Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pazio




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowiecki

PostWysłany: Nie 10:56, 26 Wrz 2010    Temat postu: Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r?

Witam! Niedawno kupiłem KTM LC4 620 EGS z 97r. jest to mój pierwszy poważniejszy sprzęt i mam trochę problemów. Wydaje mi się że dzwoni coś w głowicy, mam zamiar sprawdzić luz na zaworach ale nie wiem jaki powinien być. Ktm ma rozrusznik ale bendiź omyka,powoli przewala, wogóle to nie wiem jak się odpala rozrusznikiem,odprężnika nie rusza się,tak jak samochód naciskam ,,START" i już? ładowanie też mi się nie podoba, niekiedy jest poniżej 12V innym razem 13,2V , można zamontować kontrolkę która by gasła jak jest ładowanie? mam jeszcze kilka problemów,ale nie wszystko naraz,liczę na pomoć, bo nie chcę zepsuć ktm-a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Nie 18:23, 26 Wrz 2010    Temat postu:

odezwij sie na moje gg 711757 - to ci pomoge

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:14, 13 Kwi 2011    Temat postu:

jaki luz dajecie 0.15 czy 0.13 ?

btw gdzie jest ta sruba do unieruchomienia walu ? z lewej dolnej strony silnika ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz_vip




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011    Temat postu:

ja dałem 0,15 jak dobrze pamiętam. Śruba znajduje się tak na spodzie silnika patrząc od przedniego koła. Śruba na imbus z grubą podkładką, którą wyciągasz aby zablokować wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Ino wkręcać ją należy z wyczuciem - jeśli wał będzie ustawiony w dobrym punkcie to wkręci się lekko do końca. Nie wkręcać jej na siłę - owszem, wał się zablokuje, ale w losowej pozycji i można uszkodzić śrubę.

Trochę szkoda, że LC4 nie ma okienka inspekcyjnego, za pomocą którego można by łatwo wałem kręcić...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 21:46, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:11, 14 Kwi 2011    Temat postu:

no szkoda .. w 640 cos zmienili , jest okienko punktu , ale nie ma za co zlapac walu Smile , ale EXC i pokrewnych 4T KTM-a tez to dotyczy :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kogut




Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliszcz

PostWysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2011    Temat postu:

W niektórych wersjach 625 ( i nowszych ) śruba do blokady wału jest fabrycznie zbyt krótka . Serwisówka zaleca użycie "special tool" czyli ......dłuższej śruby którą można sobie dorobić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:45, 18 Kwi 2011    Temat postu:

W moich silnikach 640, czyli roczniki '99 '00 i '03 (to już HF) na pewno to jest, bo używałem. Z przodu silnika, kilka cm pod cylindrem, bardziej z prawej strony (patrząc od przodu) - powinna być wkręcona śruba ampulowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:46, 18 Kwi 2011    Temat postu:

zrobie foto i powiecie czy to ta.. bo jeszcze odkrece cos i zrobie kaszane Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin