Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaki luz na zaworach w lc640

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak120




Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:28, 06 Paź 2011    Temat postu: jaki luz na zaworach w lc640

Jaki powinien być luz na zaworach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:43, 06 Paź 2011    Temat postu:

Dokładnie taki jaki jest podany w instrukcji obsługi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
junak120




Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:27, 08 Paź 2011    Temat postu:

Po to jest forum aby pytać i proszę o dane a nie głupkowatą odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:13, 08 Paź 2011    Temat postu:

Głupie pytanie to i głupa odpowiedź!!!

Nie szybcej było by wpisać w wyszukiwarce słowo "luz" czy "zawory" i otrzymać gotowe odpowiedzi?
Pewnie, że nie bo lepiej jest napisać posta i czekać aż jacyś kolesie co nie mają co robić w domu po raz 1000 dadzą odpowiedź a poza tym napisanie jednego posta jest dłuższe jak zerknięcie do serwisówki.

Niestety niektórych ludzi trzeba uczyć jak korzysta się z forum...

Pierwszy temat z brzegu po wpisaniu słowa "luz" w wyszukiwarce:
http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/jaki-luz-zaworowy-w-lc4-620-egs-z-97r,840.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Sob 13:21, 08 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 21:10, 08 Paź 2011    Temat postu:

Koledzy maja racje - dlatego oprócz tego, ze na obu zaworach dajesz 0.15 to jeszcze musisz sie wysilić i poszukać gotowych odpowiedzi, które były już udzielane setki razy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:39, 09 Paź 2011    Temat postu:

przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 26
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:49, 19 Maj 2018    Temat postu:

siema,
jak ustawić GMP w KTM LC4 640 2004r. do regulacji zaworów? szkiełko które jest w deklu jest zafajdane ledwo coś tam widać... jakie macie sprawdzone i pewne metody żeby się nie pomylić...? Za odpowiedź z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Sob 12:36, 19 Maj 2018    Temat postu:

W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 26
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:00, 19 Maj 2018    Temat postu:

żółf napisał:
W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.


dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzida




Dołączył: 12 Mar 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:07, 20 Maj 2018    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
przed regulacja zalecam dobra dawke lekow uspokajajacych Smile


Jak ja dobrze wiem o czym mówisz Very Happy Ludzka natura każe zapominać o nieprzyjemnościach, lepiej nie lekceważyć tego tematu.

Propo GMP to polecam przez gwint świecy wrzucić śrubokręt. Łatwiej zarazem przełamać kompresję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Nie 8:46, 20 Maj 2018    Temat postu:

Michal2008 napisał:
żółf napisał:
W lc4 brakuje jakiegoś wskaźnika to ustalenia gmp, dlatego ja zawsze wkładam wskaźnik w otwór świecy. Może być śrubokręt, kawałek pręta, ołówek. Uważaj tylko, żeby nie wpadł do środka i ostrożnie podnoś tłok, żeby ustrojstwo nie stanęło kętem. Dobrze jest obracać wałem obracając kołem na zapiętym piątym biegu.


dzięki za odp. a te szkiełko nie służy do ustawiania GMP?
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie jak pisałem jest one "zafajdane" i potrzebuje jakiejś innej alternatywy...


To oczko nigdy nie działa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 26
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:23, 20 Maj 2018    Temat postu:

ok, to dzięki za rady będę działał przez otwór od świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:58, 20 Maj 2018    Temat postu:

Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal2008




Dołączył: 02 Lip 2017
Posty: 26
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:57, 22 Maj 2018    Temat postu:

arkglo napisał:
Przecież tam jest blokada wału (śruba z podkładką) pod silnikiem. Po zablokowaniu wału tłok jest w GMP.


można prosić o jakieś rozwinięcie ? gdzie dokładnie? pierwszy raz o tym słyszę... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkglo




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:14, 22 Maj 2018    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
-sekcja 4-8

Tak czy inaczej trzeba najpierw złapać GMP tłoka przez gniazdo świecy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin