|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pazio
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowiecki
|
Wysłany: Nie 10:56, 26 Wrz 2010 Temat postu: Jaki luz zaworowy w LC4 620 EGS z 97r? |
|
|
Witam! Niedawno kupiłem KTM LC4 620 EGS z 97r. jest to mój pierwszy poważniejszy sprzęt i mam trochę problemów. Wydaje mi się że dzwoni coś w głowicy, mam zamiar sprawdzić luz na zaworach ale nie wiem jaki powinien być. Ktm ma rozrusznik ale bendiź omyka,powoli przewala, wogóle to nie wiem jak się odpala rozrusznikiem,odprężnika nie rusza się,tak jak samochód naciskam ,,START" i już? ładowanie też mi się nie podoba, niekiedy jest poniżej 12V innym razem 13,2V , można zamontować kontrolkę która by gasła jak jest ładowanie? mam jeszcze kilka problemów,ale nie wszystko naraz,liczę na pomoć, bo nie chcę zepsuć ktm-a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 18:23, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
odezwij sie na moje gg 711757 - to ci pomoge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:14, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jaki luz dajecie 0.15 czy 0.13 ?
btw gdzie jest ta sruba do unieruchomienia walu ? z lewej dolnej strony silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:07, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja dałem 0,15 jak dobrze pamiętam. Śruba znajduje się tak na spodzie silnika patrząc od przedniego koła. Śruba na imbus z grubą podkładką, którą wyciągasz aby zablokować wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:44, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ino wkręcać ją należy z wyczuciem - jeśli wał będzie ustawiony w dobrym punkcie to wkręci się lekko do końca. Nie wkręcać jej na siłę - owszem, wał się zablokuje, ale w losowej pozycji i można uszkodzić śrubę.
Trochę szkoda, że LC4 nie ma okienka inspekcyjnego, za pomocą którego można by łatwo wałem kręcić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fxrider dnia Śro 21:46, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:11, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no szkoda .. w 640 cos zmienili , jest okienko punktu , ale nie ma za co zlapac walu , ale EXC i pokrewnych 4T KTM-a tez to dotyczy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kogut
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliszcz
|
Wysłany: Nie 23:04, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W niektórych wersjach 625 ( i nowszych ) śruba do blokady wału jest fabrycznie zbyt krótka . Serwisówka zaleca użycie "special tool" czyli ......dłuższej śruby którą można sobie dorobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:45, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W moich silnikach 640, czyli roczniki '99 '00 i '03 (to już HF) na pewno to jest, bo używałem. Z przodu silnika, kilka cm pod cylindrem, bardziej z prawej strony (patrząc od przodu) - powinna być wkręcona śruba ampulowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|