|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 16:28, 12 Mar 2011 Temat postu: Głowica HF w 620? |
|
|
Czy to wogóle możliwe? Np kupuje samą głowice HF i zakladam na 620tke? Czy to bedzie dzialac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:11, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
tutaj masz temat o takiej przeróbce:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie musisz kupować całej głowicy. HF ma tylko większe zawory. Więc rozwiercić zawory i masz HF'a w 620 ;]
Poczytaj opisy na ABP racing o przeróbkach KTM'ów ile z nich KM mechanicznych wyciągają
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 18:12, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:22, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
HF ma jeszcze parę dyskretnych różnic, ale generalnie mocno się nie różni - nawet wałek rozrządu ten sam.
Co do przeróbek - piszą ile to wytrzymuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:23, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety nie piszą ;]
PS: Dzisiaj latałem pierwszy raz ze szwagrem po lesie na naszych LC4'kach. Jego 640 2001r full oryginał i mój 620 1996r z otwartym filtrem, dyszami od SC i przelotem. I różnica w mocy jest dość widoczna na korzyść mojego mimo tego, że ja mam przełożenia 16/42 a on 15/45
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:12, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Pisałem Ci, że Twój wyjątkowo ładnie się zbiera - gaźnik mechaniczny, brak zbędnych mas wirujących, sportowe nastawy i lżejsze moto dają sporą różnicę finalną.
Pewnie jakbyś się przejechał moim to stwierdziłbyś, że to przyciężkawy klocek - z 2ki muszę się postarać, żeby go na koło poderwać.
Powoli myślę o wsadzeniu tego FCRa... - ciekawy jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 20:46, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra dużo czytania heh ale pytanie proste mam, czy jak by to:
[link widoczny dla zalogowanych]
wkręcić na cylinder 620 to by zdało egzamin czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:40, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
glowice HF lubia pekac ... ja bym zostal przy zwyklej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:27, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rychu z tym pękającym HF jest jak z YETI, niby wszyscy słyszeli, ale nikt nie widział
Co do tego czy pasuje na cylinder z 620 to właśnie nie jestem pewien. Jak znajdę czas to mogę Ci sprawdzić na niemieckim forum. Chłopaki tam dużo przeróbek robią to i pewnie coś już o tym było.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Nie 9:32, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 19:24, 13 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki! Bede wdzięczny:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 2:11, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja widziałem jeden czy 2 przypadki pękniętej HFki - choć nie wiem, czy to nie była kwestia właściciela Zwykłe głowice zresztą też potrafią pęknąć.
Z tego co wiem toto będzie pasować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:14, 14 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
chodzi oto ze duze zawory , spowodowaly oslabienie gniazd i tam lubia pekac - pewnie jedna na 1000 ale moze akurat ty jestes tym wybranym .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:45, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Niemcy twierdzą, że głowica pasuje do 620, bo jest taka sama średnica tłoka, ale głowica jest wyższa przez to 640 ma pojemność 625. Zmienia się wyłącznie stopień sprężania. Podobno trzeba splanować 1mm, żeby otrzymać oryginalny stopień sprężania.
Więcej tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Wto 22:58, 22 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:11, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wot cwaniaki - myślałem, że na wyższych karterach uzyskują ten 1 mm.
A 640 (czyli 625) te dodatkowe cm^3 zawdzięcza większemu skokowi tłoka - wał jest inny niż w 620 (czyli 609 )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 1:07, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No własnie już sam nie wiem co jest w końcu zmienione. Na niemieckim forum wyczytałem, że tłok, korba i zylinder są te same, że niby to głowica jest inna w 640.
Dzisiaj się też dowiedziałem, że LC4 400 ma 1,5mm krótszą korbę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Śro 1:08, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 1:39, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tłok, korba i cylinder na pewno są te same. Wał na pewno inny, kartery PRAWDOPODOBNIE też - myślałem, że właśnie na nich podniesiono cylinder o ten 1 mm.
Inna sprawa, że z tego co widzę 620 ma sporo mniejszy stopień sprężania (10.4:1) niż 640 (11.5:1) - ciekawe które z nich je osiągane po splanowaniu głowicy o ten 1 mm.
Mam luzem głowicę HF - jak będę miał okazję to zerknę, czy dałoby się ją o 1 mm splanować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|