|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:08, 02 Mar 2011 Temat postu: Jaki lancuch do przelozen z 620 SC 15/50 |
|
|
moj szosowy 16/45 zestaw napedowy konczy sie , zastosuje zestaw jak w 620 SC 15/50 , ale ilu ogninowy lancuch zastosowac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:21, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja zmieniałem zestaw napędowy właśnie na 15/50 i w zestawie był łąncuch 116 ogniw i o dziwo po założeniu był za długi więc go skróciłem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:30, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
do ilu ? a mzoe wybrac 15/48 i jaka predksoc na szosie masz na tym przelozeniu ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Czw 18:47, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 19:33, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | do ilu ? a mzoe wybrac 15/48 i jaka predksoc na szosie masz na tym przelozeniu ? |
15/48 to chyba akurat, max speed bedzie kolo 130km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:41, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | do ilu ? | no o dwa ogniwa, tak zeby sie dało zapiąć spinką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:25, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
czyli masz 114 ? , ale i tak duzo wiecej roznicy robi przednia zebatka , musze sie zastanowic nad tym napedem , 130 to troszke malo , jak by tak ok 150 vmax bardziej by mi pasowalo , bo to da ok 120 na szosie bez nadmiernego krecenia silnika .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 20:53, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | czyli masz 114 ? , ale i tak duzo wiecej roznicy robi przednia zebatka , musze sie zastanowic nad tym napedem , 130 to troszke malo , jak by tak ok 150 vmax bardziej by mi pasowalo , bo to da ok 120 na szosie bez nadmiernego krecenia silnika . |
to daj 15/42 i bedzie dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Czw 20:55, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam 15/44 i z gps wyszlo 144km/h w 620 egs, a budzikowe 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:17, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zrobie raczej 15 oraz na zmiane 16 - 48 - musze tylko wyczuc jaki lancuch dac , co ciekawe , wedlug strony JT Sprockets , 620 egs z 96 mialy 14/50 - dziwnie , bo sc mialy 15/50. Orientuje sie jakie jest seryjne przelozenie GS 620 z 96.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:06, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Seryjnych przełożeń było kilka ;] Prawdopodobnie mogłeś sobie wybrać ;]
Ja na 16/48 miałem licznikowe 165km/h, a na 16/42 miałem licznikowe 180km/h ;] Inne moto miały takie same wartości na licznikach, więc raczej licznik dobrze pokazuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Czw 23:07, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:23, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jaki luz lancucha stosujecie ? ja robie to tak , ze wsiadam na moto i muszą mi wejsc 3 palce miedzy lancuch a wahacz , tak na polowie jego dlugosc....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:04, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
uzywa ktos lancucha DID VX2 ? chcialem VM , ale ponoc wycofany ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:21, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam w moto 16/42 (GPS vmax niecałe 160 - mam wrażenie, że coś przymało). Z tego co pamiętam (tylko już głowy nie dam, mogę sprawdzić, bo mam gdzieś pudełko chyba) kupowałem łańcuch 118 (tak manual zaleca - przełożenia i ogniwa) i musiałem go skrócić o 8 (?!) ogniw, żeby regulacja była na początku wahacza.
Przesunięcie na innych nastawach możesz wyliczyć n.p. tym narzędziem:
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr, Adam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:35, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ponawiam pytanie , wystarczy zwykly lancuch o ringowy ? lancuch x ring wzmocniony ? czy musi byc super wzmocniony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:54, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hej,
potwierdzam: kupiłem łańcuch 118 ogniw (w.g. manuala), przełożenia 16/42 i musiałem skrócić o 8 ogniw, aby mieć regulację na początku.
Mam RK 520SO (czyli oring, jeden z tańszych) + zębatki JT. Przejechałem na tym może z 1000 km i już są widoczne ślady zużycia - łańcuch się "łamie", na tylnej zębatce widać już lekką zmianę kształtu zęba. Ogólnie zachwycony tym zakupem nie jestem.]
Założyłem dziś pierwszy raz pełne kostki na oba koła i jak na razie jestem przerażony po dojazdówce po asfalcie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|