|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kogut
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliszcz
|
Wysłany: Czw 20:08, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelki pod głowicą 620 i 625 mają identyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:36, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelki pod cylindrem bywają różne (0.5 mm i 0.8 mm), ale to w zależności od rocznika - często się zmieniały. Kojarzę z 5 różnych rodzajów dla 640(625).
Taka ciekawostka: od 2003r. modelowego (czyli równolegle z głowicą HF i hydraulicznym sprzęgłem) zmienił się odlew cylindra i karterów - zastosowano małe (4mm) kołki ustalające (poprzednie modele 9.8mm), w związku z czym kartery, cylindry i uszczelki pomiędzy tymi generacjami nie są "wprost" zamienne.
Akurat w nowszym modelu (4mm kołek) wprowadzono nowy typ uszczelki (jeden z 3 możliwych dla małego kołka) pod cylinder - zgniatana metalowa 0.5 mm wysokości, która mi się podobała, bo papierową nagminnie mi wydmuchiwało (podejrzewam niedokładność wykonania karterów).
W związku z tym, że miałem starszy model dotoczyłem kołki redukcyjne 9.8->4mm (wysokość ok. 5.5 mm, kołki w obu modelach są współśrodkowe), wkleiłem je w kartery i cylinder, dokupiłem nowe małe kołki i nową uszczelkę i złożyłem - patent zadziałał, skończyły się wycieki spod cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:40, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
masz jakies fotki tego patentu ? , bo nie bardzo rozumiem , nie mogles powiększyc otworow w samej uszczelce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:54, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie mam zdjęć, może następnym razem jakieś zrobię.
Co do uszczelki - nie mogłem, bo ta metalowa miała taki wypukłą obwódkę, której zgniatanie przy montażu zapewniało szczelność - rozwiercając otwory naruszyłbym ją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:19, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam da się założyć i to bez żadnego przerabiania wszystkie części zostały założone nowe orginalne
mój znajomy takie coś zmajstrował do tego dał jeszcze gaznik fcr 41
i cały układ wydechowy Akrapovic
po tym całym zabiego ja swoim LC4 nie mam podjazdu jest masakra!!
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kogut
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliszcz
|
Wysłany: Nie 23:31, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z zaworami jest dziwna sprawa . Niby zawory wydechowe głowicy HF są o 2mm większe jednak mam na warsztacie rozebrane silniki 626 i 600 i mają identyczne zawory , pomierzyłem je .
Uszczelka pod głowicę 625 ma identyczny nr fabryczny jak np uszczelka 620 , są więc takie same .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|