|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak120
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:28, 06 Paź 2011 Temat postu: jaki luz na zaworach w lc640 |
|
|
Jaki powinien być luz na zaworach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:43, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie taki jaki jest podany w instrukcji obsługi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junak120
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:27, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Po to jest forum aby pytać i proszę o dane a nie głupkowatą odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:13, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Głupie pytanie to i głupa odpowiedź!!!
Nie szybcej było by wpisać w wyszukiwarce słowo "luz" czy "zawory" i otrzymać gotowe odpowiedzi?
Pewnie, że nie bo lepiej jest napisać posta i czekać aż jacyś kolesie co nie mają co robić w domu po raz 1000 dadzą odpowiedź a poza tym napisanie jednego posta jest dłuższe jak zerknięcie do serwisówki.
Niestety niektórych ludzi trzeba uczyć jak korzysta się z forum...
Pierwszy temat z brzegu po wpisaniu słowa "luz" w wyszukiwarce:
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/jaki-luz-zaworowy-w-lc4-620-egs-z-97r,840.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 13:21, 08 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 21:10, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Koledzy maja racje - dlatego oprócz tego, ze na obu zaworach dajesz 0.15 to jeszcze musisz sie wysilić i poszukać gotowych odpowiedzi, które były już udzielane setki razy..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:39, 09 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal2008
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:49, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
siema,
jak ustawić GMP w KTM LC4 640 2004r. do regulacji zaworów? szkiełko które jest w deklu jest zafajdane ledwo coś tam widać... jakie macie sprawdzone i pewne metody żeby się nie pomylić...? Za odpowiedź z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 12:36, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal2008
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:00, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: | W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu. |
dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzida
Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:07, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych |
Jak ja dobrze wiem o czym mówisz Ludzka natura każe zapominać o nieprzyjemnościach, lepiej nie lekceważyć tego tematu.
Propo GMP to polecam przez gwint świecy wrzucić śrubokręt. Łatwiej zarazem przełamać kompresję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Nie 8:46, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Michal2008 napisał: | żółf napisał: | W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu. |
dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy... |
To oczko nigdy nie działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal2008
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:23, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
ok, to dzięki za rady będę działał przez otwór od świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:58, 20 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal2008
Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:57, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
arkglo napisał: | Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP. |
można prosić o jakieś rozwinięcie ? gdzie dokładnie? pierwszy raz o tym słyszę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkglo
Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:14, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
-sekcja 4-8
Tak czy inaczej trzeba najpierw złapać GMP tłoka przez gniazdo świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|