Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

HF, rozrusznik i jaki aku?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 20:31, 25 Sty 2011    Temat postu: HF, rozrusznik i jaki aku?

Po wymianie silnika aku, który kręcił poprzednim EGS-E bez problemów nagle jakby przestał dawać rade, kopie sie normalnie, na odprężniku aku kreci normalnie ale przy odpalaniu na kompresji ledwo przekręca. 8 Am to za mało czy po prostu 625 HF tak ma?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:03, 25 Sty 2011    Temat postu:

Hej,
sprawdź masę nowego silnika - najlepiej podepnij kable bezpośrednio pod rozrusznik i na dobrym (samochodowym?) aku sprawdź czy daje radę. Jeśli tak to proponuję stopniowo mu to utrudniać. Jeśli nadal nie chce kręcić to... chciałem napisać, abyś spróbował przełożyć rozrusznik (lub wałek z dekompresatorem) ze starego silnika, ale to już chyba nieaktualne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Śro 18:58, 26 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
Hej,
sprawdź masę nowego silnika - najlepiej podepnij kable bezpośrednio pod rozrusznik i na dobrym (samochodowym?) aku sprawdź czy daje radę. Jeśli tak to proponuję stopniowo mu to utrudniać. Jeśli nadal nie chce kręcić to... chciałem napisać, abyś spróbował przełożyć rozrusznik (lub wałek z dekompresatorem) ze starego silnika, ale to już chyba nieaktualne...


Nie chce mi sie wierzyć, ze to wina rozrusznika, silnik jest nowy, na dotarciu. Wiem, ze to nie tylko u mnie taka sytuacja występuje ale faktycznie sprawdzę na 'krótko".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:03, 26 Sty 2011    Temat postu:

Możesz mieć coś źle złożone w okolicach sprzęgiełka rozrusznika jeszcze, tak, że stawia większy opór niż powinno. Nie słyszałem o takim przypadku w LC4, ale w japończykach się zdarza.
Jeśli silnik jest nowy to może być tak, że jakiś błąd montażowy jest, który po prostu nie miał okazji się ujawnić (i być rozwiązany w serwisie).

Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:56, 27 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:


Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?


Też mnie to ciekawi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 21:10, 27 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
fxrider napisał:


Tak przez ciekawość - dużo dałeś za ten silnik? I jakim sposobem udało Ci się nowy silnik skombinować?


Też mnie to ciekawi...


W zeszłym roku, przeglądając allegro znalalem aukcje, gosc sprzedal nie używany silnik, nówka, zaplombowany, ze wszystkimi wezami, zabezpieczony, z pląbami gwarancyjnymi na rok 2011, kup teraz 3800, nie miałem akurat kasy, ale kolega mial i go kupil, sprzedajacy byl z Łodzi, własciciel firmy tuningowej miał KTa i z nadgorliwości, albo zboczenia zawodowego mial wszystkie czesci zamienne do tego 625, plastiki, silnik, gaznik, wszystko. Ostatczenie silnik poszedl za 3500. Kolega kupił LC8 a ja odkupiłem od niego tego 625, i po sprzedazy swojego i dokupienia pompki sprzegla cakosc wyszla mnie 2 koła. LUZ? heh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 21:13, 27 Sty 2011    Temat postu:

Aha, a rozrusznik nie kreci bo sie okazuje, ze prąd rozrychowy do 625 musi byc 190 a do EGS-E ma 110 - trzeba nowy aku i tyle w temacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:30, 27 Sty 2011    Temat postu:

Nieźle Ci się trafiło z tym silnikiem ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Czw 21:34, 27 Sty 2011    Temat postu:

lukasz_vip napisał:
Nieźle Ci się trafiło z tym silnikiem ;]


Cuda sie zdążają;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:11, 27 Sty 2011    Temat postu:

No to fajnie.
Mnie silnik HF z pompką sprzęgła kosztował 1300 zł, ale przy okazji kupiłem hurtem trochę innych gratów i silnik już się zwrócił. Z tym, że używany i boję się co będzie po odpaleniu.
Jeszcze keihina za 300 udało mi się kupić - właśnie czekam aż przyjdzie i na wiosnę będą testy Smile

Z tym prądem - 190 czego ?
Swoją drogą dziwne, bo te silniki nie różnią się aż tak mocno, więc nie wiem skąd ta różnica.

BTW. a propo "nadgorliwości" - mam prawie wszystkie części do LC4 w zapasie, niektóre nawet 2 czy 3 sztukach. Stary silnik też odremontuję i będzie na zapas (albo na części) - tylko sprzęgło i 2ka były w nim trefne.
Jak się coś nadzieje, n.p. rozwalę w lesie to idę do piwnicy, biorę co trzeba, wymieniam i tego samego dnia śmigam dalej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Czw 23:14, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doktor




Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:19, 28 Sty 2011    Temat postu:

ostatnio zakładałem temat z identycznym problemem(znikome zainteresowanie), przyczyną nie był aku tylko dekompresator a raczej bolczyk na wałku rorządu, najwidoczniej nie daje rady w głowicach HF(mocniejsze sprężyny zaworwe?)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Pią 20:26, 28 Sty 2011    Temat postu:

fxrider napisał:
No to fajnie.
Mnie silnik HF z pompką sprzęgła kosztował 1300 zł, ale przy okazji kupiłem hurtem trochę innych gratów i silnik już się zwrócił. Z tym, że używany i boję się co będzie po odpaleniu.
Jeszcze keihina za 300 udało mi się kupić - właśnie czekam aż przyjdzie i na wiosnę będą testy Smile

Z tym prądem - 190 czego ?
Swoją drogą dziwne, bo te silniki nie różnią się aż tak mocno, więc nie wiem skąd ta różnica.

BTW. a propo "nadgorliwości" - mam prawie wszystkie części do LC4 w zapasie, niektóre nawet 2 czy 3 sztukach. Stary silnik też odremontuję i będzie na zapas (albo na części) - tylko sprzęgło i 2ka były w nim trefne.
Jak się coś nadzieje, n.p. rozwalę w lesie to idę do piwnicy, biorę co trzeba, wymieniam i tego samego dnia śmigam dalej.


Tez nie wiem skad ta roznica, ale pisal mi na gg chlopak ze mu rozrusznik nie kreci w silniku HF a akumulator jest dobry i w innych motocyklach kreci normalnie. Odrazu do glowy przyszedl mi akumulator a kilka dni temu napisal mi, ze juz wie dlaczego, po zmianie akumulatora z silniejszym pradem rozruchowym problem zniknol. Takze niewiem co jest grane ale tak to wyglada jakos..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin