Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak ustawic rozrzad lc4
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:27, 08 Maj 2019    Temat postu:

No właśnie autodekompresator wydawał się w porządku. Poza tym właśnie coś za duże obroty na to. Napięcie łańcuszka sprawdzałem, nie jest luźny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 11:38, 08 Maj 2019    Temat postu:

Sprawdź jeszcze napięcie na dzwigni ręcznego deko, może tutaj łapie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:03, 08 Maj 2019    Temat postu:

Jak się nie rusza dzwigienką od dekompresatora to przez cały cykl pracy dźwignia od zaworów nie ma styku z tym więc też odpada..

Sprawdziłem, rozrząd ustawiony dobrze na 100%. Hałasuje tak na każdych obrotach, ewidentnie wali ten dekompresator. Czy jak ten klin jest w takim stanie jak na zdjęciach to powinno być ok?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sprężynka ma 7.2mm, dolna granica według serwisówki to 7mm, czyli też ok..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Śro 16:46, 08 Maj 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 7:50, 09 Maj 2019    Temat postu:

Na tych zdjęciach nie widać dokładnie ale wydaje mi się, że klin jest ścięty, ponadto wyrobiony może być rowek w pierścieniu i nawet zdrowy klin nie będzie miał o co złapać. Jeśli masz to wszystko na stole to sprawdź dokładnie wszystkie części autodeko oraz poprawność montażu na wałku bo bardzo dziwne jest to, że cykanie słychać na wysokich obrotach a odprężenia nie ma bo silnik pracuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:29, 09 Maj 2019    Temat postu:

Teraz to już całkiem cyrk. Sprawdziłem wszystko, jedynie ten klin wygląda na lekko ścięty, ale nie aż tak jak na dwóch innych wałkach, które mam. Wszystko poskładałem dokładnie i teraz najlepsze. Stuka dalej, ale tylko jak moto stoi pochylone w lewo. W momencie wyprostowania stuków brak, albo czasem jakieś pojedyncze, a przy pochyleniu w prawo wszystko mija całkowicie...

Może przy przechyleniu mechanizm autodeko przesuwa się lekko w lewo i pracuje po bardziej wyrobionej części klina, a jak się wyprostuje albo przechyla w prawo to wraca i pracuje normalnie. Może jakby między mechanizm autodeko, a pierścień zabezpieczający dorobić cieniutką podkładkę żeby to tak na boki nie latało to pomoże...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Czw 13:49, 09 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:32, 09 Maj 2019    Temat postu:

Ja bym wywalił na chwilę mechanizm autodeko, żeby sprawdzić, czy to na pewno to hałasuje. Zakładam, że śrubę na wałku odkręciłeś właściwym momentem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:57, 09 Maj 2019    Temat postu:

Oczywiście, wszystko dokręcane z odpowiednim momentem, to podstawa. Bez autodeko było podobno cicho. Moto trafiło do mnie jako nie odpalające. Ale też był zerowy luz na wydechach i ręczny dekompresator wsadzony do góry nogami przez co nie dało się nawet ustawić luzu. Podkładkę od ręcznego deko, której brakowało znalazłem zgniecioną pod sprężyną zaworową. Już mam powoli dosyć tego moto, dość poprawiania po poprzednich ludziach, piąty raz to rozkładałem..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią 7:40, 10 Maj 2019    Temat postu:

Widocznie wszystkie 3 walki które posiadasz sa nie wiele warte, przyszedł chyba czas na nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:33, 11 Maj 2019    Temat postu:

Zazwyczaj problemem jest to, że autodeko nie działa, bo ścięty jest klin. U ciebie jest na odwrót. Może ktoś włożył za twardą sprężynkę. Ja kiedyś miałem lekko ścięty seger na wałku i autodeko nie działało. Po wymianie było ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:42, 11 Maj 2019    Temat postu:

Sprawdzane na dwóch sprężynkach i w obydwu przypadkach jest tak samo. Spróbuję patentu z 0,5mm podkładką między zabezpieczenie, a autodeko. Może jak przestanie tak latać na boki to będzie lepiej. Zwłaszcza, że to przechylanie moto jest ciekawe, w lewo halasuje, w prawo nie Razz

Edytuję.
Podkładka nic nie dał. 0.5mm jest za gruba i krzywka autodeko się blokuje, bez niej napierdziela równo.
Dziwne jest tylko to, że przy odpalaniu działa idealnie i pali super. Wiadomo, jak obroty bardzo spadają , że prawie gaśnie to ma prawo walić. Ale tu hałasuje cały czas... Przecież jak klin starty to raczej nie powinno to działać, a nie, że działa aż za bardzo..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Śro 20:48, 15 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin