Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[K] Pokrywe filtra oleju , LC4 620/640

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:59, 14 Lis 2011    Temat postu: [K] Pokrywe filtra oleju , LC4 620/640

No i se narobilem , przy zmianie oleju uszkodzilem gwint w pokrywie filtra , wiec jak ktos ma na zbyciu pokrywke filtra oleju od LC4 620 lub 640 , to prosze o kontakt Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 20:54, 14 Lis 2011    Temat postu:

uderz do forumowicza fxrider, ma dużo gratów do lc4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gierek




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Włodawy

PostWysłany: Pon 21:02, 14 Lis 2011    Temat postu:

A mam, koleś dorzucił mi do karterów i mogę sprzedać j.c. pisz na GG:12562823

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:03, 14 Lis 2011    Temat postu:

juz zalatwilem wraz ze srubami - 70 zl w plecy , coz za bledy sie placi Sad, nastepnym razem zrobie to dokladniej - swoja droga wezyki olejowe sa dlugosciowo na styk i przez to krzywo wkrecalem srube z wezykami Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:51, 17 Lis 2011    Temat postu:

a ma ktos uszczelke pod filterek , papierowa ?? bo ja mam wersje z oringiem a pokrywka jaka doszla jest na papierowa ktorej mi nie doslano , a moze wykonac ja samemu ? jak tak to z czego ? zwykly karton z okladek np: bloku technicznego ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:42, 19 Lis 2011    Temat postu:

pany mm problem, uszczelka docieta z klingierytu ( nieoryginalna) i cieknie mi z niej...zadnych wzer czy dziur nie ma na karterze idealnie gladki , nie sadze aby pokrywka byla krzywa aczkolwiek nie przygladalem sie jej...dziwne bo oring w starej pokrywce byl zmeczony i nic sie nawet nie pocilo..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karambol




Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Sob 10:19, 19 Lis 2011    Temat postu:

potraktuj uszczelkę którą wyciąłeś silikonem, taka cieniutka warstewką. Powinno byc po problemie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:44, 19 Lis 2011    Temat postu:

wlasnie zrobilem tak i nie daje rady , nadal cieknie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:52, 19 Lis 2011    Temat postu:

co do klingierytu tez miałem arkusz i wycinałem pod pokrywe alternatora do 525 i ciekło jak głupie, kupiłem oryginał, niby podobnie wyglądał, ale nawet sie nie pociło ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:53, 19 Lis 2011    Temat postu:

sprawdź przewody olejowe i czy dobrze są przylręcone. ja też tak miałem w swojej lc4 wydawało się ze spod pokrywki cieknie a okazało się że to przewód olejowy był (zaraz przy mocowaniu do pokrywki)i spływało pod pokrywkę; jak go wymieniłem to ani grama olej się nie pojawiło. więc sprawdź dobrze szczelność przewodów jeśli z przewodami będzie wszystko ok to się będzie dalej myślećRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:07, 19 Lis 2011    Temat postu:

sprawdzalem i przewody napewno szczelne , ewidentnie cieklo z polaczenia pokrywka - karter , zamowilem oryginalna uszczelke w auner.pl i wtedy zobacze co z tego wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Sob 13:24, 19 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fxrider




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:51, 19 Lis 2011    Temat postu:

Ja spotkałem się właśnie z dwoma rodzajami tych dekielków w LC4:
- z podtoczeniem na gumkę (powiedzmy oring - tyle, że w kształcie gruszki)
- z gładką powierzchnią przylegania + dodatkową uszczelką.

Podejrzewam, że tym z uszczelką jest nowszy (prawdopodobnie z HFa). Ja jeśli już bym to na sylikon składał zamiast kombinować z dorabianą uszczelką. Pamiętam, że oryginalna uszczelka była tam dosyć gruba, solidna i sztywna - w sumie panuje tam konkretne ciśnienie.

Ja u siebie wsadziłem model z "gruszko-ringiem" (kupiłem nowy, drogi był - 27zł bodajże..) ale łatwiej się toto montuje, zwłaszcza w starszym typie ramy (tzn. przed HF - bez obniżonego profilu przy filtrze), bo pamiętam, że ta uszczelka to mnie do apopleksji przy montowaniu doprowadzała (mam starą ramę, jeszcze czujnik 2giego biegu EPC kolidował i trzeba było go wykręcać - zastąpiłem go w końcu zaślepką).
Finalnie jest sucho Smile

W ogóle cały dół silnika złożyłem na nowych uszczelkach i uszczelniaczach (ASO) bez grama sylikonu (i tym podobnych) i nic się nie poci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:08, 19 Lis 2011    Temat postu:

teraz juz wiem ze do wyjecia pokrywki , wystarczy odkrecic kabelek od czujnika luzui cala pokrywka wylazi z wezykami , no ale coz jak juz tamta spisalem na straty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rysiek24




Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:26, 22 Lis 2011    Temat postu:

doszla mi oryginalna uszczelka , jest z innegoo materialu niz klinkieryt , takie cus dziwne mietkie gumopapierowoklingierowe czyms powlekane , jutro zaloze i napisze czy trzyma .

a najciekawsze ze uszczelka byla na drugim koncu polski w 3 godziny !! , tylko mnie nie bylo i nie mial kto odebrac - szacun dla chlopakow z Aunera i DHL !!! nie wiek jak DHL to robi ze jest taki szybki Smile

EDIT:
ori uszczelka trzyma jak ta lala na sucho bez zadnego mazidla , a to tego olej MobiL1 ladnie rozkleja sprzeglo , bo Motul 5100 strasznie mi je kleil.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Śro 17:41, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> LC4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin