|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:34, 21 Lut 2012 Temat postu: jak ustawic rozrzad lc4 |
|
|
jak ustawic rozrzad w lc4 620? Wałem wiem jak ma być.jednak serwisówka nie podaje w jaki sposób mają być koła dolne usawione? macie moze jakies zdjacie jak to ma byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:39, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
oczywiscie ze serwisówka opisuje jak ma byc wal zblokowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:28, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 10:08, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zbyster napisał: | mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu). |
możesz mieć wał z 640 w 620ttce.
W serwisowce wszystko pisze, wał ma być zablokowany do wszelkich prac serwisowych, do 93 roku z boku silnika na lewym karterze, od 94 w gorę śruba z przodu silnika na lewym karterze. Tylko traf dobrze w wyżłobienie na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:37, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | możesz mieć wał z 640 w 620ttce.
W serwisowce wszystko pisze, wał ma być zablokowany do wszelkich prac serwisowych, do 93 roku z boku silnika na lewym karterze, od 94 w gorę śruba z przodu silnika na lewym karterze. Tylko traf dobrze w wyżłobienie na wale. |
No nieweim , ale pytanie brzmi czy tłok moze wystawić?
Ps. A da się sprawdzić wg.znaków jak ma być ustawiony rozrząd? Czy tylko tak jak piszecie?
Pionadto na kole,po lewej stronie od wału(nieweim co to za koło -pół księżyc na łożysku i zębatka)- są jakieś znaki i kropka.jak to koło ma byc ustawione?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Śro 10:38, 22 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 10:57, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no da się sprawdzić wał w GMP blokujesz i na wałku rozrządu znak się ma pokrywac z powierzchnią (obrazki w serwisowkach). To tyle, nic prostszego, przy okazji może zobaczyć czy zapłon jest dobrze ustawiony.
Piszesz o wałku wyrównoważajacym, kropki pewnie mają się pokrywać na żebatkach. Też wszystko jest w serwisowce.
Tlok raczej nie powinien wystawać u mnie nie wystawał jak pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:11, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
i dla tego założyliśmy forum LC4.pl żeby nie przerabiać takiego tematu 4 razy na kwartał
Kolego zbyster:) Wszystko jest w serwisówkach które można pobrać z chomika forum lc4.pl. Jest w nich wytłumaczone krok po kroku co i jak ustawić.
[link widoczny dla zalogowanych] tu masz serwisówki do różnych modeli:)
zapraszam też do korzystania z forum lc4.pl na którym jesteś zarejestrowany:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:04, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nie calkiem bedzie sie pokrywc ze znakami...ale to juz musisz dojsc jak bedzie u ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:11, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ok a jaki luz zaworowy ma miec lc4 620 z 95roku? 0,15? na ssacych i wydechu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Pią 14:11, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:40, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
to tez w manualu znajdziesz ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:20, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a jak to jest z tłokiem w lc4. ma wystawać ponad linię cylindra? czy ma być na równo? bądż tez poniżej lini cylindra?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:50, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
0.15mm na wydechu i ssącym
Manual podaje coś takiego - niestety bez wymiarów i obrazków
Cytat: | NOTE: The upper edge of the piston is higher than the upper edge of
the cylinder when the cylinder is screwed down. |
Więc chyba faktycznie tłok wystaje poza krawędź cylindra.
Piszą jeszcze coś takiego:
Cytat: | Only for 640 LC4 engines a black cylinder base gasket (0,7 mm
thickness) is used, the other LC4 engines need the green gasket
(0,5mm thickness). |
Odpowiedzi są z tego pliku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:20, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
[quote="hacker33"]0.15mm na wydechu i ssącym
Manual podaje coś takiego - niestety bez wymiarów i obrazków
Cytat: | Only for 640 LC4 engines a black cylinder base gasket (0,7 mm
thickness) is used, the other LC4 engines need the green gasket
(0,5mm thickness). |
heh.ja mam i czarna uszczelkę i zieloną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:41, 07 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Sorry za odkopanie tematu ale mam takie pytanie. Czy na wale są dwa wcięcia na śrubę blokującą? Zdjąłem pokrywę, wykręciłem świecę, tłok na górze, krzywki w dół i nie dało się wkręcić śruby blokującej, poruszałem minimalnie i po kilku razach trafiłem w miejsce gdzie śruba się wkręciła i wszystko zablokowane, ale dosłownie kilka mm dalej jak tłok zaczyna minimalnie opadać jest miejsce gdzie śruba wkręca się bez problemu, ale wtedy wał nie jest całkiem zablokowany. Tak to wygląda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Znak na kółku rozrządu i wałek były ustawione pod jedno położenie z tego filmiku, ale też niedokładnie.
Jak zablokuję wał w ten "drugi" otwór kilka mm dalej gdzie wszystko jest nieruchome i wydaje mi się, że tłok jest idealnie w górze znaki się nie pokrywają o jeden ząbek. Jak przestawie wałek to wtedy kropka stoi idealnie na styku z głowicą. Możliwe, że ktoś tym jeździł tyle czasu i nawet nie wiedział, że ma przestawiony rozrząd? Czy to już mi się coś pomieszało.
Edytuję.
Moto, które wcześniej nie odpalało wcale, po czyszczeniu gaźnika, ustawieniu zaworów, wymianie wałka i zalaniu paliwa odpaliło od dotknięcia guzika, z kopa tak samo. Odpaliłem na kilka sekund dwa razy, żeby nagrać bo coś strasznie łupie. Teraz pytanie czy to źle ustawiony wałek rozrządu i zawory walą po cylindrze czy autodeko? Autodeko to powinno na małych obrotach, bo tak było w drugim moto, a tu obroty są normalne, poza tym po usłyszeniu czegoś takiego bałem się dodać gazu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z jednej strony jakby to było klepanie zaworów po tłoku to by było stałe, więc może kupiony wałem z lekko zużytym autodeko. Ale wszystko wyglądało ładnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LukAs dnia Wto 22:16, 07 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shimy
Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 8:26, 08 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Na wale jest tylko jedno odpowiednie miejsce na śrubę blokującą - jak poświecisz latarką do otworu śruby wszystko będzie widać, po blokadzie wal stoi jak zabetonowany. Cykanie po odpaleniu przypomina autodeko ale zastanawia mnie dlaczego słychać je przy tak wysokich obrotach, może ktoś próbował naprawić zużyty autodekompresator wymianą sprezynki co powoduje stałe "łapanie" autodeko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|