|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:25, 16 Lut 2012 Temat postu: jaki KTM wybrać ? |
|
|
witam po wszystkich japońcach ciagnie mnie w ktm co polecicie do jazdy amatorskiej w koło komina (głównie lasy łąki pola )
na oku mam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
warto za te pieniądze moze ktoś zna którys z tych moto pozdro
czy ten lc4 640 po założeniu kół cross da rade ?? i jak to jest z tą głowicą high flow czy na tej głowicy motor ma wiecej koni ??
dodam ze zależy mi na moto w którym za dużo nie bede ingerował (miałem wr426 to był koszmar)
czy ten 520exc to mocna konstrukcja kusi mnie w nim te 6 biegów i mała masa
jednak nie wiem co lepsze i twardsze lc4 czy exc
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:50, 16 Lut 2012 Temat postu: Re: jaki KTM wybrać ? |
|
|
majstertorzu napisał: | za dużo nie bede ingerował |
rozwiń tą myśl? bo 520 to jednak motocykl wyczynowy który wymaga dość częstych serwisów.
Napisz może też ile km miesięcznie robisz albo chciałbyś robić?
Co do tej LC4 wygląda niby dobrze ale póki nie pojedziesz obejrzeć to się nie dowiesz w jakim jest stanie.
Nie ciekawie wygląda ten czerwony silikon który wylewa się spod lewej kapy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Czw 16:51, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:47, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
SM maja inne lagi i nie zamontujesz tam kol enduro. Poza tym EXC , te LC4 to zmeczone sztrucle , na dobra 640 musisz miec ok 10
[link widoczny dla zalogowanych]
ten pomaranczowy za 3.500 to w ogole , bez slow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:31, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak nie zamontuje do tego lc4 kół crossowych ???
miałem wr super moto i włożyłem do niej crossowe koła bez problemu ..
to co żeby pojezdzic tym lc4 w terenie to zakupując koła crossowe musiałbym tez do nich lagi kupic ?? chyba cos nie tak .
a co do tego ile bede jezdzic to w weekend ale lekki teren jakies tam leśne dukty podjazdy jak miałem wr426 to robiłem nia ok 2mth w tygodniu
głównie chodzi mi o różnice miedzy 640 620 a 520 ?
i czy ktoś mi powie czy jest różnica miedzy ta głowicą hight flow a naprzykład zwykłą na której tego napisu nie ma ???
dzwoniłem do tego goscia co ma tego za 3500zł i mu mowie ze waham sie miedzy 620 a 520 powiedział mi ze ma 525 i charakterystyka silnika miedzy 525 a jego 620 jest podobna tylko masa 525 mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:41, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w LC4 Sm/Duke maja inne lagi niz zwykle enduro , nie wiem czy podpasujesz kola enduro do tego zawieszenie , poza tym zawias w SM/Duke jst krotszy i twardszy , ale to jest prawdziwe SM a nie udawane. Glowica HF ma wieksze zawory i cos tam kuni daje w polaczeniu z dobrym gaznikiem. To co miales takiego drogiego w eksploatacji WR jak latasz 2mh w tygodniu ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:47, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
drogie niedrogie jednak zawsze po tym miesiącu czasami nawet niecałym trzeba było zainwestować w olej i filtr
mam jeszcze pytanie do tego SM jak psrawdzic czy to oryginalne SM bo mogło byc tez tak ze to było enduro a ktoś założył koło SM i w tym przypadku bedzie mozna włożyć koła crossowe ? dobrze myśle czy jestem w błędzie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:00, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
musial bys numery zawieszenia odczytac , SM mialy inne numery . ALe nie powiem ci co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:08, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
majstertorzu napisał: | drogie niedrogie jednak zawsze po tym miesiącu czasami nawet niecałym trzeba było zainwestować w olej i filtr
mam jeszcze pytanie do tego SM jak psrawdzic czy to oryginalne SM bo mogło byc tez tak ze to było enduro a ktoś założył koło SM i w tym przypadku bedzie mozna włożyć koła crossowe ? dobrze myśle czy jestem w błędzie ? |
W SM lagi mają inne mocowanie zacisku.
Wpisz sobie w google ktm 640 wybierz fotki i popatrz na mocowania i same zaciski.
Koła enduro założysz ale nie założysz z przodu małej tarczy i zwykłego zacisku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:10, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
nie ukrywam zaskoczenia .. z racji ze szukam czegos w teren to ten 640 odpada nie chce ryzykowac na 1oko i pozniej kombinować z wymiana zawieszenia..
jutro pojade obejrzec tego 520 gosciu mowi ze motor do jazdy .. nie do naprawy ale wiadomo kazdy chwali swoje na co ewentualnie zwrócic uwage przy tym 520 miały jakies słabe strony ? tak ogolnie jestem rozdarty miedzy 620 (też koleś mowi ze po remoncie pewny moto) a tego 520
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:08, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
podpowie ktoś czy miedzy lc4 a exc520 sa jakieś duze róznice wiadomo waga
jak wygląda kwestia kosztów utrzymania czy sa podobne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:19, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
poczytaj a później pytaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:35, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czy to prawda ze w exc producent zaleca wymianę korbowodu co 45mh ??
i czy w 520 jest silnik o oznaczeniu RFS ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:55, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a lc4 do roku 2002 zawieszenie jest to samo w wersji enduro i sm, róznice sa od roku 2003 gdzie wprowadzono nowy wachacz, przednie lagi 48mm i zacisk 4 tłoczkowy.
co do róznic to nie ma co porównywac nawet moja 640 z wydecham akrpa i gaznikiem fcr itak wydawala sie potulna w porównaniu do 520. Poprostu waga o sposób oddawania mocy w exc to calkiem inna bajka.
Zato zrobienie traski zedu 400km na lc4sm nie jest wyczynem a na exc po 50km na ulicy zaczyna du*a bolec.
W terenie znowu odwrotnie bo itak głównie jezdzi sie na stojaco to tam gdzie na lc4 walczysz o zyczie i sie meczysz na exc zaczynasz dopiero zabawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:58, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki ci za odpowiedz bo w zasadzie nie szukam moto na droge
a do zabawy poprostu sprzedałem wr bo nie usmiechało mi sie samemu jezdzic a teraz sąsiad kupił rmz 250 i mam potrzebe posmigania z nim z tym ze preferuje 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:02, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
kupujac exc, sx, wr, crf, kxf, rmz i cala reszte wyczynów badz swiadomy ze eksploatacja kosztuje i chcac robic wszystko serwisowo to cena za która kupisz motocykl jest tylko ułamkiem puzniejszych kosztów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|