Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głowica HF w 620?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kogut




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliszcz

PostWysłany: Czw 20:08, 24 Mar 2011    Temat postu:

Uszczelki pod głowicą 620 i 625 mają identyczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:36, 25 Mar 2011    Temat postu:

Uszczelki pod cylindrem bywają różne (0.5 mm i 0.8 mm), ale to w zależności od rocznika - często się zmieniały. Kojarzę z 5 różnych rodzajów dla 640(625).
Taka ciekawostka: od 2003r. modelowego (czyli równolegle z głowicą HF i hydraulicznym sprzęgłem) zmienił się odlew cylindra i karterów - zastosowano małe (4mm) kołki ustalające (poprzednie modele 9.8mm), w związku z czym kartery, cylindry i uszczelki pomiędzy tymi generacjami nie są "wprost" zamienne.

Akurat w nowszym modelu (4mm kołek) wprowadzono nowy typ uszczelki (jeden z 3 możliwych dla małego kołka) pod cylinder - zgniatana metalowa 0.5 mm wysokości, która mi się podobała, bo papierową nagminnie mi wydmuchiwało (podejrzewam niedokładność wykonania karterów).
W związku z tym, że miałem starszy model dotoczyłem kołki redukcyjne 9.8->4mm (wysokość ok. 5.5 mm, kołki w obu modelach są współśrodkowe), wkleiłem je w kartery i cylinder, dokupiłem nowe małe kołki i nową uszczelkę i złożyłem - patent zadziałał, skończyły się wycieki spod cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:40, 25 Mar 2011    Temat postu:

masz jakies fotki tego patentu ? , bo nie bardzo rozumiem , nie mogles powiększyc otworow w samej uszczelce ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:54, 26 Mar 2011    Temat postu:

Niestety nie mam zdjęć, może następnym razem jakieś zrobię.
Co do uszczelki - nie mogłem, bo ta metalowa miała taki wypukłą obwódkę, której zgniatanie przy montażu zapewniało szczelność - rozwiercając otwory naruszyłbym ją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:19, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Witam da się założyć i to bez żadnego przerabiania wszystkie części zostały założone nowe orginalne
mój znajomy takie coś zmajstrował do tego dał jeszcze gaznik fcr 41
i cały układ wydechowy Akrapovic
po tym całym zabiego ja swoim LC4 nie mam podjazdu jest masakra!!
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kogut




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliszcz

PostWysłany: Nie 23:31, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Z zaworami jest dziwna sprawa . Niby zawory wydechowe głowicy HF są o 2mm większe jednak mam na warsztacie rozebrane silniki 626 i 600 i mają identyczne zawory , pomierzyłem je .
Uszczelka pod głowicę 625 ma identyczny nr fabryczny jak np uszczelka 620 , są więc takie same .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin