|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:15, 27 Lut 2011 Temat postu: Jestem od dzis sKATowany :D |
|
|
LC4 620 GS A.D 98 w mojej stajni , prosto z raichu , poki co , zdazylem go zalac na zimno i troszke sie naskakalem by zaskoczyl , ale wbrew obawa nie mam problemu z paleniem z lewego buta .
Mam pare pyta,
Gdzie kupie klucz do swiec ? jaka swiece uzyc ? denso czy zwykle ngk ? Co robic z cieplym ssaniem po zalaniu na zimno ? rozumiem ze wcisniete to wlaczone ? Czy ktos tez tam ma ze na on1 i on 2 sa caly czas swiatla ?
Jak byly dlawione LC4 ? dysza i kryza w dolocie ? , moja bestia ma prawdopodobnie blokade na 23 PS , szkopisko sam nie byl pewien bo w dokukementach ma 23PS , a mi sie zdaje ze powinien lepiej isc. Robil ktos przelot na tym zwyklym tlumiku z nierdzewki ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Nie 18:27, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Nie 19:27, 27 Lut 2011 Temat postu: Re: Jestem od dzis sKATowany :D |
|
|
Rysiek24 napisał: | LC4 620 GS A.D 98 w mojej stajni , prosto z raichu , poki co , zdazylem go zalac na zimno i troszke sie naskakalem by zaskoczyl , ale wbrew obawa nie mam problemu z paleniem z lewego buta .
Mam pare pyta,
Gdzie kupie klucz do swiec ? jaka swiece uzyc ? denso czy zwykle ngk ? Co robic z cieplym ssaniem po zalaniu na zimno ? rozumiem ze wcisniete to wlaczone ? Czy ktos tez tam ma ze na on1 i on 2 sa caly czas swiatla ?
Jak byly dlawione LC4 ? dysza i kryza w dolocie ? , moja bestia ma prawdopodobnie blokade na 23 PS , szkopisko sam nie byl pewien bo w dokukementach ma 23PS , a mi sie zdaje ze powinien lepiej isc. Robil ktos przelot na tym zwyklym tlumiku z nierdzewki ? |
Po pierwsze primo - Gratuluje!
1. Klucz do swiec calowy, 17.8 lub 11/16 o cienkich sciankach, zwykla 18 potrafi byc za gruba. Klucze kupuje sie w sklepach przewaznie:) - tzn ja tak kupowalem.
2. NGK D8EA
3. Nic
4. Wszyscy tak mamy - to sie nazywa zbiorowa hipnoza;))
5. Dysze i kryzy w króćcu ssącym - czyli tak jak mowisz.
6. Ja próbowałem, ale to sie mija z celem, za duzo tam przegrod i komór, lepiej kup przelot, bo ten oryginal strasznie dlawi moto i jest ciezki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:47, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a jaka dlugosc ? bak zwykly 12 L Nie ma problemu ze swieca NGK ? ponoc czula na zalanie . Na allegdoro widzialem seryjny tlumik od EXC , ponoc do LC4 tez pasuje , jest tez alu od SC , ale spora cenka :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Nie 19:49, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:52, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jest na allegro przelot za 120zł jak dobrze poszukasz. Oryginał HXC od LC4.
Ze światłami też tak mam, że na ON1 i ON2 świecą.
Co do blokad to na gaźniku tez były, które ograniczały podniesienie przepustnicy. Mam gdzieś foto na dysku jak coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:16, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
daj linka , bo ja widze same od exc :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:04, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Więc to Ty Rychu? Nasz Rychu z forum DR:)
Gratuluje zakupu sprzęta. Pokaż jakieś fotki:)
Tak jak pisze Łukasz zapodaj mu wydech HXC jak przy nim podłubiesz to zrobisz z niego niezły komin:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Nie 22:06, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:16, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja miałem pustego całkowicie HXC i przerobiłem podobnie tak jak Andy na przelot. teraz LC4 pięknie gada. Sam czysty, soczysty bas ;] Jak coś to mam filmik na dysku to jutro mogę wrzucić na YT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:49, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
kupiony dzieki za lynka . Poka poka filmik , aczklowiek film i tak nie odda tego co slychac w zeczywistosci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Nie 22:51, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:03, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mam glupie pytanie , jak zdjac kanape i bak ?
p.s jakie przelozenia stosujeciue ? u mnie jest 16/45 wiec lipa zupelnie nie terenowe , naszczescie juz na uklonczeniu wiec wezme chyba 14/48 jak w XR 600 mialem.
[link widoczny dla zalogowanych] - jak obiecalem , slitasne fotecki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 13:01, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:34, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam przełożenia 16/42 bo dużo w trasach latam. Wcześniej miałem 16/48 i potrafiłem wyrwać Kata na gumę z 5'tki, a sam bez niczego wstawał z drugiego biegu do pionu odkręcając tylko manetkę. Średnia prędkość przelotowa na 16/48 to 90km/h, a przy 16/42 to 120km/h. Jak coś to mam kalkulator przełożeń do LC4, który przybliży Ci mniej więcej jakie prędkości na jakich przełożeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Pon 15:06, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rysiek24 napisał: | mam glupie pytanie , jak zdjac kanape i bak ?
p.s jakie przelozenia stosujeciue ? u mnie jest 16/45 wiec lipa zupelnie nie terenowe , naszczescie juz na uklonczeniu wiec wezme chyba 14/48 jak w XR 600 mialem.
[link widoczny dla zalogowanych] - jak obiecalem , slitasne fotecki |
1. Kanapę masz przykręconą od dołu na jeden imbus, zajrzyj pod błotnik.
Jak zdejmiesz kanape to zobaczysz jak bak jest przykrecony.
2. Ja mam przetestowane przełożenie 15/44 - dla mnie idealne w teren. A prędkość przelotowa 100km/h. Jak lece w trase to oprucz zmiany opon zmieniam zębatkę z przodu na 16 i jest git. Krótsze przełożenia sa według mnie bez sensu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_vip
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 314
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:57, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Co do zbiornika to widzę, że Rychu ma zbiornik 12l. Więc jest mocowany w 3 punktach. Pod siedzeniem i potem z lewej i prawej strony przez to okrągłe otwory musisz odkręcić śruby trzymające go od spodu. Wersja 20l jest wkładana na gumowe tulejki a wersja 12l jest przykręcana tymi gumowymi tulejkami.
Mój HXC:
http://www.youtube.com/watch?v=35hxcA99UEM
Dobrze słuchać na słuchawkach lub dobrych głośnikach z subwooferem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip dnia Pon 16:10, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:08, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jaki rozmiar szpanerow uzywac do felg w LC4 ? 18 i 21 cali
btw uzywa ktos opon 140/18 ?? mozna wyrwac tanio uzywane oponki w bdb stanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Pon 23:11, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:13, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Obecnie latam na 130/18 i jest całkiem spoko. 140/18 miałem w XR600R i w sumie większej różnicy nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|