myśli poziom paliwa, dyszę główną i składu, ja mam ktm er 600 lc4 z 1992r ale w moim motorku mam założony tłok cylinder i głowicę od modelu 620 (średnica tłoka 101mm), ogólnie mam problem z tym porąbanym gaźnikiem, ciężko zapala na ciepłym silniku lubi się zalewać przy uruchamianiu, aby go na ciepłym silniku uruchomić muszę zakręcić paliwo i przekopać go ze 20 razy na otwartej przepustnicy i dopiero zagada, jak odpali odkręcam paliwko i jazda próbowałem regulować go śrubą składu ale praktycznie nie odczuwam żadnej różnicy, jakiś czas temu zmniejszyłem mu sporo poziom paliwa i było pięknie aż pewnego dnia śmigałem po lasie i dostałem telefon żebym szybko wracał, wybrałem najkrótszą trasę drogą asfaltową ale że mam kostkę to jechałem spokojnie około 70-80km/h, przejechałem stałą prędkością około 8km po czym zjechałem z asfaltu na szutry i ku mojemu zdziwieniu po odkręceniu manetki na 2 biegu motocykl nie miał siły zaryć normalnie koło buksowało aż do końca czyli do piątego biegu, jakoś doczłapałem się do domu, po rozebraniu silnika okazało się że zawór zwrotny który usuwa olej z komory korbowodowej do skrzyni zaciął się w pozycji otwartej i pod tłokiem nagromadziło się dużo oleju co spowodowało wzrost ciśnienia pod denkiem tłoka i silnik nie miał siły, naprawiłem usterkę ale po uruchomieni silnik nadal nie rozwijał pełnej mocy i zamiast basowego dźwięku z wydechu chodzi tak jakbym zdjął tłumik czyli taka jakby strzelał zacząłem grzebać w gaźniku okazało się że filtr powietrza jest od wewnątrz spalony (po strzale w gaźnik) wymieniłem go na nowy podniosłem poziom paliwa i iglicę motocykl zaczął chodzić prawie normalnie ale to jeszcze nie to nadal ma dziwny dźwięk i brakuje mu trochę mocy? mam pytanko czy ktoś z was zna parametry dellorto albo ma jakiś dobry alternatywny gaźnik do lc4 620 bo mam już dość togo posranego włoskiego dziadostwa
pozdrawiam michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:18, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm... troszkę parametrów opisanych jest w serwisówce. Poszukaj w dziale download serwisówki do LC4 620 z 97r. Tam na ostatnich stronach jest mała tabelka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
samblaster
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: złotokłos okolice warszawy
|
Wysłany: Pon 9:39, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
witam kolego słabo orientuje się jeszcze w obsłudze tej stronki możesz podesłać linc???? a i jeszcze jedno jak się teoretycznie ustawia zapłon a starej cl4 bo ja ustawiłem idealnie w gmp czyli zablokowałem wał blokadą po lewej stronie silnika (śruba m a magneto ustawiłem tak aby kreska ze stojanu i koła magnesowego się pokrywała czy tak to powinno być czy trzeba dodać jakieś wstępne wyprzedzenie????
pozdrawiam michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:13, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
W LC4 od 87 do 98 nie było drastycznych zmian. Serwisówka z tego rocznika jest też do twojego LC4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|