Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak ustawic rozrzad lc4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:34, 21 Lut 2012    Temat postu: jak ustawic rozrzad lc4

jak ustawic rozrzad w lc4 620? Wałem wiem jak ma być.jednak serwisówka nie podaje w jaki sposób mają być koła dolne usawione? macie moze jakies zdjacie jak to ma byc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:39, 21 Lut 2012    Temat postu:

oczywiscie ze serwisówka opisuje jak ma byc wal zblokowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:28, 22 Lut 2012    Temat postu:

mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 10:08, 22 Lut 2012    Temat postu:

zbyster napisał:
mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu).

możesz mieć wał z 640 w 620ttce.

W serwisowce wszystko pisze, wał ma być zablokowany do wszelkich prac serwisowych, do 93 roku z boku silnika na lewym karterze, od 94 w gorę śruba z przodu silnika na lewym karterze. Tylko traf dobrze w wyżłobienie na wale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:37, 22 Lut 2012    Temat postu:

Cytat:
możesz mieć wał z 640 w 620ttce.

W serwisowce wszystko pisze, wał ma być zablokowany do wszelkich prac serwisowych, do 93 roku z boku silnika na lewym karterze, od 94 w gorę śruba z przodu silnika na lewym karterze. Tylko traf dobrze w wyżłobienie na wale.


No nieweim , ale pytanie brzmi czy tłok moze wystawić?

Ps. A da się sprawdzić wg.znaków jak ma być ustawiony rozrząd? Czy tylko tak jak piszecie?
Pionadto na kole,po lewej stronie od wału(nieweim co to za koło -pół księżyc na łożysku i zębatka)- są jakieś znaki i kropka.jak to koło ma byc ustawione?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Śro 10:38, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 10:57, 22 Lut 2012    Temat postu:

no da się sprawdzić wał w GMP blokujesz i na wałku rozrządu znak się ma pokrywac z powierzchnią (obrazki w serwisowkach). To tyle, nic prostszego, przy okazji może zobaczyć czy zapłon jest dobrze ustawiony.
Piszesz o wałku wyrównoważajacym, kropki pewnie mają się pokrywać na żebatkach. Też wszystko jest w serwisowce.
Tlok raczej nie powinien wystawać u mnie nie wystawał jak pamiętam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:11, 22 Lut 2012    Temat postu:

i dla tego założyliśmy forum LC4.pl żeby nie przerabiać takiego tematu 4 razy na kwartałSmile
Kolego zbyster:) Wszystko jest w serwisówkach które można pobrać z chomika forum lc4.pl. Jest w nich wytłumaczone krok po kroku co i jak ustawić.
[link widoczny dla zalogowanych] tu masz serwisówki do różnych modeli:)
zapraszam też do korzystania z forum lc4.pl na którym jesteś zarejestrowany:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:04, 22 Lut 2012    Temat postu:

nie calkiem bedzie sie pokrywc ze znakami...ale to juz musisz dojsc jak bedzie u ciebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:11, 24 Lut 2012    Temat postu:

ok a jaki luz zaworowy ma miec lc4 620 z 95roku? 0,15? na ssacych i wydechu?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pią 14:11, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:40, 24 Lut 2012    Temat postu:

to tez w manualu znajdziesz ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:20, 27 Lut 2012    Temat postu:

a jak to jest z tłokiem w lc4. ma wystawać ponad linię cylindra? czy ma być na równo? bądż tez poniżej lini cylindra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:50, 27 Lut 2012    Temat postu:

0.15mm na wydechu i ssącym

Manual podaje coś takiego - niestety bez wymiarów i obrazków

Cytat:
NOTE: The upper edge of the piston is higher than the upper edge of
the cylinder when the cylinder is screwed down.


Więc chyba faktycznie tłok wystaje poza krawędź cylindra.

Piszą jeszcze coś takiego:

Cytat:
Only for 640 LC4 engines a black cylinder base gasket (0,7 mm
thickness) is used, the other LC4 engines need the green gasket
(0,5mm thickness).



Odpowiedzi są z tego pliku:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:20, 28 Lut 2012    Temat postu:

[quote="hacker33"]0.15mm na wydechu i ssącym

Manual podaje coś takiego - niestety bez wymiarów i obrazków



Cytat:
Only for 640 LC4 engines a black cylinder base gasket (0,7 mm
thickness) is used, the other LC4 engines need the green gasket
(0,5mm thickness).


heh.ja mam i czarna uszczelkę i zieloną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LukAs




Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:41, 07 Maj 2019    Temat postu:

Sorry za odkopanie tematu ale mam takie pytanie. Czy na wale są dwa wcięcia na śrubę blokującą? Zdjąłem pokrywę, wykręciłem świecę, tłok na górze, krzywki w dół i nie dało się wkręcić śruby blokującej, poruszałem minimalnie i po kilku razach trafiłem w miejsce gdzie śruba się wkręciła i wszystko zablokowane, ale dosłownie kilka mm dalej jak tłok zaczyna minimalnie opadać jest miejsce gdzie śruba wkręca się bez problemu, ale wtedy wał nie jest całkiem zablokowany. Tak to wygląda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Znak na kółku rozrządu i wałek były ustawione pod jedno położenie z tego filmiku, ale też niedokładnie.
Jak zablokuję wał w ten "drugi" otwór kilka mm dalej gdzie wszystko jest nieruchome i wydaje mi się, że tłok jest idealnie w górze znaki się nie pokrywają o jeden ząbek. Jak przestawie wałek to wtedy kropka stoi idealnie na styku z głowicą. Możliwe, że ktoś tym jeździł tyle czasu i nawet nie wiedział, że ma przestawiony rozrząd? Czy to już mi się coś pomieszało.

Edytuję.
Moto, które wcześniej nie odpalało wcale, po czyszczeniu gaźnika, ustawieniu zaworów, wymianie wałka i zalaniu paliwa odpaliło od dotknięcia guzika, z kopa tak samo. Odpaliłem na kilka sekund dwa razy, żeby nagrać bo coś strasznie łupie. Teraz pytanie czy to źle ustawiony wałek rozrządu i zawory walą po cylindrze czy autodeko? Autodeko to powinno na małych obrotach, bo tak było w drugim moto, a tu obroty są normalne, poza tym po usłyszeniu czegoś takiego bałem się dodać gazu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Z jednej strony jakby to było klepanie zaworów po tłoku to by było stałe, więc może kupiony wałem z lekko zużytym autodeko. Ale wszystko wyglądało ładnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Wto 22:16, 07 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shimy




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 8:26, 08 Maj 2019    Temat postu:

Na wale jest tylko jedno odpowiednie miejsce na śrubę blokującą - jak poświecisz latarką do otworu śruby wszystko będzie widać, po blokadzie wal stoi jak zabetonowany. Cykanie po odpaleniu przypomina autodeko ale zastanawia mnie dlaczego słychać je przy tak wysokich obrotach, może ktoś próbował naprawić zużyty autodekompresator wymianą sprezynki co powoduje stałe "łapanie" autodeko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin