|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:59, 14 Lis 2011 Temat postu: [K] Pokrywe filtra oleju , LC4 620/640 |
|
|
No i se narobilem , przy zmianie oleju uszkodzilem gwint w pokrywie filtra , wiec jak ktos ma na zbyciu pokrywke filtra oleju od LC4 620 lub 640 , to prosze o kontakt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 20:54, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
uderz do forumowicza fxrider, ma dużo gratów do lc4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Pon 21:02, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A mam, koleś dorzucił mi do karterów i mogę sprzedać j.c. pisz na GG:12562823
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:03, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
juz zalatwilem wraz ze srubami - 70 zl w plecy , coz za bledy sie placi , nastepnym razem zrobie to dokladniej - swoja droga wezyki olejowe sa dlugosciowo na styk i przez to krzywo wkrecalem srube z wezykami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:51, 17 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
a ma ktos uszczelke pod filterek , papierowa ?? bo ja mam wersje z oringiem a pokrywka jaka doszla jest na papierowa ktorej mi nie doslano , a moze wykonac ja samemu ? jak tak to z czego ? zwykly karton z okladek np: bloku technicznego ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:42, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
pany mm problem, uszczelka docieta z klingierytu ( nieoryginalna) i cieknie mi z niej...zadnych wzer czy dziur nie ma na karterze idealnie gladki , nie sadze aby pokrywka byla krzywa aczkolwiek nie przygladalem sie jej...dziwne bo oring w starej pokrywce byl zmeczony i nic sie nawet nie pocilo..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karambol
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Sob 10:19, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
potraktuj uszczelkę którą wyciąłeś silikonem, taka cieniutka warstewką. Powinno byc po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:44, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wlasnie zrobilem tak i nie daje rady , nadal cieknie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 10:52, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
co do klingierytu tez miałem arkusz i wycinałem pod pokrywe alternatora do 525 i ciekło jak głupie, kupiłem oryginał, niby podobnie wyglądał, ale nawet sie nie pociło ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:53, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdź przewody olejowe i czy dobrze są przylręcone. ja też tak miałem w swojej lc4 wydawało się ze spod pokrywki cieknie a okazało się że to przewód olejowy był (zaraz przy mocowaniu do pokrywki)i spływało pod pokrywkę; jak go wymieniłem to ani grama olej się nie pojawiło. więc sprawdź dobrze szczelność przewodów jeśli z przewodami będzie wszystko ok to się będzie dalej myśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:07, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdzalem i przewody napewno szczelne , ewidentnie cieklo z polaczenia pokrywka - karter , zamowilem oryginalna uszczelke w auner.pl i wtedy zobacze co z tego wyjdzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 13:24, 19 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fxrider
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:51, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja spotkałem się właśnie z dwoma rodzajami tych dekielków w LC4:
- z podtoczeniem na gumkę (powiedzmy oring - tyle, że w kształcie gruszki)
- z gładką powierzchnią przylegania + dodatkową uszczelką.
Podejrzewam, że tym z uszczelką jest nowszy (prawdopodobnie z HFa). Ja jeśli już bym to na sylikon składał zamiast kombinować z dorabianą uszczelką. Pamiętam, że oryginalna uszczelka była tam dosyć gruba, solidna i sztywna - w sumie panuje tam konkretne ciśnienie.
Ja u siebie wsadziłem model z "gruszko-ringiem" (kupiłem nowy, drogi był - 27zł bodajże..) ale łatwiej się toto montuje, zwłaszcza w starszym typie ramy (tzn. przed HF - bez obniżonego profilu przy filtrze), bo pamiętam, że ta uszczelka to mnie do apopleksji przy montowaniu doprowadzała (mam starą ramę, jeszcze czujnik 2giego biegu EPC kolidował i trzeba było go wykręcać - zastąpiłem go w końcu zaślepką).
Finalnie jest sucho
W ogóle cały dół silnika złożyłem na nowych uszczelkach i uszczelniaczach (ASO) bez grama sylikonu (i tym podobnych) i nic się nie poci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:08, 19 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
teraz juz wiem ze do wyjecia pokrywki , wystarczy odkrecic kabelek od czujnika luzui cala pokrywka wylazi z wezykami , no ale coz jak juz tamta spisalem na straty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:26, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
doszla mi oryginalna uszczelka , jest z innegoo materialu niz klinkieryt , takie cus dziwne mietkie gumopapierowoklingierowe czyms powlekane , jutro zaloze i napisze czy trzyma .
a najciekawsze ze uszczelka byla na drugim koncu polski w 3 godziny !! , tylko mnie nie bylo i nie mial kto odebrac - szacun dla chlopakow z Aunera i DHL !!! nie wiek jak DHL to robi ze jest taki szybki
EDIT:
ori uszczelka trzyma jak ta lala na sucho bez zadnego mazidla , a to tego olej MobiL1 ladnie rozkleja sprzeglo , bo Motul 5100 strasznie mi je kleil.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 17:41, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|