|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:13, 30 Cze 2011 Temat postu: Gaznik do lc4 600 |
|
|
witam! czy podejdzie mi ten gaznik do lc4 600 91r [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:28, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Być może będziesz musiał jeszcze króciec ssący zmienić (od airboxu powinien jeszcze podejść), ale tak. Ten gaźnik będzie mniej problemowy w eksploatacji i również mniej "narwany".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:31, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tylko do czego jest ta wtyczka? trzeb ja podlaczyc? czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:45, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W tym przypadku to jest czujnik/aktywator od EPC (dupereł ekologiczny) - można wymontować/zbędne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:51, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ee pneumatyk w kacie - toc to oszczerstwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:06, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 sam wiesz jak czasem potrafi dellorto z równowagi wyprowadzić ale faktycznie BST40 troszkę Ci wykastruje tego narwańca:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:45, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
taaa moje dellorto po 4 miesiacach pieknego palenia , znowu ma fochu , jutro rozbieram i moze znowu dmuchanko w kazda dziure ozdrowi go...oby tak bylo
a jeszcze mam pytanko , w moim dellorto przy gwaltownym dadawaniu gazu , mam wyciek paliwa z dolu komory plywaka ( tzn przelew) nie jest tego duzo , ale tak przy kazdym odkreceniu manety pare kropel poleci ? toto normalne ze wzgledu na drgania calego silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 21:54, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:42, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej nie... chyba, że masz wersję z pompką i ta jest nieszczelna
Tak btw. mam ładnego dellorciaka z różnymi dyszami, linką, rollgazem do opchnięcia (z jakiegoś berga - wersja NZ bodajże) w bardzo fajnym stanie. Gratis drugi, trochę zdekompletowany egz. w wersji MS (huska) na części. Kupiłem kiedyś, ale ostatecznie skończyłem na keihinie i chyba nie będę ruszał na razie. Jakby ktoś reflektował...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:46, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
w takim razie jaki poziom paliwa powinien byc w PHM 40 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:57, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam ksiazkę do Dell'orto to pisz na maila to ci wyśle.
W PHM 40 przy dyszy 195 to nei wiem jakiej wielkości paproch musiałby sie tam dostać, żeby cokolwiek zablokować, bo dziura jak rów mariański.
Chyba, że dysza wolnych obrotów bo ta jest 45 i ją może cokolwiek zablokować ;]
Mój przez rok był nie dotykany i nic się nie działo. Teraz go rozebrałem bo mi moto przerywało w dziwnych momentach, ale okazało się, że gaźniczek czysty a moto dalej przerywa. Okazało się, że już kur.....de drugi raz mi się kabelki zwierają w wyłączniku koło manety i jak jadę to mi czasami przerywa a czasami nie. Ma ktoś jakiś patent na to?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Nie 0:59, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:53, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki za podpowiedzi sprobuje jeszcze wlozyc mniejsza dysze bo mam 195 duzo mi chlapie paliwa, takze jak to nie pomoze to kupie mikuni pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:56, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zamowilem sobie ten gaznik powiedzcie jak z gumami pasuje plug&play? cczy trzeba cos kupic jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:05, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
btw gdzie mozna kupic krociec ssacy airboxa do 620 ? moj peka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:31, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
ASO.
ostatnio za ten element (pod keihina) zapłaciłem równo 30zł (auner).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:17, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
umnie dellorto ma fochy na zimno , lubi zalac silnik , co ciekawe , od wiosny palil za 1 kopem zimny , a ostatatnio cos sie mu porobilo . tloczek wyglada na ok ,uszczelka pod pokrywka tloczka cala , gaznik wyczyszczony , zawory ustawione , filtr nasaczony niestety kiepskim olejem elfa splywa i w ogole nie klei.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 14:18, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|